Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyyköhän raskaustestissä mahdollinen plussa edes hitusen paremmin kuin nyt?

Vierailija
07.12.2009 |

Testasin nyt aamulla dpo 8 syystä että olin varannut huomenna gynekologille ajan sen vuoksi, ettei ole tärpännyt. Nyt testissä mahdollisesti näkyy aivan olemattoman haalea haamu/viivanpaikka. Testi on herkkä. Jos olen raskaana, ei gyneaikaa tarvita, mutta mun pitäisi se tietysti ajoissa peruuttaa. Mahtaako siis iltapissasta (monta monta tuntia ensin rakossa) näkyä yhtään paremmin? Testejä kyllä riittää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen käynyt vessassa klo 14. Ennen klo 20 saisi vielä peruutettua ajan. Katsoin äsken testiä testiajan jälkeen.. Siinä näkyy ihan olematon viiva tihrustamalla hyvässä valossa, mutta oikeastaan se näkyi ehkä paremmin testiajan sisällä aamulla.

Voi olla että mieleni tekee vain tepposiakin... Jollen mene nyt gynelle, en välttämättä saa uutta aikaakaan joulun ja muiden pyhien takia tms.

ap

Vierailija
2/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mennä gynelle jos on tärpänny? Otetaanko sulta siel PAPA, vai? Ei se baby sieltä mihkään katoa jos oot raskaana vaik gynellä kävisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!

Vierailija
4/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan olen menossa gynelle, koska ei ollut vielä raskaus onnistunut.... Voi olla etten ole nytkään raskaana vaan kuvittelen näkeväni siinä testissä jonkin viivan, jota siinä ei olekkaan.

Olen käynyt gynellä alkuvodesta, jolloin lapsen yritys oli jo suunnitelmissa ja silloin otettiin papa. Joten aika on sikäli turha JOS olen raskaana.

ap

Vierailija
5/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla mahdollisimman kauan pissaamatta.