Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukan saanut painoa jopa laskemaan raskaana ollessa?

Vierailija
09.02.2010 |

taikka jos paino pysynyt samassa lukemassa kuin ennen raskautta niin plajonko on miinusta näyttänyt synnytyksen jälkeen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kiloa. En pyrkinyt siihen kyllä mitenkään ja sain mennen tulle haukkuja neuvolasta. Mutta vaikka mitä tein, paino vain putosi. Raskaus oli normaali ja vauva lopulta luojan kiitos terve. Painoin 68kg ennen raskautta ja 63kg loppuraskaudessa. Paino putosi synnytyksen jälkeen vielä 3 kg.

Vierailija
2/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin useamman kerran joka päivä. Kummast laihdutti. Kokeile ihmeessä! Sormet vaan kurkkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautena nousi pari kiloa.

Tämä johtui siitä, että minulla oli tullut mässyttämisestä ylikiloja. Raskausdiabeteksen johdosta jouduin katsomaan tarkkaan syömiseni, ja paino laski. Tosin, jumppasin myös ahkerasti aivan loppuun asti.

Nyt vauva 6kk, ja painan tasan 10kg vähemmän kuin ennen raskautta.

Vierailija
4/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempi jos 5kg laskenut raskauden aikana kun ottaa huomioon että lapsi+istukka+laspivesi yms rompe siellä painaa kuitenki,minulta jäi 10kg sairaalaan eli kun sain pidettyä painoni samoissa kun ennen raskautta niin painoa putosi -10 kg siitä mitä painoin ennen raskautta.

Vierailija
5/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana paino nousi noin 6 kg, mutta painoin vähemmän sairaalan lähtöpainossa, kuin ensimmäisellä neuvolakäynnillä.

Ekaa odotin ja olin tiukalla dieetillä sokeriarvojen takia. Lähtöpaino minulla oli 65kg ja pituutta 175cm, joten ylipainoinen en ollut raskauden alkaessa.

Vierailija
6/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko normaalipainoisia alunperin? Millaisin keinoin saitte painon pysymään samoissa? Mistä löytäisi esim hyviä jumppaohjeita ihan vaan kotiin? Itse taidan kyllä olla liian laiha pysymään samoissa mitoissa 160cm/55kg? Vai??..taitaa ainakin pikkuisen lisää pitää tulla..

Vierailija
7/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran kun tosiaan se maha painaa,eli vauva,istukka,lapsivesi yms mitä siellä on,ei tarkoita että olisit lihonnut jos vaaka näytää 7kg enempi kuin ennen raskautta. jää ihan varmasti kaikki sairaalaan. Syö vaan perus terveellisesti ja sillontällön kohtuudella herkkuja. käy olon mukaan käppäilemässä.luulis että kaloreita palaa enempi kevyelläkin kävelyllä kun kantaa sitä isoa ja painavaa mahaa?

Vierailija
8/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä kiloa. Kyllä sitä painoa sitten alkoi tulle, kunhan pahoinvointi hellitti.

Vierailija
9/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin kun jätin kaikki herkut (söin kuitenkin normisti). Synnäriltä lähtiessä painoin 5 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Minulla oli vähän ylimääräistä ennen raskautta.Tosin painan tällä hetkellä 15 kg enemmän :(

Vierailija
10/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana, lähtöpaino oli 68kg ja synnytyksen jälkeen 64.5kg. Kaiken kaikkiaan kävin 69,8 kilossa raskausaikana eli eipä tullut painoa juuri ollenkaan missään vaiheessa. Lapsi silti normaalikokoinen viikkoihin nähden vaikka olikin ennenaikainen.

Vierailija
11/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin ennen raskautta 55 kiloa, loppuraskaudessa 58kg ja synnytyksen jälkeen 52kg. Syynä raju oksentelu läpi raskauden.

Vierailija
12/12 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin ennen raskautta 55 kiloa, loppuraskaudessa 58kg ja synnytyksen jälkeen 52kg. Syynä raju oksentelu läpi raskauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä