Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko maksamaan tt-tukea takaisin jos saan töitä?

Vierailija
09.02.2010 |

JA miltä ajalta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tukea on maksettu.

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palkkatodistusta vastaan jos olet ollut samaan aikaan sekä työttömänä että osittain työssä. Ei tuossa voi oikein tulla ylimääräisiä maksatuksia. Asumistuen kanssa taas kannattaa olla tarkkana, sitä maksetaan helposti liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tukea peruselämiseen...vuokraan ja laskuihin.

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo maksettuja asumistukia ei voida periä takaisin. Siis JOS ja KUN henkilö on rehellisesti ilmoittanut tulonsa kelaan. Jos ei tiedä loppuvuoden tuloista (esim kun tekee määräaikaisuuksia, pätkiä) niin kela ei voi periä alkuvuonna maksettua tukea takaisin jos jostain syystä loppuvuodeksi töitä löytyykin. Näin minulle sanottiin, kun asiaa oikein tinkasin heiltä.

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne vie palkasta suurimman ja osan, ja elämiseen jää vähemmän mitä toimeentulotuesta jäisi.

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat vasta palkkasi. Kai ne ymmärtävät että on elettävä palkkapäivään asti.

Pyydä myös mahdolliset matkarahat sillä niiden ei tarvitse pienetää teidän ruokaostoksianne, minä sain matkarat ja elämise siihen asti kunnes ekä palkka maksettiin. Kysyvä ei tieltä eksy, sanotaan.

Hyvää työfiilistä, käsitän että toimeentulohakijaa kunnioitetaan kun menee sentään töihin ja autetaan että voi mennä työhön, eli esim. matkakulut jossa kannattaa huomioida että ostaa esim. kuukausilipun yms. kerralla ja se maksaa se kerralla ostaminen. Sai sen koska olin eteenpäinpyrkivä, halukas elättämään yh-na lapseni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi