G: Mikä teitä mammoja vaivaa pössyttelyn suhteen?
Voiko joku kertoa, kun en ihan oikeasti näe siinä mitään sen kamalampaa kuin muissa ns. laillisissa päihteissä (tupakka, alkoholi). Onko se, että se luokitellaan "huumeeksi"?
Kommentit (227)
Maissa joissa hallussapito on laillistettu tms. ovat myös ongelmat kannabiksen kanssa vähentyneet, koska se ei enää ole rikollisten käsissä.
koska myynti ja välitys ovat edelleen kriminalisoituja. Kukapa sitä siis laillisesti myisi, kun myynti ja levitys on laissa kielletty?
Kotikasvatus... Hallussapitoa = ei laitonta
Olen älykäs nainen. Minulla on 3 lasta jotka hoidan aina hyvin. Käyn töissä ja maksan veroja. Lyhennän asuntolainaa. Harrastan lenkkeilyä ja ratsastusta. Ja käytän kannabista. Olen käyttänyt 7 vuotta.
Vieläkään en ole siirtynyt kovempiin huumeisiin tai jäänyt koukkuun pilven polttoon.
Ikinä en polta lasten ollessa kotona, kuten en ole kännissäkään. Jos lapset ovat kotona ja minulla on heistä vastuu, olen selvinpäin. Kun lapset joskus ovat mummolassa, poltan pilveä ja rentoudun. N.3krt vuodessa.Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.
Niitä passiivisia suurkuluttajia on varmaan alle 1% käyttäjistä.
Mutta tokihan hysteeriset aivopestyt av mammat tietää tämänkin paremmin.
Mitä jos tekin vaikka ottaisitte savut ja relaisitte vähän, voisi olla lapsillakin mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää noin tiukkapipoisia äitejä. :D
Se on nimittäin rikos. Turha itkeä kun jäät kiinni ja lapsesi otetaan huostaan. Sitten et näe heitä koskaan koska olet lain mukaan narkomaani. Etkö sinäkin voisi odottaa kiltisit 30 vuotta kunnes se on laillista. Jookosta.
Olen älykäs nainen. Minulla on 3 lasta jotka hoidan aina hyvin. Käyn töissä ja maksan veroja. Lyhennän asuntolainaa. Harrastan lenkkeilyä ja ratsastusta. Ja käytän kannabista. Olen käyttänyt 7 vuotta.
Vieläkään en ole siirtynyt kovempiin huumeisiin tai jäänyt koukkuun pilven polttoon.
Ikinä en polta lasten ollessa kotona, kuten en ole kännissäkään. Jos lapset ovat kotona ja minulla on heistä vastuu, olen selvinpäin. Kun lapset joskus ovat mummolassa, poltan pilveä ja rentoudun. N.3krt vuodessa.Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen.
Niitä passiivisia suurkuluttajia on varmaan alle 1% käyttäjistä.
Mutta tokihan hysteeriset aivopestyt av mammat tietää tämänkin paremmin.
Mitä jos tekin vaikka ottaisitte savut ja relaisitte vähän, voisi olla lapsillakin mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää noin tiukkapipoisia äitejä. :DSe on nimittäin rikos. Turha itkeä kun jäät kiinni ja lapsesi otetaan huostaan. Sitten et näe heitä koskaan koska olet lain mukaan narkomaani. Etkö sinäkin voisi odottaa kiltisit 30 vuotta kunnes se on laillista. Jookosta.
Lapsia ei oteta hostaan ja kannabiksen polttaja ei ole narkomaani.
Miksi nämä käyttäjät eivät voi odottaa rauhassa kunnes se on laillista, jos eivät kerta ole koukussa aineeseensa?
Ei luulisi olevan kova pala odottaa kymmentävuotta tai viittätoista. Tietysti jos on koukussa huumeeseen niin pakkohan sitä on saada vaikka olisi laitonta.
Olen älykäs nainen. Minulla on 3 lasta jotka hoidan aina hyvin. Käyn töissä ja maksan veroja. Lyhennän asuntolainaa. Harrastan lenkkeilyä ja ratsastusta. Ja käytän kannabista. Olen käyttänyt 7 vuotta. Vieläkään en ole siirtynyt kovempiin huumeisiin tai jäänyt koukkuun pilven polttoon. Ikinä en polta lasten ollessa kotona, kuten en ole kännissäkään. Jos lapset ovat kotona ja minulla on heistä vastuu, olen selvinpäin. Kun lapset joskus ovat mummolassa, poltan pilveä ja rentoudun. N.3krt vuodessa. Suurin osa kannabiksen käyttäjistä on juurikin minun kaltaisiani ihan tavallisia ihmisiä jotka silloin tällöin polttelevat rentoutuakseen. Niitä passiivisia suurkuluttajia on varmaan alle 1% käyttäjistä. Mutta tokihan hysteeriset aivopestyt av mammat tietää tämänkin paremmin. Mitä jos tekin vaikka ottaisitte savut ja relaisitte vähän, voisi olla lapsillakin mukavampaa kun ei tarvitsisi kestää noin tiukkapipoisia äitejä. :D
yök! en ole tiukkapipo, mutta haloo! huumeita? miksi niitä pitää käyttää? sairaita ihmisiä täällä, ja sit ihmetellään miksi oma mussukka rupee vetää suoneen paskaa...
ja lasten kodin. Miksi nämä käyttäjät eivät voi odottaa kunnes se on laillista? Varmasti tämän viidenkymmenen vuoden aikana laillistuu, joten mikä kiire käyttää huumetta?
Lapset todellakin lähtee jos kotoa paljastuu viljelmiä tai huumeita. Se on fakta.
Lapsia ei oteta hostaan ja kannabiksen polttaja ei ole narkomaani.
Hostaan? Tarkoitat varmaankin huostaan? Vai onko tuo jotain cannabis slangia?
Älkää nostako enää tätä ketjua. Rasittaa tuo yksi ja sama hörhö mamma, joka vaahtoaa/ kiihkoilee yhdestä ja samasta asiasta. Tällä hetkellä taitaa olla pössyttelemässä, kun ei ole tullut kommentoimaan...
Jäisi kiinni kätevästi. Ainakin ap ja ehkä pari muuta ellei sitten ole kaikki ap:n käsialaa.
Kyllä lakia pitää kunnioittaa. Minä en henkilökohtaisesti kykene kunnioittamaan henkilöä joka ei noudata lakia. Enemmän kunnioittaisin jos he odottaisivat kiltisti kunnes laillistetaan. Luulempa että nämä pössyttelijät ovat niin passiivista sakkia etteivät saa aikaan samaa mitä alkoholin käyttäjät saivat kun kieltolaki kumottiin..
Älkää nostako enää tätä ketjua. Rasittaa tuo yksi ja sama hörhö mamma, joka vaahtoaa/ kiihkoilee yhdestä ja samasta asiasta. Tällä hetkellä taitaa olla pössyttelemässä, kun ei ole tullut kommentoimaan...
Tuo yksi ja sama "hörhö mamma" on ainoa, joka on perustellut väitteensä jotenkin muuten, kuin mutuilemalla ja "asia on niin ku mä niin sanon" tason jutuilla. Vastustajilta en ole nähnyt yhtään linkkiä, tutkimusta, uutista tms. jolla voisi asiaansa ajaa eteenpäin. Ja ei, tähän ei käy jonkun poliisin tai poliitikon mutulla heittämät läpät aamulehdestä.
Vastustajilla on vaan mennyt vähän pallo hukkaan, kun tiedekin todistaa kannabiksen olevan terveellisempää kuin lailliset päihteet. Milläs sitä sitten perustellaan, ettei saisi poltella?
Ja ei, lapsia ei oteta huostaan, jos vanhemmat polttavat tai kasvattavat omaan käyttöönsä. En ymmärrä mistä ylä-asteen huumevalistustunneilta nuokin mielipiteet ovat peräisin.
Olisipa virkistävää lukea vastustajilta edes yksi (1) validi argumentti, miksi kannabis pitäisi kieltää ihan lähteen kanssa perusteltuna. Jonkun pohjanmaalaisen yksinhuoltajan mutu ei ole minkään arvoinen.
Voiko joku kertoa, kun en ihan oikeasti näe siinä mitään sen kamalampaa kuin muissa ns. laillisissa päihteissä (tupakka, alkoholi). Onko se, että se luokitellaan "huumeeksi"?
Sehän se juurikin on. Ja propagana, mitä julistetaan ihan peruskoulusta lähtien. Siinä sitten oravanpyörään jääneet ja ei omilla aivoillaan ajattelevat koneiston rattaat sokeana toistelevat samoja mantroja. Onneksi nykyään sentään internet mahdollistaa edes tiedon jokseenkin vapaan liikkumisen ja täten lisää yleistä tietoutta päihdeaineista ja siitä, mikä oikeastaan onkaan vaarallista. Hienosti on onnistuttu ainoan keskustelijan varsin validit linkit tutkimuksiin yms. ohittamaan, kun naama punaisena huudetaan,miten kannabisganjaruohohashis
on vaan niin paha perkele.
mieluumin pössyttely kuin alkoholi. Tietty pitää suojella noria etteivät tuhoo itteensä, mut onhan se jo nähty miten alkoholi tuhoo ja tappaa meikäläisiä.
Jäisi kiinni kätevästi. Ainakin ap ja ehkä pari muuta ellei sitten ole kaikki ap:n käsialaa.
Kyllä lakia pitää kunnioittaa. Minä en henkilökohtaisesti kykene kunnioittamaan henkilöä joka ei noudata lakia. Enemmän kunnioittaisin jos he odottaisivat kiltisti kunnes laillistetaan. Luulempa että nämä pössyttelijät ovat niin passiivista sakkia etteivät saa aikaan samaa mitä alkoholin käyttäjät saivat kun kieltolaki kumottiin..
