Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka joulu eronneena :(

Vierailija
23.12.2009 |

Onneksi lapset ovat luonani. Mutta haikeaa varmaan on... :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, eka joulu lasten kanssa yksin...nostaa se tunteet pintaan :(

Mutta oon päättänyt antaa lapsille iloisen aaton kaikesta huolimatta.

Vierailija
2/19 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset aattoaamun, menävät illaksi exälle. Tulee kurja ilta.

Mutta minkäs teet. Parempi kuitenkin näin kuin elää ahdistavassa liitossa. Myös lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailetteko kuitenkin sitä entistä vai mitä? Eikö ole mukavaa, kun saa viettää joulun ilman sitä ainaista riitelyä?

Vierailija
4/19 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vetää haikeaksi vaikka ei exäänsä tai liittoaan haaveilisi takaisin.

Vierailija
5/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan lähti ja perustelut olivat heppoiset perheen rikkomiselle ja pitkän parisuhteen lopettamiselle. Vaikea vieläkään uskoa, että ihminen, johon luotin täysin petti luottamukseni.

Ei meinaan halunnut apua meille eikä kertonut, kuinka vakava tilanne oikeasti on. ap

Vierailija
6/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäinen vuosi on vaikein kun käy läpi kaikki syntymäpäivät, joulut ja juhlapyhät uuden kaavan mukaan. Seuraavana vuonna on jo paljon helpompaa ja oi luoda omia uusia perinteitä.

T: erosta 2 vuotta.

Vierailija
7/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin täysin rinnoin kun saamme viettää sen lasten kanssa omalla tavalla. Ei riitelyä tai painostavaa ilmapiiriä. Paljon parempi olla ilman exää...

Vierailija
8/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapset luonani, en olisi kestänyt muuten.

Ei meillä ollut mitään erityistä riitelyä. Minut jätettiin kuin nalli kalliolle toisen naisen takia yhtäkkiä. Siitä on nyt pari kuuakutta. En ymmärrä vieläkään että näin kävi!

Vierailija
9/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luet tätä vielä: oliko miehellä toinen? Minkä ikäiset lapset teillä (meillä 1 v. ja 4 v.).

Meilläkään minulle ei oltu kerrottu että olisi mitään erityistä tyytymättömyyttä suhteeseemme.

t. ysi

Vierailija
10/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksin, ilman muksuja. Lasten piti tulla mulle jouluksi, mut ei kaikki mene niinku sovitaan. t. yks iskä vaan.

Vierailija
11/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tiedättekös mitä: lapsia on ikävä, mutta sitä jouluun aina parisuhteessa liittynyttä kireyttä, piikittelyä, hermoilua, riitelyä ja stressiä ei ole yhtään ikävä.

Päivä on ollut mukava, rauhallinen, hiukkasen kuin tarpeeseen tulleen sairasloman päälle vietetty yksi ylimääräinen rokulipäivä.

Vierailija
12/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä isä lapsillesi, kun heidät tapaat päivästä huolimatta. Muistathan, että isä on lapselle TODELLA TÄRKEÄ. Se on oleellista - älä koskaan anna aikuisten ihmissuhdesotkujen peittää tätä asian ydintä. Kun tapaat lapsesi, ole heille ISÄ.

t: Ilman isää kasvanut lapsi.

Vierailija
13/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan lähti ja perustelut olivat heppoiset perheen rikkomiselle ja pitkän parisuhteen lopettamiselle. Vaikea vieläkään uskoa, että ihminen, johon luotin täysin petti luottamukseni.

Ei meinaan halunnut apua meille eikä kertonut, kuinka vakava tilanne oikeasti on. ap

Mulla täsmälleen sama tilanne. Ikävä on sekä minulla että lapsilla. Aika kivasti aatto meni, vaikka lapsilla välillä tuli surku. On niin vaikea uskoa että mies niin vain lähti 20 vuoden jälkeen ilman että olisi käyty vaikkapa perheterapiassa.

Vierailija
14/19 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ovat heppoiset perusteet? Ompa ikävä kuulla! Voimia sinulle, ihana kuitenkin että saat olla lapsesi kanssa. Ajattele kuinka ihana on se että ei ole mies siinä teeskentelemässä rakkautta jos se on jo kuihtunut. Kamalintahan se olisi. Löydät kyllä uuden rakkaan kun sen aika on.

Vierailija
15/19 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies ainakaan ole tunnustanut toista naista, mutta en yhtään ihmettelisi. Välillä niin omituisesti käyttäytyy.

16:lle meillä ei ollut mitään isoa ongelmaa (alkoholi tms.). Miehen "tunteet muuttuivat" vaikeuksien myötä ja meillä oli keskenään liian vähän yhteistä aikaa. Ja kellä pikkulapsiperheen vanhemmalla ei ole näin?! Ja vielä, kun ei PUHUNUT eikä HALUNNUT KORJATA mitään. En olisi tuosta miehestä koskaan uskonut. Kaikin puolin hyvä ja kunnollinen mies ollut.

Ihan yllärinä tuli sitten loppujen lopuksi tämä lopullinen viesti ja ihme raivoamista mulle. Itsekäs paskiainen. ap

Vierailija
16/19 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläpä syyttele ketään itsekkyydestä. Minä pistin vaimoni kävelemään, sillä tajusin, että se jatkuvanegatiivisuus, valittaminen, mitätöinti ja piikittely ei tule koskaan loppumaan.

Sanoin siis sekä itselleni ja hänelle, että en tahdo tätä enää. Tahdon elää positiivisessa ilmapiirissä.

Vierailija
17/19 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toisessa on vikaa, niin ei siitä tarvi toiselle kertoa, vaan voi vain lähteä kävelemään. Eikä toiselle ole mitään velvollisuutta selitellä mitään, kun hän oli niin ilkeä ihminen, (vaikka ei sitä ehkä itse tajunnut).

Ja vaimon pitää tietenkin olla ajatustenlukija.

Vierailija
18/19 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiika erottu onkin? Ihan vaan lasten takia?

Oikeesti tiedän yhden perheen jossa toisella jopa uusi kumppani, mutta se exä (suuresta rakkaudesta lapsiin) viettää joulunsa entisen perheen kanssa. Joo tiedetään, voi olla typerä idis, mutta ehkä joillakin toimisi?

Vierailija
19/19 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelin mieheni olevan sen verran sitoutunut, että kertoisi tunteistaan ja ajatuksistaan ja kantaisi vastuun, että yhdessä keskustelisimme ja pyrkisimme ratkomaan asioita.

Minusta avioliitto ei ole mikään kertakäyttösuhde, että kun tuntuu tyhmältä, niin vaan erotaan. Vaan pitäisi yrittää korjata sitä, sattaa toisen tietoon, mikä omasta mielestä mättää. Mieheni tosiaan kuvittelee, että osaan lukea hänen ajatuksiaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi