Miksi mun Facebook-kaveri hylkäsi mun LinkedIn-kutsun?
Toisinpäin olisin ymmärtänyt, mikähän tässä takana?
Kommentit (15)
ammattikuntiin ja urakehitykseen, eikä kaverisuhteisiin. Oletko samalla alalla?
ollaan siis vanhoja kollegoja. Pelkääkö siis että rekrytoijat huomaisi mutkin..?
kun mulla ei ole mitään mainetta. Kyseessä siis iso ja kansainvälinen firma.
ap
mieheni ei arvosta sinua ammatillisesti sen takia hylkäsi kutsusi. Ei siinä sen kummempaa.
niitä kertyy helposti ihan liikaa, itsekin torjun suoraan yli puolet tulevista kutsuista
kyseessä siis naispuolinen kollega, olimme hyvissä väleissä ja meillä oli ihan hauskaa tehdä duunia yhdessä.
ap
kysyä ihan henkilöltä itseltään? Eihän me voida täällä nyt toisen pään sisään mennä.
En mä nyt sitä halua häneltä itseltään kysyä. Lähinnä ajattelin, jos joku teistä on tehnyt samoin.
ap
no se voi olla. Itse olen perhekeskeinen ja työ on vain työtä. Kun tälle työkaverille työ on kaikki kaikessa.
Itse olen vain käsittänyt tämän LinkedIn:nin niin, että siinä kannattaa verkostoitua tosi laajasti ja niitä kontakteja olisi hyvä olla paljon.
ap
Toisinpäin olisin ymmärtänyt, mikähän tässä takana?
Luuletko, että täällä AV-palstalla tiedetään mitä kaverisi päässä liikkuu...
Itse liityin LinkedIniin joskus vuonna keppi ja vasara. Sen jälkeen tuli Facebook. Nyt olen aktiivinen Facebookissa, mutten ole varmaan kahteen vuoteen logannut itseäni sisään LinkedIniin. Saatika hyväksynyt yhtään pyyntöä. Miksi? Koska ei ole aikaa eikä kiinnosta. Facebook riittää.
olen järjestään hylännyt kaikki kutsut.
En koe tarvitsevani sitä mihinkään.
Yksityiselämässä yhteys ok.