Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä statusta en kehtaa jakaa FB-kamujen kesken

Vierailija
25.10.2009 |

(taustatietona: olen raskaana rv32)

"3 ruisleivänpuolikasta päällystettynä jauhelihakastikkeella ja juustoviipaleilla, 1 viili, 1 lettu+iso pallo jätskiä+kuppi teetä ja lasi mehua kumottu - mitäköhän vielä söisin tullakseni kylläiseksi?"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä syöt. Oot raskaana niin ihan sama. Mä kehtaisin ihan varmasti jakaa.

Vierailija
2/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää päivityksissä edes joku taso. Ketä kiinnostaa "Join just ison kupin kahvia ja taidan ottaa vielä toisen"???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en noilla viikoilla saanut enää mitään mahtumaan sisääni... lapsi litisti vatsalaukun rusinan kokoiseksi :)

Vierailija
4/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti paras fiksu huomio tällä palstalla pitkästä aikaan!!!Kiitos siitä, tosi hyvä huomio, tekisi mieli laittaa tuo heti päivitykseksi feissiin:)

Vierailija
5/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tässä välissä vielä reilun lautasellisen perunamuussia ja jauhelihakastiketta.

Vieläkin masuun menisi jotain, mutta järki käskee lopettamaan. En tajua tätä. Ihan pohjaton nälkä välillä, sitten taas voisin olla puoli päivää syömättä, kun ei ole näläntunnetta välillä lainkaan.

Eräänä päivänä tein töitä kotona ja 8lta söin aamupalan ja sen jälkeen keskityin töihin niin intensiivisesti että vasta kun mies soitti 4 maissa ja kysyi haenko esikoisen tarhasta tajusin etten ollut syönyt muuta kuin sen aamiaisen. Silloinkaan ei varsinaisesti ollut nälkä lainkaan, haukkasin pikaisesti voikkoleipää ja sitten hain lapsen, käytiin kaupassa ja tehtiin ruokaa. Söin sitten kunnolla vasta puoli 6-6 maissa.

Sitten vastaavasti on näitä päiviä, kun ei todellakaan vatsa täyty lainkaan. Voisin syödä ihan pohjattomasti, jos vaan antaisin mieliteoille periksi.

ap

mä en ymmärrä miten saat syötyä noin paljon :) mä en noilla viikoilla saanut enää mitään mahtumaan sisääni... lapsi litisti vatsalaukun rusinan kokoiseksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi