Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon Prisman työntekijöille maksetaan?

Vierailija
29.01.2010 |

Lähelle avataan uusi Prisma, olen ollut vuosia kotiäitinä ja vaihtelu virkistäisi. Olen akateeminen, mutta oman alan hommia ei löydy osa-aikaisena, joten minulle käy myyjän hommat tässä tilanteessa.

Olen ollut kolme kesää kaupan kassana nuorena sekä kolme vuotta erikoisliikkeen myyjänä. Mitähän näillä kokemuksilla voisi saada? En tiedä kuinka joustavia he ovat, mutta itselleni kävisi pari iltaa viikossa ja viikonloppu silloin tällöin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä keskolla töissä olevat kyllä saa tuotteista -20 - 30 % alennusta. :)

Vierailija
42/46 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa keskipalkka noin 3500e/kk. Viikonloppuja tekemällä ahneet tienaavat yli 4000e/kk. Työ on vaativaa ja vaatii erityistä tarkkaavaisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Prisman kassa saa b1 luokan palkkaa, eli kokemuksesta ja paikkakunnasta riippuen n. 10-12e/h. Osastoilla voi olla pykälän korkeampi vaativuusluokka.

ELI AIVAN PERCEESTÄ KAUPAN ALAN PALKAT! Lisät on hyvät, mutta eiköhän ne poistu viimeistään lähivuosina.

Vierailija
44/46 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sunnuntait ja 24-paikoissa yövuorot, vähän ylitöitäkin niin pääsee  liksoille. 3000 - 4000e/kk

Vierailija
45/46 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee sunnuntait ja 24-paikoissa yövuorot, vähän ylitöitäkin niin pääsee  liksoille. 3000 - 4000e/kk

Eikö meinaa trollin päivä lähteä käyntiin? Ikivanhaa ketjua lämmittelet ja lämmittelet.

Vierailija
46/46 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa 3 kirjoitti:

Prismassa keskipalkka noin 3500e/kk. Viikonloppuja tekemällä ahneet tienaavat yli 4000e/kk. Työ on vaativaa ja vaatii erityistä tarkkaavaisuutta

Jumankekka, mä siirryn sairaanhoitajan hommista Prismaan töihin! Saa olla vaativaa ja tarkkaa, mutta kaikki pysyvät hengissä ainakin... Vau, mikä liksa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi