Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono omatunto...

Vierailija
10.10.2009 |

Tää viikonloppu on ainoa pariin kuukauteen kun me ollaan koko perhe yhtäaikaa kotona. Mä tiedän, että duunissa on huomenna illalla kauhea henkilöstötilanne ja mä oon nyt päättäny, että mä en soita sinne ja tarjoudu iltavuoron tekijäksi, vaikka siis lapsenhoidot sun muut ois järjestyksessä koska mies on kotosalla. Nyt mulla on hiton huono omatunto siitä, koska mä oon se, joka useimmiten joustaa työvuorojen suhteen. Menee koko viikonloppu pilalle kun mietin sitä... Mutta mies pyysi, että oltais nyt yhdessä kotona ja lapsi odottaa huomista uimahallireissua jne...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut työntekijät ei ole ihan kuoleman kielissä, niin

- hekin voisivat ihan hyvin joustaa ja mennä töihin, sä olet heidän kanssaan tasa-arvoinen ja myös ansainnut vapaapäiväsi

- jos tää tilanne on ihan arkipäivää, niin ongelma on työnjohdon, joka ei osaa työtänsä, eikä teidän työntekijöiden.

Nyt unohdat sun työn ja keskityt siihen mikä on tärkeää - sun perhe, lepo ja virkistäytyminen. Sitävarten se TES just on, että säilyis joku roti työnteossakin.

Vierailija
2/2 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee sua enemmän. Liiallinen tunnollisuus työssä saattaa kostautua ja kohta huomaat tekeväsi kaikki ylimääräiset vuorot ja jääväsi ylitöihin yllättävän usein. Joutavuutta toki saa olla, mutta nautihan nyt viikonlopusta perheesi parissa. Ihan ilman omantunnontuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla