Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektiohaavan kipuilu

Vierailija
01.03.2010 |

Miten hyvin olette toipuneet sektioista? Tänään tasan kaksi viikkoa sektiosta ja vasen puoli vatsasta kipuilee. Kipu ei ole arvessa vaan jossain syvemällä, ikäänkuin polttaa. Varsinkin makuultaan sitä polttaa aivan julmetusti!

Kävin varulta lääkärissäkin ja sain kipulääkettä, epäili kohdun yhä supistuvan. Otti verikokeet, ei ollut tuehdusarvot koholla.Silti ihmettelen tuota polttavaa kipua, esim. vasemmalla kyljellä imettäminen on mahdotonta kun sattuu niin paljon! Jopa liikkuminen on hankalaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen itse ollut siinä vaiheessa toipumistä vielä valitettavan huonossa kunnossa, on sairaalaankin viety tarkkailuun vaikka mitään ei ole löytynyt. Olen kipulääkkeistä huolimatta ihan ääneen vollottanut kun on koskenut niin kovasti. Joskus 4-5 viikon tienovilla on alkanut tuntua että selviän hengissä:(

Vierailija
2/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kipuilu noin tuoreeltaan. Tuossa vaiheessa olin itsekin vielä tosi kipeä. Oli vaikea nousta ylös sängystä saati sitten nostaa lasta. Imetys meni mulla mönkään ihan täysin mutta ei nyt pelkästään sektiohaavan takia. Mutta joo, kyllä kuukauden jälkeen olo alko jo helpottaa. Nyt mulla on kulunut puoli vuotta sektiosta ja hyvin olen toipunut. Tosin vielä joskus tunnen pieniä vihlasuja ja tunnottomuutta leikkausalueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista - kolmas sektioni ja ekaa kertaa kipuilen vielä kahden viikon jälkeen....siksi hieman ihmeissäni, mutta olen ilmeisesti aiemmin ollutkin hyvin onnekas?

ap