Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku pitänyt "huutounikoulua"?

Vierailija
15.10.2009 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakirjassa olevan unikoulun. Kyllähän tuo siinäkin huusi, mutta ei ollut yksi, vaan mä olin vieressä ja pidin kättä selän päällä (siis hellästi tassuttelin)

Vierailija
2/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi ei ymmärtänyt mitään muita unikoulun muotoja kuin huutamisen. Jos sitä yritti huijata, että tassutellaan tässä vähän, niin se huusi silti. Joten tassuttelukin oli meillä huutounikoulua, joten kaikki unikoulut jätettiin sitten, ja äiti vaan kiltisti heräili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän tyttö oli siis ton Annan unikoulun aikaan 9kk. Ekana iltaa huusi paljon, tokana vähemmän ja kolmantena pikkupikku hetken. Sitten nukkui aina nätisti ja nukahti itse. Eipä ole traumoja jäänyt..

Vierailija
4/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa pari viikkoa sitten.Poika on 10kk. Aivan kamalaa.Ei rauhottunu syliin mitenkään,ihan paniikissa huusi.Kesti n.puoli tuntia, sitte "nukahti" sänkyynsä, mutta heräsi taas puolen tunnin päästä.Todettiin miehen kanssa,että helpompi kerran-pari yössä antaa tilkka maitoa ja jatkaa rauhassa unia.Eiköhän tuo viimeistään teininä lopeta yömaidon haluamisen,jos ei,niin osaa varmasti itse hakea jääkaapista.