Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako rakastua siskon exään?

Vierailija
19.02.2010 |

Erosin miehestäni ja kahden lapseni isästä muutama vuosi sitten. Monissa eron käytännön asioissa suurena apuna oli siskoni ja hänen miehensä. Heillä ei ole lapsia, ja melko pian oman eroni jälkeen hekin päätyivät eroon. Siskoni exä piti meihin yhteyttä tosi tiiviisti tuon eronkin jälkeen, meillä on jotenkin aina synkannut. Viime aikoina tämä ystävyys on alkanut lipsua muuhunkin. Mitään ei ole tapahtunut, vielä, mutta katseet, eleet ja koko olemus viestittää, että molemmat toivovat enemmän. Oma moraali jarruttaa menoa. Onko tällainen ihan törkeen väärin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et saa.Lopeta heti, tosta tulee vaan kaikille paha mieli!

Vierailija
2/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos siskolla ja siskon exällä yhtään pidempi seurustelu takana. En tykkäisi, jos siskoni alkaisi seurustella minun exän kanssa.. se ei vain jotenkaan sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten siskosi suhtautuisi? se varmaan määrittää paljolti.

Vierailija
4/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedät varmaan minkälaisissa oloissa siskosi erosi, eli kenen aloitteesta ja minkälaisissa väleissä ovat nykyään?

Jos eroaloite oli siskosi ja ovat edelleen hyvissä väleissä, ei siskosi ehkä pitäisi teidän suhdettanne pahana. Voithan vaivihkaa kysellä siskoltasi mitkä on hänen fiiliksensä.

Vierailija
5/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin nyt kun olen juonut pari saunakaljaa :-) Siskon ex toi pari tuntia sitten esikoisen treeneistä (kun itselläni oli samaan aikaan lääkäri nuoremman kanssa), ja kaikesta näki että hänkin viivytti poislähtöä meiltä. Roikkui eteisessä jaarittelemassa ihan tyhjiä. Esikoinen siinä takana intoilee että jää syömään ja pelaamaan wiitä, mutta mies itse vaikeana yrittää keksiä hyvää syytä kieltäytyä ja minä myös heti tohotan että ei se nyt voi jäädä. Ja sitten kun ovi hänen takanaan sulkeutuu niin tuntuu tosi tyhjältä ja haljulta ...

Vierailija
6/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän sen tietää

Vierailija
7/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen iki-romanttinen sielu, joka haluaa aina miettiä, että mitäs jos te olette tarkoitettu toisillenne? Jos kerran jokaisella on elämässä se yksi oikea, ja sinun exäsi ei sitä sinulle ollut, eikä hän siskollesi, niin tapahtuiko tämä kaikki vain siksi jotta te törmäisitte ja tutustuisitte? Vaikea sanoa, mutta itse ajattelen että täällä eletään vaan kerran ja katkerimmat kyyneleet vanhuuspedillä vuodatetaan niistä asioista, joita ei tullut tehtyä

Vierailija
8/8 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu, että teistä lopulta tulisi pari, vaikka nyt siltä tuntuukin, riskinottoahan elämä on.

Tunnet miehen varmaan hyvin, elikkä tiedät jo, mikä hän on miehiään - sekä plussat että miinukset.

Mitään laillista estettä suhteelle ei ole, jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Tunnet ja tiedät siskosi. Hyvä olisi varoittaa häntä mahdollisesta suhteesta, lupaa ei tietysti tarvitse kysyä, on kyse exästä.

t. elämää nähnyt isoäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä