Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v tytön synttärijuhlat ja ei paljoa rahaa...

Vierailija
15.10.2009 |

Miten pääsis mahdollisimman edullisesti mutta et siltikän olisi monenlaista ja hyvää syötävää ym

Kakut teen itse.

Budjetti on 80eur ja vieraita on tulossa n.30-35

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järkeeni ei mitenkään mahdu, että kun rahatilanne on tiukka, järjestetään järjettömät (!!!) yli 30 hengen synttärit. Ei mene jakeluun ei sitten millään.

Mikä prinsessa sun neitisi on, kun sille pitää tuollaiset kutsut järjestää?

Olen ehkä tuohtuneen kuuloinen, mutta minä OLEN oikeasti aivan äimistynyt.

Mutta meidän tapaan kyllä kuuluukin pyytää synttäreille max kymmenisen lasta, aikuisia en edes kiusaa pyytämällä synttäreille.

Vierailija
2/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut, muffinsit, marjapiirakkaa itse poimituista marjoista/omenista, lapsille itsekeitettyä mehua. Ja jos on pitkämatkalaisia eli tarvii lämpöisen ruuan niin sitten joku 8l kattila lihasoppaa - halpaa ja täyttää mahan. Lisukkeeksi ruisleipää.

Koristeeksi ilmapalloja ja ongintaan Tiimarin -70& poistokoreista pikkuhilua.

Näillä eväillä meillä toimitaan aina ja ei tuohon rahaa mene kuin max 30 eur :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lasten isovanhemmat esimerkiksi ERITTÄIN mielellään tulevat synntäreille. Loukkaantuisivat, jos ei kutsuttaisi! Muutenkin meidän suvussa järjestetään synntäreitä paljon puolin ja toisin. Ja se on ilo, ei kiusa!!

Mutta meidän tapaan kyllä kuuluukin pyytää synttäreille max kymmenisen lasta, aikuisia en edes kiusaa pyytämällä synttäreille.

Vierailija
4/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku on suuri :)

siis lähisukulaiset jo pelkästään...

lapsenlapsia on 14 ja sisaruksia 6 + niiden puolisot 6... isovanhemmat,kummit.

Ei siis mitään "turhia" ns. kavereita tms ;)

Vierailija
5/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku on suuri :) siis lähisukulaiset jo pelkästään... lapsenlapsia on 14 ja sisaruksia 6 + niiden puolisot 6... isovanhemmat,kummit. Ei siis mitään "turhia" ns. kavereita tms ;)

Jos pyytää omat sekä miehen sisarukset lapsineen huomataan hopeasti, että kahvipöydässä istuu 50 henkeä!

Vierailija
6/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan paljon tekemisissä,ja jokaisen lapsen synttäreiden kohdalla näin et kaikki kutsutaan...ei ketään voi jättää kutsumatta :D samanlailla meidätkin on aina kutsuttu vastaavasti sukulaislapsen synttäreille.

Vierailija
7/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt Marttojen nettisivuista kun niissä edullisia ohjeita ruoanlaittoon ja leivontaan. Niissä ei käytetä yleensä mitään erikois raaka-aineita.

Yksi ehdotus on sellaset riisisuklaat, eli sulatat vesihauteessa jotain halpis suklaata, Esim.Pandan tummasuklaalevy on varmaan joku 1,30e ja sitten sekotat siihen riisimuroja ja laitat muffinsivuokiin jähmettymään jääkaappiin.Lapsi osaa tehdä nuo kun vaan sulatat sen suklaan valmiiksi.

Sitten edullinen suolanen tarjottava on ne pakastekarjalanpiirakat ja munavoita.Ainakin meillä kaikki tykkää niistä.

Vierailija
8/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut, muffinsit, marjapiirakkaa itse poimituista marjoista/omenista, lapsille itsekeitettyä mehua. Ja jos on pitkämatkalaisia eli tarvii lämpöisen ruuan niin sitten joku 8l kattila lihasoppaa - halpaa ja täyttää mahan. Lisukkeeksi ruisleipää. Koristeeksi ilmapalloja ja ongintaan Tiimarin -70& poistokoreista pikkuhilua. Näillä eväillä meillä toimitaan aina ja ei tuohon rahaa mene kuin max 30 eur :D

Vierailija
9/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kasvissosekeiton ja itse tehdyt sämpylät / leivän. Sen lisäksi pellillinen marjapiirakkaa, kakku ja vielä itse tehdyt pikkuleivät esim. viipaleleivät.

Koristeluiksi varmaan riittävät pelkät ilmapallot, joista riittää lapsille myös ohjelmaa.

Vierailija
10/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei tarvi (eikä muutenkaan) mitään krääsää ostaa tiimarista. Ilmapalloja voi ostaa pussin, ei se paljon maksa.

Löytyykö kellarista/ pakkasesta marjoja? Niistä kakkuun täyte, marja-tai omppupiirakkaa tarjolle täytekakun lisäksi.

Vierailija
11/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micropopcornia ei sipsejä, itsetehtyjä pikkuleipiä, ei kaupan keksejä, omenapiirakkaa tai paistosta vaniljakastikkeella, kaikilla on paljon omenia tänä vuonna (pyydä kaverilta jos ei ole omia puita,)vaniljajäätelöä 99 centtiä litra tarjouksesta ja itse tehtyä hilloa tai pakastemarjoja, vaihtoehtona lettukestit, ei tule kalliiksi isommallekaan porukalle.

Juomaksi mehua, ei limsoja.

Vierailija
12/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus jauhelihakeitto, johon juhlavuutta lisätäksesi heität kaksi pakettia viherpippuri koskenlaskijaa ja leivot sämpylät itse ja päälle vain voimariinia.

Kahvin kanssa täytekakku, kuivakakku ja pullaa. Pikkuleipiä saa kaupasta edullisesti jos et jaksa itse leipoa.

Ja jos Lidli lähellä, olen havainnut kauppalaskun olevan huomattavasti pienempi.

Vierailija
13/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin monta vierasta mahtuu teille yhtäaikaa?!

Meillä on tasan sata neliötä, ja kun kutsutaan about 15 henkeä joskus kylään, on ihan sika ahdasta. Siksi isot juhlat pidetäänkin yleensä kesällä, että osa pääsee ulos istumaan (tarvittaessa katoksen alle).

Vierailija
14/14 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruoaksi kakku ja kahvit