Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä kaveri: poltti tupakkaa kuin korsteeni

Vierailija
15.10.2009 |

joka raskautensa aikana. Yhdessä raskaudessa todettiin istukan rappeuma ja vauva syntyi viikkoihin nähden alipainoisena ja oli lähellä kuolemaa (hätäsektio pelasti).

En ole viitsinyt saarnata hänelle asiasta päin naamaa, koska hän vain ottaisi nokkiinsa.

Ja eihän se minulle kai kuulukaan.. Ärsyttää vain välillä lasten puolesta.

No, hän ei ottanut opikseen tuosta, vaan poltti taas seuraavassa raskaudessa samaan malliin!

Nyt sitten, kun hänelle ITSELLEEN tuli terveysongelmia, niin tupakka jäi. Jaksan ihmetellä, kun tämä sama ihminen ei raskaana ollessaan PYSTYNYT (omien sanojensa mukaan) lopettamaan.

Mutta kas vain, oma napa huolettaa kuitenkin sen verran, että ei olekaan mahdotonta lopettaa.

Nämä lapset ovat jatkuvasti sairaina, on korvatulehduskierrettä, poskiontelotulehduksia, nuhaa, yskää, selittämätöntä kuumetta... Siis viikon parin välein.

Tämä tuli mieleen Iltalehden jutusta, jossa kerrottiin raskaudenaikaisen tupakoinnin lisäävän lasten psykoottisia oireita. Sekin vielä..

Ylivilkkaita kaverin lapset ovat jo...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn sinut sellaisena kun olet. Elä nyt vaan hae täältä tukijoita tuohon ystävän vihaasi. Olet paha ihminen :( Minä en tue sinua tässä keskustelussa

Vierailija
2/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää jos joku raskaana oleva mamma vetää röökiä ison mahansa kanssa. Pahimmat tapaukset käy tupakalla vielä synnytyssairaalankin pihalla ennen synnytystä. Mä poltin 9 vuotta ennen kun tulin raskaaksi, vieläpä aika reippaasti, mutta samantien kun testi plussasi, loppui tupakointi seinään.

Oksettavaa kun jotkut naiset ei ymmärrä pitää siitä lapsesta huolta jo raskausaikana. Ja vetäähän jotkut raskaana olevat naiset kännejäkin... enkä sitäkään tajua, vaikka tuttavapiirissä olen sellaisiakin tapauksia nähnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn sinut sellaisena kun olet. Elä nyt vaan hae täältä tukijoita tuohon ystävän vihaasi. Olet paha ihminen :( Minä en tue sinua tässä keskustelussa

ihminen ei piittaa tuon enempää lastensa terveydestä.

Vierailija
4/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ärtymyksen oikein hyvin.

Oma isäni poltti tupakkaa kotona sisällä ja autossa aivan jatkuvasti.

Häntä ei ollenkaan haitannut se että äitini on astmaatikko ja kaikki lapset saivat pahoja allergioita ja kärsivät korvatulehduksista.

Isä oli sinnikkäästi sitä mieltä että hänellä on oikeus tupakoida omassa kodissaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme