G: Mikä teitä mammoja vaivaa pössyttelyn suhteen?
Voiko joku kertoa, kun en ihan oikeasti näe siinä mitään sen kamalampaa kuin muissa ns. laillisissa päihteissä (tupakka, alkoholi). Onko se, että se luokitellaan "huumeeksi"?
Kommentit (227)
Onko pakko riskeerata muutaman pajauttelun takia perheen hyvinvointi yhteiskunnassa jossa saattaa menettää huoltajuutensa lapsiin, työpaikan, puolison työpaikan, ystävät, suhteet sukuun?
Kukaan ei halua olla tekemisissä rikollisten kanssa. Ennakkoluulot on suuret. Ajattelisitte lapsianne. Ei teidän kotiinne haluta päästää lapsia leikkimään. Lapsethan tuossa kärsii eniten.
Heitä haukutaan hippien äpäröiksi yms..Miksi ette voisi odotella sitä laillistumista? Ei siihen mene kuin 50 vuotta korkeintaan.
Minä itse luovuin alkoholista kun otin muslimi vaimon ja käännyin islamiin.
Perheen takia. Jos olisin itsekäs, niin luultavasti ryyppäilisin salaa perheeltäni.Luultavasti nämä käyttäjät ovat koukussa aineeseensa, kun pitää ehdoin tahdoin rikkoa lakia. Minä kykenin kieltäytymään alkoholista perheeni ja uskon takia melko helposti.
jos käännyit islamiin, kerot jo siinä tarpeeksi itsestäsi, että mielipiteesi voi jättää täysin huomioimatta.
Kuulosti järkevän isän puheelta. Arvot kohdillaan. Ei perheellisen tarvitse käyttää päihteitä.
Ei tietenkään tarvitse! Fiksumpaa on kannattaa uskontoa, joka esim. ruoskii lapsia kun sattuvat viemään kännykän kouluun! Hieno mies on tämä isä! Islam on sairaus, niinkuin kyllä kaikki muutkin uskonnot. Muut tosin ovat syöpä, islam on HIV ja tuberkuloosi samasta purkista.
Ettekö te nyt aina puhu sen kasvattamisen puolesta?
Nyt sitten lapsiperheiden pitäisi käyttää kannabista koska se on ok? Ja ostaa rikollisilta...Menee jaarittelun puolelle. Ja kasvattajilta viedään lapset huostaan.
Eli jos ette kasvata itse, niin veljeilette diilereitten kanssa joilta saa sitä kovempaakin kamaa. Onko sitä nyt sitten pakko käyttää kun menee noin vaikeaksi ja vaaralliseksi?
Kotona kasvatettua polttoa saa ilman diilereihinkin sotkeutumista. Jotkut teistä, vaan ovat unohtaneet, että ihmisillä voi olla kavereita ja ystäviä! Kaikki aika menee kyttäämiseen ja ahdistumiseen ;) Kotikasvatus kunniaan ja vihreä linja on vaan se parempi!
he ovat diilereitä. Poliisia varmasti kiinnostaisi tietää näiden tuttujesi olinpaikat.
Ehkä se olisi sitten ystävyytenne loppu. Sinä vasikkana, netissä rehvastelevana coolina kannabiksen käyttäjänä..
Kannattaa tosiaan miettiä mitä netissä laukoo. Jos olisin käyttäjä pitäisin sen omana tietonani.
mutta oon joskus miettiny että olis kiva kokeila kannabista.kun en siis polta,en luonnollisesti halua kannabistakaan poltella,joten tuleekohan kannabis kekseistä hyviä ja miten vaikuttaa??
Onko pakko riskeerata muutaman pajauttelun takia perheen hyvinvointi yhteiskunnassa jossa saattaa menettää huoltajuutensa lapsiin, työpaikan, puolison työpaikan, ystävät, suhteet sukuun?
Kukaan ei halua olla tekemisissä rikollisten kanssa. Ennakkoluulot on suuret. Ajattelisitte lapsianne. Ei teidän kotiinne haluta päästää lapsia leikkimään. Lapsethan tuossa kärsii eniten.
Heitä haukutaan hippien äpäröiksi yms..Miksi ette voisi odotella sitä laillistumista? Ei siihen mene kuin 50 vuotta korkeintaan.
Minä itse luovuin alkoholista kun otin muslimi vaimon ja käännyin islamiin.
Perheen takia. Jos olisin itsekäs, niin luultavasti ryyppäilisin salaa perheeltäni.Luultavasti nämä käyttäjät ovat koukussa aineeseensa, kun pitää ehdoin tahdoin rikkoa lakia. Minä kykenin kieltäytymään alkoholista perheeni ja uskon takia melko helposti.
jos käännyit islamiin, kerot jo siinä tarpeeksi itsestäsi, että mielipiteesi voi jättää täysin huomioimatta.
Kuulosti järkevän isän puheelta. Arvot kohdillaan. Ei perheellisen tarvitse käyttää päihteitä.Ei tietenkään tarvitse! Fiksumpaa on kannattaa uskontoa, joka esim. ruoskii lapsia kun sattuvat viemään kännykän kouluun! Hieno mies on tämä isä! Islam on sairaus, niinkuin kyllä kaikki muutkin uskonnot. Muut tosin ovat syöpä, islam on HIV ja tuberkuloosi samasta purkista.
sinä nyt vain saatat kannattaa huumeita enemmän kuin uskontoa.
bis kekseistä hyviä ja miten vaikuttaa??
mutta oon joskus miettiny että olis kiva kokeila kannabista.kun en siis polta,en luonnollisesti halua kannabistakaan poltella,joten tuleekohan kannabis kekseistä hyviä ja miten vaikuttaa??
Hyviä tulee, ja vaikuttavat mukavasti. Tila on rento ja lievästi euforisoiva. Erilainen vaikutus, kuin polttamalla. Huomattavasti "rauhallisempi" ja tasaisempi.
opetatko myös omille lapsillesi käsitteitäsi? Ei ihme ettei koulukiusaaminen lopu, kun vanhemmat oikein kannustavat siihen...
Ettekö te nyt aina puhu sen kasvattamisen puolesta?
Nyt sitten lapsiperheiden pitäisi käyttää kannabista koska se on ok? Ja ostaa rikollisilta...Menee jaarittelun puolelle. Ja kasvattajilta viedään lapset huostaan.
Eli jos ette kasvata itse, niin veljeilette diilereitten kanssa joilta saa sitä kovempaakin kamaa. Onko sitä nyt sitten pakko käyttää kun menee noin vaikeaksi ja vaaralliseksi?
Kotona kasvatettua polttoa saa ilman diilereihinkin sotkeutumista. Jotkut teistä, vaan ovat unohtaneet, että ihmisillä voi olla kavereita ja ystäviä! Kaikki aika menee kyttäämiseen ja ahdistumiseen ;) Kotikasvatus kunniaan ja vihreä linja on vaan se parempi!
he ovat diilereitä. Poliisia varmasti kiinnostaisi tietää näiden tuttujesi olinpaikat.
Ehkä se olisi sitten ystävyytenne loppu. Sinä vasikkana, netissä rehvastelevana coolina kannabiksen käyttäjänä..Kannattaa tosiaan miettiä mitä netissä laukoo. Jos olisin käyttäjä pitäisin sen omana tietonani.
Ei, en itse polta. Myyminen ! = antaminen... Jotkut auttavat naista mäessä ja antavat pieniä lahjoja mahdollisesti joskus.
Tuohan se naurettavaa onkin, että poliisi tuhlaa määrärahoja ja aikaa kotikasvattajien kiinniottamiseen oikean rikollisuuden sijaan. Esim. huumediilerit.
Kannabiksen käyttö ei ole sen coolimpaa kuin saunaoluen juominen, auton ajaminen tai lumiukon tekeminen. Normaalia toimintaa siinä missä muutkin.
opetatko myös omille lapsillesi käsitteitäsi? Ei ihme ettei koulukiusaaminen lopu, kun vanhemmat oikein kannustavat siihen...
Omat lapset saavat kivasti ruoskaa islamin sääntöjen mukaan. Kivasti cat 'o nine tails persposkia hivelee. Mukavasti siinä oppii kunnioitusta!
Nyt ei enää ollakkaan käyttäjiä, eikä tunneta ketään kasvattajia kun käytettiin taikasanaa poliisi.
Tuntuisi poliisilla olevan sama vaikutus näille punasilmäisille hihhuleille kuin risti vampyyreille.
Nyt ei enää ollakkaan käyttäjiä, eikä tunneta ketään kasvattajia kun käytettiin taikasanaa poliisi.
Tuntuisi poliisilla olevan sama vaikutus näille punasilmäisille hihhuleille kuin risti vampyyreille.
Sitä se vainoaminen teettää.. Sama kuin natsi juutalaiselle. Ymmärrettäväähän tuo, yleinen ilmapiiri niin ahdasmielininen. Oikeisin rikoksiin ja yhteiskunnallisiin ongelmiin ei kiinnitetä huomiota, vaan yritetään näyttää, että poliisi vaikuttaa kun komerossa kasvattajia bustataan. Samalla nekin rahat voisi käyttää esim. vanhustenhuoltoon, retuperällä olevaan mielenterveyshuoltoon tai vaikka poliisin virkistysiltaan! Kaikki olisivat fiksumpi ja tarpeellisempia käyttökohteita noille rahoille.
lukenut, mutta samanlaisia fanaatikkoja kuin koiranomistajat näyttävät nämä käyttäjät olevan.
kannabiksen käyttäjän lapsena koulussa tai muslimina.. Kun ateistejen ja konservatiivien lapset kiusaavat hippejä ja muslimeja :(
Jos tuo isäkin saa tälläisen kohtelun niin miten huonosti lapsia kohdellaan. Sääliksi käy. Hipeillä ei lienee helpompaa, kun sen lisäksi vanhemmista ei saa tukea kun ovat tripillä.
