Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olimme Helsingissa (maalaisia) ja vauva oli kakannut itsensa niskaa myoten joten menin

Vierailija
02.12.2009 |

lastenhoitohuone/wc:n vaihtamaan vauvan vaipan, mutta vaihtoon meni kylla koko asuste ja jouduin viela pesemaan vauvaa aika paljon, koska oli todella kakkainen. Vauva itki ja huusi koko toimituksen ajan.

Ihmiset hakkasivat oveen mutten voinut menna ovellakaan ja lopulta avasin sen ja kurkkasin mika ihmeen hata siella oli (samassa kohtaa oli myos tavallisia vessoja vapaana) niin sain kauheita mulkaisuja osakseni, pyysin anteeksi puolialaston vauva kainalossani ja suljin oven. Heti joku avasi oven uudestaan ja kysyi kauanko viela kestaa ja kun vauvan huuto koveni, jatkuvasti joku kurkki ovesta kuin tarkistaakaseen raakkaanko ja kidutanko vauvaa. Koko toimitus kesti ehka noin 10min. Kauheeta!!!! Maailman loppu! Ihme etteivat poliisia siihen hataan soittaneet! Enka voinut vain pukea uusia vaatteita vaan vauvaa taytyi puhdistaa kunnolla koska muuta mahdollisuutta ei ollut ja kotimatkaa 200km.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2 v ei suostu tekemään pönttöön tarpeitaan niin itsekin olisin saattanut hermostua odotellessa tuleeko pissa housuihin ennen kuin wc vapautuu. Tosin varmaan olisin kehdannut pyytää sitä pottaa.

Vierailija
2/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Mä saan joskus mulkaisuja, jos lapsi 1v. kitisee ostoskärryissä. Totean vaan niille, että lapset huutaa joskus. Kerran kysyin yhdeltä mummolta, että onks sulla joku ongelma, kun se vaan tuijotti paheksuvasti mun itkevää väsynyttä lasta. Mummo kääntyi pois eikä vastannut mitään.

Antakaa ihmiset äitien hoitaa hommansa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut imettämässä + vaihtamassa vaippoja vauvalle, sekä 2 v kävi wc:ssä. Oveen koputeltiin kiivaasti jatkuvasti ja oven takana olikin sitten isojen lasten (kouluikäisiä) nainen, jonka itse piti päästä wc:hen ja tavalliset Wc:t tässäkin tapauksessa ihan vieressä.

Toinen kerta kun itse odottelin vuoroa lastehoitohuoneeseen, sisällä oltiin kauan, mutta toivon edelleenkin, että olisivat viipyneet vielä tovin ja siivonneet jälkensä, sillä lattialla oli ulostetta (ei siis mitenkään vähän), samoin pöntön reunuksella ym.

Vierailija
4/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos täällä Helsingissä voi hoitaa omat asiansa ihan rauhassa loppuun ja antaa koputtelijoiden koputella- ei niistä tarvitse välittää.

Sama toisinpäin- jos haluat koputella, niin senkun koputtelet.

Täällä jokainen voi tehdä siten miten haluaa, koska kenenkään ei tarvitse ajatella, että mitähän se Kerttu sitten kertoo Aaltosen Merjalle, joka kertoo Hilmalle, joka on äitini sisko.

Vierailija
5/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ärsyttää.Siellä sitten ovet lukossa istutaan ja muut odottavat 1/2 tuntia pienten lasten kanssa.

Vierailija
6/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos täällä Helsingissä voi hoitaa omat asiansa ihan rauhassa loppuun ja antaa koputtelijoiden koputella- ei niistä tarvitse välittää. Sama toisinpäin- jos haluat koputella, niin senkun koputtelet. Täällä jokainen voi tehdä siten miten haluaa, koska kenenkään ei tarvitse ajatella, että mitähän se Kerttu sitten kertoo Aaltosen Merjalle, joka kertoo Hilmalle, joka on äitini sisko.

Ajattelin kurkata mita halusivat kun tosiaan tuntui etta hakkaaja tulee oven lapi!! Ja koska ei omat housut olleet kintuissa niin jatin oven sitten lukitsematta ja samat naamat avaa sen vahan valia. ap

Vierailija
7/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun itse käytän lastenhoitohuonetta, jossa on siis useampi vaipanvaihtopiste, pikkulasten pönttö jne. en koskaan laita ovea lukkoon. Kun vaihdan vauvalle vaippaa, ei mua häiritse, jos joku toinenkin tulee vaihtamaan vaippoja, imettämään tai pissattamaan pikkuistaan pöntölle.

Yleensä, kun näissä lastenhoitohuoneissa (kauppakeskuksissa) olen käynyt on siellä ollut useampi "perhe" yhtäaikaa.

Vierailija
8/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jollain noin hata oli niin tervetuloa vain sinne sekaan, jos ei huuto haittaa. Mutta kaikki vain suut auki tollottivat, kukaan ei sanonut mitaan...

ap

Vierailija
9/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen pitäisi odottaa vuoroaa ihan kiltisti :D Ihme homma, ettei ymmärretä.. ilman muuta vauva on ykkösprioriteetti ja jos joku potan olisi halunnut niin olis kysynyt hitto

Vierailija
10/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko samanlainen koputtelu mahdollista Oulussa, Kajaanissa, New Yorkissa, Pariisissa?

Vierailija
11/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ärsyttää.Siellä sitten ovet lukossa istutaan ja muut odottavat 1/2 tuntia pienten lasten kanssa.

Niin että mikään ei kelpaa? Jos imetät julkisesti niin voi härregyyyd kun pikku av-mamman hesehamppari ei enää maistukaan. Ja jos menet lastenhoitohuoneeseen niin voihan pylly, kun sekin ärsyttää.

No... itse imetän missä imetän, aivan sama mulle. Mutta koittakaa nyt helvetti päättää.

Vierailija
12/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko samanlainen koputtelu mahdollista Oulussa, Kajaanissa, New Yorkissa, Pariisissa?

Vierailija
13/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Mä saan joskus mulkaisuja, jos lapsi 1v. kitisee ostoskärryissä. Totean vaan niille, että lapset huutaa joskus. Kerran kysyin yhdeltä mummolta, että onks sulla joku ongelma, kun se vaan tuijotti paheksuvasti mun itkevää väsynyttä lasta. Mummo kääntyi pois eikä vastannut mitään. Antakaa ihmiset äitien hoitaa hommansa rauhassa.

Ymmärrän, jos ei ole kotona kentään, MUTTA jos kaupaan lähdetään koko kakaralauman kanssa kuin johonkin kulttuuritilaisuuteen huh.huh. Kyllä ne oppivat kuluttajiksi myöhemminkin.

Vierailija
14/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "kiire" - tai molempia. Mihin kaikilla on niin kiire?! Kireätä sakkia tänä päivänä.

Vierailija
15/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole mitenkään helsinkiläisille tyypillistä, sillä kolme lasta kasvattaneena en ole koskaan moiseen missään päin Helsinkiä törmännyt. liikumme paljon kaupoissa ja kahviloissa kuitenkin.

Olen aika sanaton, että noin epäkohteliaita ihmisiä on olemassa. Oisit sanonut jotain nasevaa, käskenyt koputtelijat sisälle auttamaan paskan pyyhinnässä tai jotain. ; )

Vierailija
16/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyajan ihmisillä on KIIRE tai "kiire" - tai molempia. Mihin kaikilla on niin kiire?! Kireätä sakkia tänä päivänä.

Mutta tää kiire ei nyt kuitenkaan tainnut olla se syy ihmisten outoon käytökseen, koska vessoja oli ap:n mukaan vapaana.

Vierailija
17/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos se on pelkkä vessa, jossa on pönttö ja sitten samassa pikku kopissa hoitopöytä eikä sinne mahdu kuin yksi ihminen kerrallaan, niin tottakai oven voi laittaa lukkoon.

Yleensä kuitenkin lastenhoitohuoneet ovat sen verran isoja, että sinne mahtuu useampi ihminen kerrallaan ja silloin ei ole kohteliasta varata lastenhoitohuonetta pelkästään omaan käyttöön. Vaunut voi jättää ulkopuolelle, jotta useampi mahtuu sisään.

Katsos kun täällä pääkaupunkiseudulla on sen verran enemmän ihmisiä kuin siellä maalla, ettei aina ole omaa lastenhoitohuonetta jokaiselle yksityiseen käyttöön, vaan pitää sietää muita ihmisiä vieressä. Yksi voi vaihtaa vaippaa ja sillä välin toinen lämmittää sapuskaa mikrossa ja kolmas imettää tuolilla kunhan jokainen pitää huolen siitä ettei vallota koko tilaa.

Vierailija
18/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi hoitopaikka.

Vierailija
19/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos se on pelkkä vessa, jossa on pönttö ja sitten samassa pikku kopissa hoitopöytä eikä sinne mahdu kuin yksi ihminen kerrallaan, niin tottakai oven voi laittaa lukkoon. Yleensä kuitenkin lastenhoitohuoneet ovat sen verran isoja, että sinne mahtuu useampi ihminen kerrallaan ja silloin ei ole kohteliasta varata lastenhoitohuonetta pelkästään omaan käyttöön. Vaunut voi jättää ulkopuolelle, jotta useampi mahtuu sisään. Katsos kun täällä pääkaupunkiseudulla on sen verran enemmän ihmisiä kuin siellä maalla, ettei aina ole omaa lastenhoitohuonetta jokaiselle yksityiseen käyttöön, vaan pitää sietää muita ihmisiä vieressä. Yksi voi vaihtaa vaippaa ja sillä välin toinen lämmittää sapuskaa mikrossa ja kolmas imettää tuolilla kunhan jokainen pitää huolen siitä ettei vallota koko tilaa.

Vierailija
20/20 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset