Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sisutushirvityksistä tykkäät?

Vierailija
21.02.2010 |

Siis tuohon toiseen ketjuun viitaten, mikä/mitkä siellä mainituista hirvityksistä on sinusta kivoja?

Itse tykkään valkoisista seinistä ja sohvista, tummista puulattioista ja kirjahyllyistä joissa paljon kirjoja.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jollain tavalla kodin sielu. Kirjahylly tuo tavallaan turvaa, se on osa mun henkistä pääomaa.

Tiedän, saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta myös lapsuudenkotini oli väärällään kirjoja, joten olen kasvanut niihin kiinni, kai.

rakastan lukemista :) En edes kauheasti omista niitä, koska lainaan kirjastosta tai anopilta haluamani kirjat.

Vierailija
2/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisen pisteet kotiin laavalampulla. Mä tykkään :D

Alvar Aallon töistä ei saa sisustushirvityksiä tekemälläkään. Eikä ylipäätänsä suomalaisesta designista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisen pisteet kotiin laavalampulla. Mä tykkään :D

Alvar Aallon töistä ei saa sisustushirvityksiä tekemälläkään. Eikä ylipäätänsä suomalaisesta designista.

enkä edes haluaisi, mutta laavalampusta tulee niin mukavia muistoja mieleen, että jos jonkun kaverin luona on sellainen, pyydän heti laittamaan sen päälle kun tulen. Oi nuoruus :)

Vierailija
4/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin makuasioita... :D Toisen hirvitys on toisen ihanuus! Ollaan rohkeasti sitä mitä ollaan. Paskat väliä mitä muut ajattelee ja mikä on yleisesti COOLIA! :D Pääasia on että itse viihtyy kodissaan.

Minä tykkään:

-Ikean tuotteista

-Mariskooleista

-Marimekon verhoista

Meiltä löytyy:

-beessi sohva, valkoiset seinät

-iso ruokapöytä ja tuolit SOTKASTA (on muuten nätti!)

-parjatut kirjahyllytkin löytyy ja vielä aivan täynnä kirjoja ja leffoja, hyi meitä! :D

Vierailija
5/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on juuri siinä iässä, että mua säälittää katsoa, miten Artekin huonekalujeni käy.

Ostan tilalle mm. Ikean pöydän keittiöön niin ei tarvitse sääliä. Eli Ikeaa kohta meillä varmaan aika paljonkin.

Opiskeluaikana sijoitin kesätöistä saamani rahat laadukkaisiin huonekaluihin. Nyt kun olen perheellinen ansiotyössä käyvä niin otan ikään kuin takapakkia sisustuksen suhteen.

Vierailija
6/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tummat lattiat (lähes valkoiset) huonekalut, kirjahylly täynnä kirjoja. Noh, sitähän varten se hankittiinkin. Ja on varmaan jollekin tummien lattioden vihaajalle aivan kamalaa sekin, että meillä on myös tummat listat. Siis lattia-, karmi- ja kattolistat. Ja mää tykkään :D

Vierailija
7/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on valkeaksi kuullotettu antiikkipuolipaneeli sekä keittiössä että alakerran wc:ssä! Tosin talo on vanha ja paneeli on yhdistetty vanhaan tyyliin yläosan perinnetapettiin mutta muistelisin että puolipaneeli on av-raadin mukaan yrjötys. =)

Vierailija
8/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään mariskooleista :)

Vierailija
9/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mäntyinen ruokapöytäryhmä (tarkoitus myöhemmin ostaa isompi ja erilainen)

- kivituikkuja

- Ikean kankaita ja kalusteita

- joitakin tekovanhoja maalaisromanttisia yksityiskohtia

- lapsen kuvia esillä

- muumimukeja, tosin kaapissa ja vain käytettäessä esillä

- ne parjatut teematkin löytyvät ja tylsän valkoisina

Tässä varmaan pahimmat synnit.

Vierailija
10/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenut tuota ketjua, mutta mitäs siellä hyllyssä sitten pitäisi pitää? Mun kirjahyllyt tosiaan notkuvat kirjoja, ja olen luullut sen vain olevan merkki siitä, että harrastan lukemista ja pidän kirjoista. Ne ovat mielestäni esteettisiä esineitä. Olen kyllä myös kuvitellut, että ihmisestä, joka omistaa paljon kirjoja, saattaa vahingossa saada vaikka sivistyneen kuvan :)

No, hyvä kuulla, että ei kirjoja kirjahyllyyn. Jatkossa kai täytän ne mammojen suosimilla muumimukeilla (täytyy sitten ostaa niitä) tai jollain muulla krääsällä.

Vierailija
11/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon toisen ketjun mukaan hirvitysten hirvitys :) Meillä huonekalut on Sotkaa, minusta se on käytännöllistä kun on pienet lapset, ei ainakaan harmita jos jotakin pilalle laittavat. Meillä on ruskeat nahkasohvat, juurikin ne pyöreät ja niillä puukoristeilla, kätevästi saa pyyhittyä jos niihin jotakin läikkyy. Hui hirvitys, meillä saa joskus syödä olkkarissa! Löytyy vitriiniä ja kirjahyllyä, jopa taulu-tv... ja ne muumimukit on myös, teemaa ei löydy, mut kelpaako hirvitykseksi 24h astiat? Mariskooleja löytyy muutama, puolipaneelit, mitäs muuta... Aalto-vaaseja kolme, kaikki erivärisiä ja -kokoisia. Niin ja lasten kuviaki on kehyksiin laitettu. Hitsi, sinistä löytyy vain pojan huoneesta. Ikeaa ei ole mitään.

Tervetuloa meille kauhistelemaan!

Vierailija
12/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenut tuota ketjua, mutta mitäs siellä hyllyssä sitten pitäisi pitää? Mun kirjahyllyt tosiaan notkuvat kirjoja, ja olen luullut sen vain olevan merkki siitä, että harrastan lukemista ja pidän kirjoista. Ne ovat mielestäni esteettisiä esineitä. Olen kyllä myös kuvitellut, että ihmisestä, joka omistaa paljon kirjoja, saattaa vahingossa saada vaikka sivistyneen kuvan :)

No, hyvä kuulla, että ei kirjoja kirjahyllyyn. Jatkossa kai täytän ne mammojen suosimilla muumimukeilla (täytyy sitten ostaa niitä) tai jollain muulla krääsällä.

sisustusesineitä. Itse haluaisin kirjat hyllyyn työhuoneeseen ja mielellään umpiovien taakse .

Vierailija
13/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jollain tavalla kodin sielu. Kirjahylly tuo tavallaan turvaa, se on osa mun henkistä pääomaa.

Tiedän, saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta myös lapsuudenkotini oli väärällään kirjoja, joten olen kasvanut niihin kiinni, kai.

Vierailija
14/39 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään:

-sinisestä, meillä on tummansininen sohva, samoin matossa hieman sinistä, muutoin valkoista ja sellaista vaaleanvihreää (jotain limeen taittuvaa?)

-isosta kirjahyllystä missä on paljon kirjoja (eikä siis koristeita, valokuvia tms vaan ihan vaan kirjoja), tällainen löytyy olkkaristamme

-keittiöstäni löytyy Alessin sitruspuristin

-valkoisista seinistä, lähes kaikki seinät ovat meillä valkoiset, paitsi lastenhuoneiden ja oman makkarin seinät

Vierailija
15/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän valkoiset seinät ja sohvat yhdistettyinä tummaan puulattiaan ole hirvitys vaan todella kaunis yhdistelmä.

Vierailija
16/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutat tuossa kamalimmat sisustushirvitykset ketjussa ne taitaa olla mainittu ihan ekojen viestien joukossa.

No eihän valkoiset seinät ja sohvat yhdistettyinä tummaan puulattiaan ole hirvitys vaan todella kaunis yhdistelmä.

Vierailija
17/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on myös yksi TODELLinen sisustushirvitys, josta en edes itse tykkää. Se on sotku ja miehen toissapäiväiset sukat olkkarin lattialla...

Vierailija
18/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota moni näyttää inhoavan. En tykkää mistään hailakasta sinisestä, vaan sellaisesta syvän tummansinisesta, jota on esim. Taika-astioissa. Koko taloa en kyllä halua siniseksi.

Vierailija
19/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ruokapöydän yllä. En pidä siitä merkin vuoksi vaan sen vuoksi, että se on yksinkertaisen kaunis :)

Vierailija
20/39 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi löytyy vanhan näköisiä tavaroita, buddha-patsaita, muumimukeja ja teema-astioita =)

ja ai joo, iiiiiso kirjahylly täynnä kirjoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi