Anna esimerkki ihmisestä, joka ei ole "penaalin terävin kynä"?
Kommentit (67)
arvioi kanssakeskustelijan ajatusmaailmaa ja arvoja lasten ulkoiluhaalari merkin mukaan.
Laukoo omia helluntailaisia kommenttejaan joka välissä niin, että muut ovat tosi vaivautuneita. Vittuilee minulle, tulee opettamaan minua työssäni joka toinen sekunti. Ei tajua, kun vihjailen, etten tarvitse hänen neuvojaan.
Paras veto tältä sankarilta oli se, että hän suureen ääneen aina kauhistelee homoutta. "Mä en tajua, kuinka joku VOI olla homo." Eräs työyhteisömme entinen jäsen on homo mutta hän otti loparit, kun ei jaksanut kuunnella jatkuvaa helluntaihenkistä kauhistelua homoseksuaalisuudesta.
Mielestäni huumorintajuttomuus sekä kyvyttömyys ymmärtää ironiaa ja sarkasmia ovat merkkejä siitä, että kaikki muumit eivät ole laaksossa.
kynä tulla terävimmäks terottamalla...?
arvioi kanssakeskustelijan ajatusmaailmaa ja arvoja lasten ulkoiluhaalari merkin mukaan.
Se haalarihan voi mennä rikki jos äitskä on kovin terävä. Sulta muuten taitaa puuttua se huumorintaju?
ettei oo rahaa. Koskaan ei voi tehdä mitään tai mennä minnekään koska ei ole rahaa. Tupakkaan sitä kuitenkin näyttää olevan joka päivä... ei oo ihan kaikki muumit silläkään laaksossa.
Luovempi aihe vaikka itse spontaanisti kehitetty salaliittoteoria siitä, miten se joulupäivän(?) pommimies olikin Niken fanaattinen kannattaja, joka aikoi parantaa myyntiä kylvämällä omat nikelenkkarinsa Detroitin ylle pieninä palasina.
Tää kuulostaa ihan mun entisen duuniporukan kahvipöytäkeskustelulta. Puhuttiin kyllä normijutuistakin aina silloin tällöin mutta yhtään tylsää päätä ei niissä keskusteluissa kyllä näkynyt.
jätti ehkäisyn pois ja tuli melkein heti raskaaks. Sitten se valitti että ei sen vauvan nyt ihan vielä olisi tarvinnut tulla... voi morjens!
Mistään ei voi keskustella ilman että tämä yksi vääräleuka ei jossain välissä heittäisi asiasta "hauskan" vitsin ja yleensä nauraa itse yksin omille vitseillensä kun muut vieressä vaivautuneita kuuntelee ja miettiin että, "mitäköhän tosta pitäis nyt ajatella"?
Luovempi aihe vaikka itse spontaanisti kehitetty salaliittoteoria siitä, miten se joulupäivän(?) pommimies olikin Niken fanaattinen kannattaja, joka aikoi parantaa myyntiä kylvämällä omat nikelenkkarinsa Detroitin ylle pieninä palasina.
Miten Niken myynti nousisi siitä, että lenkkarinpalasia levitellään Detroitin ylle?
Hänellä on vaikeuksi nähdä asioita muulta kuin yhdeltä kannalta. Tämän takia hän kauhistelee helposti muiden tekemiä valintoja tai elämäntapaa. Ei esim. kykene ymmärtämään, että jonkin eläinlajin tappamisella on erilaiset vaikutukset luontoon kuin jonkun toisen. Ei ymmärrä, että vaikka elämäntavat olisivat kuinka terveelliset, voi silti sairastua vaikkapa syöpään. Näitähän riittää.
Miten Niken myynti nousisi siitä, että lenkkarinpalasia levitellään Detroitin ylle?
Ootko sä insinööri? Tai kirjanpitäjä? Tai saksanopettaja?
mikään noista. En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi ostaa Niken lenkkarit nähtyään lenkkarinpalasia satavan taivaalta tai niitä lojuvan maassa. Jos minä näkisin lenkkarinpalasia maassa, ja let's be honest, ei niistä näe minkämerkkisiä ne ovat, en kokisi suurta halua ostaa samanmerkkisiä lenkkareita. Pliis selittäkää tyhmälle.
mikään noista. En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi ostaa Niken lenkkarit nähtyään lenkkarinpalasia satavan taivaalta tai niitä lojuvan maassa. Jos minä näkisin lenkkarinpalasia maassa, ja let's be honest, ei niistä näe minkämerkkisiä ne ovat, en kokisi suurta halua ostaa samanmerkkisiä lenkkareita. Pliis selittäkää tyhmälle.
[/quote]
ja sen lisäksi puhelee myös itsekseen.
Tän tyyppiset keskustelut yleensä kehittyy tilanteen mukaan ja vaativat tietynlaisen ilmapiirin. Kuulostaa todella tylsältä aiheelta tällä tavalla kerrottuna, mutta keskustelu todennäköisesti on mielenkiintoinen.
Toki tuonkin joku voi kysyä ja siitä tulee vaan lisää vettä siihen myllyyn, kun aletaan kehittelemään tätä myynninedistämismuotoa tehokkaammaksi.
Pointti oli, että penaalin tylsä kynä ei kykene heittelemään ideoita ja vetelemään (pähkähulluja tai asiallisempia) syy-seuraus -suhteita asioiden välille.
Tän tyyppiset keskustelut yleensä kehittyy tilanteen mukaan ja vaativat tietynlaisen ilmapiirin. Kuulostaa todella tylsältä aiheelta tällä tavalla kerrottuna, mutta keskustelu todennäköisesti on mielenkiintoinen.
Ei tässä ole mitään hauskaa. Ei vaikka miten päin kääntelisi. Täytyy sanoa, että jos joku nauraisi tällaiselle jutulle, pitäisin sitä vähän tyhmänä. Eri asia jos siihen ujuttaa jotain hauskaa, esim. että mies oli Puman promoottori ja räjäytyksen jälkeen tuuletti Niken lenkkareilla. Siinä olisi joku vitsi, ei kovin hyvä, mutta vitsi kuitenkin.
ota kantaa mihinkään, luulee, että vaikuttaa fiksulta kun on hiljaa tai yrittää peitellä hiljaisuudella tietämättömyyttään.
Minä en osaisi sanoa mitään pensaiden leikkaamisesta enkä autonrenkaista. Jälkimmäisiin keskusteluihin varmaan osallistuisin innokkaammin. Olenko nyt sitten kirjoittajan mielestä nero vai ihan tyhmä?