Ahdistavaa.
nyt edes lukenut tämän ketjun, ennenkuin kommentoit.
puolustajat argumentoi, keskustelee.
vastustajat fanaattisesti huutaa mutua ja "oikeita kokemuksia"!
kummat tässä ovat fanaattisempia ja asiattomampia?
ei saa valitettavasti "trippiä" :( psykedeelit ovat sitten asia erikseen.
Enpä olen ennen näitä kannabis-ketjuja lukenut, mutta samanlaisia fanaatikkoja kuin koiranomistajat näyttävät nämä käyttäjät olevan.
Molemmat tuntuisi puolustelevan paskakasojaan yhtä kiihkeästi. Ja kun kiinni jäädään niin "paskakasa" ei kuulemma ole heidän.
Kokemukseni perusteella viina on paljon pahempi aine. Kännipäissään tulee helposti tehtyä typeryyksiä, pilvipäissään harvemmin.
Tottakai jokapäiväinen pössyttely on epätevreellistä ja passivoivaa. Tiedän, että päivittäin poltteleviakin on, eikä heillä ole kaikki inkkarit kanootissa. Pilvi ei kuitenkaan sinällään aiheuta riippuvuutta, joten en oikein usko, että muuten terve ja säännöllistä elämää viettävä hairahtuu päätoimiseksi pössyttelijäksi.
Nykyään perheenäitinä en koske pilveen, koska se on laitonta enkä viitsi ottaa riskejä, että esim. lastensuojelu puuttuisi asiaan.
sitten kun vielä muistetaan, ettei se alkoholikaan päivittäin käytettynä hyvää tee. Ei voi ymmärtää pieni ihmisriepu, miksi pilveä "pitää" vastustajien mielestä polttaa aina päivittäin tai ei ollenkaan. Eli ihminen on joko alkkoholisti tai absolutisti? Sellaista asiaa kuin saunakalja ei olekaan?
Ei kannata käyttää Mieheni riskeerasi perheensä kasvattelun ja pössyttelyn takia. Minä itse en käyttänyt, mutta en voinut aikuista kieltääkään.
Kävi niin että naapuri oli huomannut hajun rappukäytävästä ja poliisit tulivat kylään. Mies jäi kiinni ja minuakin epäiltiin. Molemmat lapsistani otettiin huostaan.
Jouduimme käymään kusitesteissä ja vakuuttamaan puhtautemme. Mies alkoi retostelemaan ja uhoamaan. Häneltä tuli nuo kaikki teidän lähettmät linkkiperustelut käytölleen.
Minä taas halusin saada lapset takaisin. Ikävöin niitä kovasti. Mieheni ei nähtävästi ikävöinyt vaan perusteli jo uutta viljelmää yms..
Jätin sen itsekkään paskan.
Sain lapset kotiini 3kk jälkeen tapahtuneesta.Kyllä ne lähtee sosiaaliviranomaisten matkaan jos jäätte kiinni. Siitä voitte olla varmoja. Miehestäni vielä sen verran, että olisin toki pitänyt hänet, mutta kun ei ottanut opikseen(ilmeisesti päästä vähän pehmennyt ja koukussa). En halua menettää lapsiani ikinä toisten!
Lapset ovat tärkein asia minulle.
Käyttäjän pitää kokea sama kantapäänkautta. Harmi kun sinun kokemus oli niin hyvä ja varoittava. Toisaalta jos ovat samassa kunnossa aivotoiminnaltaan kuin ex- miehesi niin en yhtään ihmettele tuota lähes fundamentalisen sävyn saanutta kannabis paatosta, jota saa jopa vauvapalstallakin lukea. Valitettavasti!
Ne ketkä on niin kannabiksen kannattajia, oletteko olleet samassa porukassa missä kannabis on päivän aihe, kohokohta ja puheen aihe. ajauduin porukkaan ystäväni kautta muutama vuosi sitten. ja se ei ollut todellakaan mukavaa katsottavaa. osa jotka on vetänyt monta vuotta niin sen kyllä huomasi, väittivät ettei ole joka päivä pössissä, ja vitut. keskustelusta ei tullut yhtään mitään ja moni jotka ei sitten saanut enää mitään irti kannabiksesta siirtyi vahvempiin aineisiin. kysyin huvikseni heiltä onko tämä nyt siistii? moni sanoi että ei oo, jotenkin vaa päätyvät aina polttelemaan.
lapsuuden ystäväni alotti noin vuosi sitten polttelun ja he ovat todella huonossa jamassa. he eivät tajua maailman menosta yhtikäs mitään ja sanoivat että "olen parempi ihminen kun olen poltellu, musta on enemmän seuraa..." sen jälkeen en heihin ole yhteyttä ottanut. harmittaa vaan miten ihminen pääsee tuommoiseen jamaan kannabiksen takia. siksi olen sitä niin vastaan! ne jotka sitä polttelee ei tajua sitä miten muuttuu, vierestä katsoja tajuaa! ja kuinka yrittää kertoa että alkaa näyttää jo pahalta, mutta ei ne pössyttelijät sitä tajua, on niin omissa maailmoissaan...