Vaikka ei laillistettaisi koskaan niin voisivat edes odottaa että omat lapset kasvavat aikuisiksi ja lähtevät kotoa. Sitten saavat tehdä mitä lystää
Haluaisin kovasti nähdä poliisilaitoksella virkailijoiden ilmeet, kun stressaantunut YH äiti tulee vaahtoamaan siitä, miten jollain foorumilla ihmisillä on haitallisia ja vääriä mielipiteitä!
Luojan kiitos, kaikilla on sentään oikeus omaan mielipiteeseen, vaikka totalitaristisessa paskaläävässä, jota suomksikin kutsutaan, elämme.
että rehvastellaan rikoksella eli huumeen käytöllä ja vielä yllytetään muita siihen. Tässähän ap tunnusti tehneensä rikoksen. Nyt pitää saada vain asia poliisille. Mielipiteitä voi lausua, mutta typerää on tunnustaa rikoksensa. Vissiin pää pehmentynyt pössyttelystä?
että rehvastellaan rikoksella eli huumeen käytöllä ja vielä yllytetään muita siihen. Tässähän ap tunnusti tehneensä rikoksen. Nyt pitää saada vain asia poliisille. Mielipiteitä voi lausua, mutta typerää on tunnustaa rikoksensa. Vissiin pää pehmentynyt pössyttelystä?
Voi kun olisikin... Ei oikein ole ollut mahdollisuuksia viime aikoina kyseiseen toimintaan. Uskomatonta paatosta. Miten voi aikuisista ihmisistä löytyä noin sinisilmäisesti auktoriteettiin luottavia ja mitään kyseenalaistamattomia ihmisiä. Harmittavan usein vieläpä ilman mitään totuuspohjaa juttujaan laukovat.
Parhaitahan ovat nämä, joiden kumminkaima on joskus vaipunut psykoosiin ja oli ainoa "narkkari" lähipiirissä. Ikäväkseni joudun kertomaan, että tilastojen valossa noin 20% tutuistanne on ainakin kokeillut kannabista ja usea varmasti käyttää sitä ihan säännöllisestikin. ette vaan voi tietää sitä... Sattuuhan se, kun tajuaa oman typeryytensä. Silti, leuka pystyssä kohti uusia vastoinkäymisiä! Menkääpä etsimään sille äpärällenne vaikka isää, älkääkä kiusatko viattomia ihmisiä, jotka haluavat nauttia elämästään ja päättää omasta kehostaan.
vaikka ei puhdasta kamaa oliskaan, vaan vaikka röökillä blandattu. Mun tuttavapiirissä poltellaan muutamia kertoja vuodessa, itse en ole koskaan vetänyt, mutta olen katsonut vierestä kun on moni saanut vaikka minkämoisia kohtauksia.
Se rajanylitys, että edes kokeilee jotain huumetta, alentaa rimaa kokeilla kovempia aineita.
En silti tuomitse huumeiden (satunnais)käyttäjiä, niin kauan kuin homma pysyy läheisten mukaan lapasessa eikä vahingoita muita, ei henkisesti, sosiaalisesti eikä fyysisesti.
vaikka ei puhdasta kamaa oliskaan, vaan vaikka röökillä blandattu. Mun tuttavapiirissä poltellaan muutamia kertoja vuodessa, itse en ole koskaan vetänyt, mutta olen katsonut vierestä kun on moni saanut vaikka minkämoisia kohtauksia.
Se rajanylitys, että edes kokeilee jotain huumetta, alentaa rimaa kokeilla kovempia aineita.
En silti tuomitse huumeiden (satunnais)käyttäjiä, niin kauan kuin homma pysyy läheisten mukaan lapasessa eikä vahingoita muita, ei henkisesti, sosiaalisesti eikä fyysisesti.
olen nähnyt, kun ihmiset menevät alkoholista täysin sekaisin! Uskomattomia kohtauksia tullut monellekin, turpakeikkoja yms. Pilvestä en ole koskaan nähnyt kenellekään moista käyvän. "puhdas kama" on pilvenpoltossa hassu käsite... Se 0.5g kukintoa vaikuttaa ihan samalla tavalla polttaa sen sitten "blandattuna röökiin" tai ihan "puhtaana kamana". Tietenkin se, että joku saattaa pilvessä nauraa hekotella vähän kaikelle, voi olla pelottavaa. Hauskaa ei voi olla ilman viinaa, muuten se on teeskentelyä!
en sinänsä ota kantaa puolesta enkä vastaan jokainen elää miten parhaaksi näkee ja ketään ei pidä suoralta kädeltä tuomita, mutta mä ainakin koen ton hyvinkin seksistiseksi että toteat että "vaarantaa vaimon työpaikan ja oman työpaikan" miksi automaattisesti mies on se polttelija? onko automaattista että mies on se paha? nainen siis itse olen, kunhan puolustan miehiä. jonkun on sekin tehtävä..
minäkin ihan vain nainen olen
ap
Silti niin sotaisaa tekstiä vaikkei kukaan ole hyökännyt heitä vastaan. On vain ilmoitettu ettei päihteet sovi lapsiperheisiin.