Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana vauva minulla :DDD tänään naurettiin miehen kanssa ihan kippurassa melkein!

Vierailija
19.02.2010 |

Aamulla tulin televisiota katsomaan ja 2vko:a vanha vauva oli sylissäni.. aloin sitä katselemaan ja silittelemään ja sanoin hempeästi "no hei!"

Vauva yhtäkkiä kääntyi minuun päin, katsoi suoraan silmiin, hymyili ja kuului "hei" :D

Mieheni kääntyi tietokoneelta katsomaan ja alettiin nauramaan ihan hysteerisesti!

Mieheni siskolla on kaksoset.

Olimme heidän luonaan kerran kylässä ja mieheni esitti kysymyksen tälle kaksos tytölle (silloin noin 4kk) tyttö katsoi miestäni hetken ja huokaisi ääneen "JOO" :D

Jotenkin älytöntä että vaikka ne ei tieten tahtoen tuota tajua mutta jotenkin se tulee vaan se vastaus joskus :D

Olisi pitänyt olla kamera kuvaamassa molemmilla kerroilla.

Onko teille käynyt mitään yhtä hauskaa??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun tuo alkaa "puhumaan" tyyliin: tätä ätä mamamama paapaa jne. Niin on sanottu jotain vauvalle kun se tuossa puuhailee, niin poika on kääntynyt katsomaan sanojaa ja sanonut selvästi että "mitä?"

Vierailija
2/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä sieltä tulee "älä" ja "äiti" ja äsken vauva "sanoi" "hanipöö" :) kyllä hymyilytti =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai "ihana vauva MEILLÄ" ?

Vierailija
4/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä se aika paljon sinusta kertoo ihmisenä...

Vierailija
5/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta ku asiasta :)

Vierailija
6/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli todella väsynyt, muttei saanut millään unta. Kaveri lohdutti itkuista, yliväsynyttä lasta ja minä tokaisin: "Eiköhän sun XX pitäisi jo mennä nukkumaan", johon poika vastasi unisella äänellä "nugguun". Hauska kuulla, että näitä satunnaisesti kielellisesti lahjakkaita vauvoja löytyy muiltakin.

Vierailija
7/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on ihana vauva. minulla, vaikka se on myös mieheni.

Mutta pyydän toki anteeksi jos sanoin asian yksikössä ja se joitakin häiritsee. Toki se on myös mieheni vauva ja voisin tietty aloittaa uuden keskustelun jossa olen korjannut otsikossa virheeni!

En ymmärrä miten voi joitakin tällainen häiritä :)

-ap

Vierailija
8/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta ku asiasta :)

Meillä yksi lapsista päästi jo vähän päälle kuukauden vanhana kuuluvia hörönauruja. Joskus ei tarvinnut kuin katsoa hassusti niin vauva hörähti höhhöhöhöhööööö... :D Lapsi on edelleen ihan vallaton ilopilleri. :)

Vierailija
9/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden vanhana sängystä: vasyttaa

Vierailija
10/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"apuaa, apuaaa!"

Vierailija
11/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä vähän väsynyt kun rupesin kyynelet silmissä nauramaan näille...

Vierailija
12/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyi hältä, että otettasko vähän puuroa. Poika vastasi isoon ääneen, että "tissiä".

Vierailija
13/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viisi vauvaa ja koskaan kukaan ei ole sanonut mitään ihan pienenä?

Vierailija
14/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä se vaan kuullostaa miten ne vastaa yhtäkkiä tuolleen :D

Ei ne nyt tietenkään puhu vielä tuossa iässä, mutta miten sen nyt selittäisi joskus vaan vauva ns. "vastaa" jos sille sanoo jotain tai sitten vaikkei itse puhuisi niin joku huokaisu tai ääntäminen kuulostaa joltakin sanalta.

ap

Vierailija
15/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sellaisia Niilin hanhi -ilmiöitä. Niilin hanhi -vauvoja :)

Vierailija
16/30 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eioo ja eiaa.

Mitä ädinpikkukulta, onko kakka housuissa?

Eioo.

Nyt äiti kutittaa sua pikkasen jalkapohjasta! Eiaa.

Vierailija
17/30 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kippurassa vaan melkein. Ois ollu kauheeta ihan kippurassa...

Vierailija
18/30 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti syntymästään sitä mitä kuulee. Meillä sanottiin vauvalle usein pepun pesun yhteydessä että älähän hättäile, kun oli niin arka siihen veden kosketukseen ja vaipan vaihtoon. Molemmat vaan sanottiin aina sitä samaa ihan vaan sattumalta. Vauva oli ehkä joku kaksi kolmekuinen kun itse sanoi kun olin kantamassa lavuaarille "ähän ät äile". Ei ollut mitään tavallista tuhinaa vaan sanoi sen niin selvästi kun vauva vaan voi sanoa. Toisti sitä satunnaiseti myöhemminkin muutaman kerran. Ystäväni vauva reilu 4 kk sanoi ihan selvsti "otetta" kun isompi söi pilttiä. Ystäväni ei huomannut mitään, mutta kummasteli kun vauva syöntyi itkemään kun ei saanut ystävääni ymmärtämään. Vauvat puhuvat enemmän kuin huomaammekaan.

Vierailija
19/30 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sanoi ristiäisissä papin perässä amen! Se on videollakin! =o)

Vierailija
20/30 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva joutui kuukauden ikäisenä leikkaukseen sairaalaan yllättäen. Kun homma oli ohitse ja vauva vielä osastolla, sinne tuli lääkärit ja liuta kandeja kierrokselle. Ylilääkäri selitti tehtyä toimenpidettä kandeille. Lapsemme ”katsoi” lääkäreitä tutti suussa, tarttui tuttiin, otti sen pois suusta, haukotteli tyyliin ”jäkätä mitä jäkätät, evvk” ja laittoi tutin takaisin suuhun. Kandit ja lääkärit repesivät ihan totaalisesti ja ylilääkärikin totesi, että siinä on pojalla asenne kohdallaan.

(Sattumaa, mutta näytti vain pirun hassulta. Tunnettiin asennevauvana muutama päivä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi