Mikä sitten riittää siihen että pääsee sairaalahoitoon sikainfluenssassa?
jos ei silloinkaan pääse kun on hengituskatkoksia. surullista.
Kommentit (4)
kudosvaurioita. Hoitoon pitää todellakin päästä ennenkuin on kuoleman porteilla.
Täytyy sanoa, että kyllä minä olisin jo hyvin aikaisessa vaiheessa vienyt oman lapseni suoraan sinne sairaalaan ilman mitään lääkärille soittoja. Jos eivät siinä näe että jotain on vialla niin ajaisin vaikka 100km etsien lääkäriä joka ottaa lapsen hoitoon. Maksoi mitä maksoi. Luulisi nyt että Tornion tapauksessa tytön vanhemmat olisi tajunneet että kaikki ei ole kohdallaan. Aina ei kannata luottaa lääkäriin joka ei ole lasta edes nähnyt. Luulisi että vanhemmat tuntee oman lapsensa parhaiten. Missä on se äidin vaisto?
Täytyy sanoa, että kyllä minä olisin jo hyvin aikaisessa vaiheessa vienyt oman lapseni suoraan sinne sairaalaan ilman mitään lääkärille soittoja. Jos eivät siinä näe että jotain on vialla niin ajaisin vaikka 100km etsien lääkäriä joka ottaa lapsen hoitoon. Maksoi mitä maksoi. Luulisi nyt että Tornion tapauksessa tytön vanhemmat olisi tajunneet että kaikki ei ole kohdallaan. Aina ei kannata luottaa lääkäriin joka ei ole lasta edes nähnyt. Luulisi että vanhemmat tuntee oman lapsensa parhaiten. Missä on se äidin vaisto?
Se lapsi kävi siellä perjantaina ja maanantaina, mutta sitä ei huolittu hoitoon - sairaanhoitaja ei päästänyt edes lääkärille!!! Musta on niin käsittämätöntä, että täällä tässäkin asiassa kehdataan syyllistää vanhempia siitä miten eivät toimineet ja kuinka ainakin itse olisi toiminut vastaavassa tilanteessa. Johan sitä tuntee itsensä aivan hulluksijos viisi kertaa on yhteydessä hoitohenkilökuntaan ja aina vaan sanotaan että älkää tänne tulko.
Jos lääkäri sanoo, että ei toi nyt hengenahdistusta ole kuuluu nukahtamiseen, niin kyllähän tässä kaiken kaikkiaan on se henkilökunta ollut siellä aivan pihalla. Kuka lääkäri sanoo tuolla tavalla?
Eniten ärsyttää ettei mokaa myönnetä!
vähintään sininen.