Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon Prisman työntekijöille maksetaan?

Vierailija
29.01.2010 |

Lähelle avataan uusi Prisma, olen ollut vuosia kotiäitinä ja vaihtelu virkistäisi. Olen akateeminen, mutta oman alan hommia ei löydy osa-aikaisena, joten minulle käy myyjän hommat tässä tilanteessa.

Olen ollut kolme kesää kaupan kassana nuorena sekä kolme vuotta erikoisliikkeen myyjänä. Mitähän näillä kokemuksilla voisi saada? En tiedä kuinka joustavia he ovat, mutta itselleni kävisi pari iltaa viikossa ja viikonloppu silloin tällöin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen knsasi samaa mieltä noide palkkokejen ja työn työn raskaan sitten tarkkuuden tähdien. Olen kylen kyllä päässyt eläkkeele viime kevään jälkee kun sain ev lipputoimeston ym ksaikkien muiden hommien jälkeen pääsin eläkkeelle vuosi sitten.Pitää tässä nytkatsella mitä tohoaankun olen kun viimeiset tulee eteenpäin. MARJATTA

Vierailija
22/46 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina 13 v kaupassabharjoittellina samalla lastenhoitona vaan siihen aikaan ei sitä sanut isojatiliä. sitten kävi kun sain kauppaosaston loppuun niin ea päivänä tultiin tultiin hakemaan kauppan töihin. Olin varausunut muttaa lähdin luvalla lähteä tomimistimistitöihin tainhain Mitäpä se olisi koskonaisuuteena oisin saanut palkkaaa ja mitä olisi maksanut koulin homma kun olisi pitää ottaaa lopputili jossa olisi ottaa lopuntili.Marjata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on 5v. kokemuksella 10,89€/h, olen osa-aikainen ja teen n. 30h/vk töitä. Lisien ja lomarahojen kanssa tuosta tulee keskimäärin 1700€/kk palkkaa. Ei huono mun mielestä kun kyse on tosiaan osa-aikatyöstä.

Vierailija
24/46 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vahvisti ajatustani siitä, että homma sopisi tilanteeseeni kuin nenä päähään- olettaen, että pääsen :)Olen tosiaankin ollut vuosikausia kotona ja osa-aikatyö olisi mitä parhain ratkaisu. Lisäksi työn tulisi olla sellaista, missä ei kovin joudu "uurastamaan" vaan on melko mekaanista hommaa. Ja palkkakin tuntuu lisineen olevan ok. Lapsiperheessä lisäeurot tulevat aina tarpeeseen. Arvostan myös muita etuja, mitä henkilökunta saa, kuten alennuksia ruoasta ja käyttötavarasta. Lämmin kiitos vielä kerran:)

Vierailija
25/46 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmänkin riippuen muista töistäsi.

Sitten näiden päälle tulevat ilta- ja viikonloppulisät.

Luulen, että voisivat mielelläänkin ottaa töihin ihmisen, joka haluaisi tehdä vain ilta- ja viikonloppuvuoroja. Yleensähän kokoaikaiset haluaisivat olla töissä 9-5.

Prismassa kassatyön lisäksi kannattaisi pyrkiä töihin neuvontaan tai esim. pukeutumisen tai vapaa-ajan osastolle.

Lykkyä tykö!

Vierailija
26/46 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on yhteensä vuosi työkokemusta(voit todistaa), niin saat palkkaa..olikohan 9.68€ tunnilta, ainakin alle kympin.Jollei ole työkokemusta, voivat maksaa vuoden harjoitteluajan palkkaa joka on 75% tästä alimmasta tuntitaksasta.

Vierailija
27/46 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahteen vielä työntekijöitä haeta, kun vasta monttu on kaivettu? Tai mistä sitä tietää...

Vierailija
28/46 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan uuteen Jyväskylään avattavaan Prismaan

Vierailija
30/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassa-rouvan elämä. ihan oikeesti, tietysti kassankin täytyy opetella kassakoneen jujut sun muu, mutta väittäisin että kotiäidillä kotona saattaa olla huomattavasti vaatimanpi ja moniulottoisempi työ kun ruoka-kaupan kassalla. Ja kivahan se on jos kokee työnsä kutsumuksena- mutta aivan varmasti suuri osa nimenomaan elintarvike-osaston kassoista tekee sitä saadakseen rahaa- välivaiheena jne. se asiakaspalvelukin on aika minimiä yleensä mitä siinä vaaditaan.

Eri asia on joku urehilutarvike, tai vaateputiikki-tai muu erityisosaamista vaativa juttu.

mut luulempa et keskiverto kaveri selviää tuosta kassahommasta kuin vettä vaan. Ja raha on oikein hyvä syy tehdä kodin ulkopuolella työtä.

Vierailija
31/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kaupan alan TESsin mukaan palkat siellä. Luulen että sun kannattaa kysäistä työtä myös muualta, voi olla vaikea päästä tuollaiseen uuteen paikkaan, koska sinne hakee niin paljon alan ihmisiä, eli on vara valita juuri ko. paikkaan pätevimmät.

Vierailija
32/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa on nykyään monta työpaikkaa auki. Sellon ammuskelun jälkeen jäi monta työpaikkaa auki ja moni työntekijä joka OLI aikeissa hakea Prismaan on nyt vetänyt hakemuksensa takaisin. Ihmisten mielestä MIKÄÄN palkka ei ole niin hyvä, että kannattaisi riskeerata oma henkensä.

Vierailija
33/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassa-rouvan elämä. ihan oikeesti, tietysti kassankin täytyy opetella kassakoneen jujut sun muu, mutta väittäisin että kotiäidillä kotona saattaa olla huomattavasti vaatimanpi ja moniulottoisempi työ kun ruoka-kaupan kassalla. Ja kivahan se on jos kokee työnsä kutsumuksena- mutta aivan varmasti suuri osa nimenomaan elintarvike-osaston kassoista tekee sitä saadakseen rahaa- välivaiheena jne. se asiakaspalvelukin on aika minimiä yleensä mitä siinä vaaditaan.

Eri asia on joku urehilutarvike, tai vaateputiikki-tai muu erityisosaamista vaativa juttu.

mut luulempa et keskiverto kaveri selviää tuosta kassahommasta kuin vettä vaan. Ja raha on oikein hyvä syy tehdä kodin ulkopuolella työtä.

Vierailija
34/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan uuteen Jyväskylään avattavaan Prismaan

Vierailija
35/46 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa, mutta uskon myös, että uusiakin otetaan. Ja tämä on vain ajatuksen asteella vielä muutenkin :)

Vierailija
36/46 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään prismalaisena työssä olleena,palkka vain 1800 kk.ssa.Eikä nouse siitä enään.

Vierailija
37/46 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismalaisena myyjänä, yli 8vuotta myyjänä palkka 1800 egee kuussa, 30-35h työviikko

Vierailija
38/46 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta olen myös mm. Prismassa töissä ja palkka TES:n mukaan tällä hetkellä 11,02€ plus lisät. En ole varma, miten monesta vuodesta tuo on laskettu, työhistoriani on...sanotaanko vaikka että monipuolinen :D

Vierailija
39/46 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastaa kenellekään niin salaista tietoa kuin palkkatieto on!

Ja sitten ihmetellään, saako se naapurin muija parempaa palkkaa samasta työstä kuin minä. Joo, saa, kun se osasi neuvotella itsellensä paremman. Ja työnantajat senkun nauraa itseksensä, kun selviävät halvemmalla. Eivät selviäisi, jos kaikki kertoisimme toisillemme palkkamme ja antaisimme itse kullekin silloin vähän painavampaa tietoa työhönottotilanteisiin.

Jään uteliaana odottamaan, uskaltaako joku rohkaistua ja kertoa tuon Prisman palkkansa.

Ne ovat julkista tietoa.

Vierailija
40/46 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualojen ammattiliiton sivuilta löyvät palkkataulukon nyt kun en tiiä missä asut niin en voi heti kertoo sun palkkaa mutt kato sieltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme