Mistä sisutushirvityksistä tykkäät?
Siis tuohon toiseen ketjuun viitaten, mikä/mitkä siellä mainituista hirvityksistä on sinusta kivoja?
Itse tykkään valkoisista seinistä ja sohvista, tummista puulattioista ja kirjahyllyistä joissa paljon kirjoja.
Kommentit (39)
Mä pidän kirjahyllyistä joissa kirjoja (meillä ei ole, ei mahdu mihinkään) itse maalatuista tauluista, valokuvista seinällä, muumimukeista ja värikkäistä lastenhuoneista. :)
Meillä on jopa siniset NAHKAsohvat. Tämä on kyllä käytännön valinta,refluksilapsien oksut lähtee helposti :/
Mutta joka huoneeseen en sinistä laittaisi. Toinen hirvitys meillä on yhtenäisyyden puute,ei meillä jatku sisustusvärit tmv teemat huoneesta toiseen.
Mä rakastan sitä kun joka huoneelle on oma värinsä :D
Olkkari on harmaansininen-ruskea-valkoinen,keittiö on punainen-valkoinen-musta,makkari on valkoinen-vaaleanvihreä ja lastenhuone on valkoinen-ruohonvihreä-vaaleanruskea :D
ovat ihanan näköisiä takanreunalla oikein valaistuina. Lisäksi meillä on kirjahylly olkassa täynnä kirjoja, joita on luettu. Se on antiikinvalkoinen Boknäs - lasiovilla. Kaunis ( :
Luonnollisia haaleita värejä seinissä (maitokahvi, harmaa, muta), valkoinen sohva, kirjahylly, kotimaista designia (mm. kaikkien parjaamaa Aaltoa), muutama antiikkihuonekalu tuomassa särmää pelkistettyyn moderniin sisustukseen, vaalea lehmäntalja mattona, 110 vuotta vanha valkoinen kakluuni olohuoneessa (ei siis erillistä takkahuonetta), taulu-tv...
Eli ihan kamalaa av-mammojen mielestä :D
ja vaaleista seinistä. Ja keittön kun saisi uusiksi, sinne tulisi rosteriset kodinkoneet.
kirjavitriinit kirjoja varten...en jaksa lukaista mitä siellä listassa oli :D
- Kivituikut
- Tuplakupla
- Lokkivalaisin
- Maitokahvin värinen seinä, jossa 2 kpl Ikean LACK hyllyjä, joilla valokuvia, Ikean maljakko jossa koristekiviä ja - mikä pahinta - joulun aikaan anopin antama Pentik Poro! Plussaa kai silti omista 70-luvun ensikengistä ja kalliista Lantern-lyhdystä sekä isoisäni 20-30-luvun vaihteen helmitaulusta noilla hyllyillä. Saan ehkä VÄHÄN anteeksi tuota poroa...
- Valkoinen sohva
- Merbau parketti
- Valkoinen kiiltävä keittiö
- Kaakelitakka
Nää varmaan löytyy kaikilta inhokkilistoilta :) Meillä on nää kaikki!
Puolipallon mallinen rottinkituoli pehmusteella ja jalustalla, se on ihan kamala mutta ihana löhötuoli:D nyt se on takkahuoneen perimmäisessä nurkassa piilossa ja hipsin aina sinne kirjaa lukemaan. Kauan olen miettinyt miten sen saisi tuunattua katseenkestäväksi ja kerään rohkeutta raahata sen paraatipaikalle olohuoneeseen valkoisten nykyhuonekalujen keskelle:D
Tykkään valkoisesta sisustuksesta myöskin.
enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi sitä täällä haukutaan. Ei se mun mielestä nyt niin yleinen ole. Ja mitä sitten vaikka olisikin. Ei se vähennä esineen kauneutta.
vihaavan Unikko-kangasta. Olen juurikin parhaillaan ompelemassa uusia Unikko-verhoja. En vieläkään ole kyllästynyt ko. kuosiin.
moni vieraamme ei pidä- mutta mitä välii
- beessi ja valkoinen sohva & beessi-valkoiset verhot olkkarissa, sohvalla paljon tyynyjä.
- valtava kirjahylly täynnä kirjoja (onneksi sentään työhuoneessa)
- boordeja, myös kylppärissä
- maalaisromanttisia yksityiskohtia
- lasten valokuvia olkkarissa
- supervärikäs lastenhuone
-Lasten kuvia esillä. Jokaisesta lapsesta yksi. HYI mua! ;)
- Muumimukit (tosin ne on ihan keittiön kaapissa niin, ettei niitä näe, muuta kuin silloin kun niistä juodaan)
Ne on meillä ihan kaikkien näkyvillä yleisissä tiloissa :)
10 vuotta sitten ja tullee taas takaisin. Taannoin kukaan ei olisi huolinut valkoisia huonekaluja vaan piti olla pöykkiä, sittemmin kirsikkaa. Nyt ei kukaan halua pyökkiä tai kirsikkaa.
Minulla on sinista sisustuksessa: ihanan syvänsininen sohva (kangas, ihan melkein uusi) ja lisäksi siniset verhot. Muuten valkoista, ruskeaa, beessiä yms. tylsää trendiväriä. Meillä on kaunista, monet vierailijat ovat kehuneet!