Kapealle ja hoikalle tytölle "alaosia"?
Kommentit (6)
* sisävaatteista ostan mielumin niitä, joissa se kuminauha/nappikiinnitys. Jos ei saatavilla, niin sitten vapaasti juoksevaa kuminauhaa housujen/hameiden vyötäröllä ja sitä voi sitten kiristää. Jos sitäkään ei ole, niin olen tehnyt reijän kuminauhakujaan ja pujottanut ohuen kuminauhan oikealle kireydelle.
* meillä on vielä hoikka, kapea ja pitkä tyttö (5 v -122cm) joten ulkoiluhousuissa on tosi ongelma. Vaikka niissä on kuminauha kiristys, niin kun ottaa oikean pituiset housut, yläpäästä menee ainakin kaksi tyttöä sisälle, ja ne jää pussiin...
* Mielestäni on siis helpompi tuunata housuja/hameita, kun hankkia niitä oikealla koolla kaupasta, en tahdo niitä löytää. Trikoita ja sukkiksia pystyy käyttämään sellaisenaan.
Meillä hoikka 9v. tyttö jolle ihan mahdoton löytää valmiina housuja. Pakko siis tuunailla jotta saa jotain lapsi päälleen kouluun. Ulkohousuina talvella henkselimalliset niin pysyy jalassa. Nyt syksyllä hiukan hankalaa löytää mitään housuja.
Kapeita vaatteita on löytynyt mm. Benettonilta, Espritiltä ja Exitiltä. Ostin myös sellaisen venyvän vyön. On toiminut vähän paremmin, kuin säädettävä vyötärö.
Sieltä ainakin meidän tytölle löytynyt kivoja pillifarkkuja. Tosin ei välttämättä ideaaleja päiväkotiin, mutta on ne ainakin miellyttävät jalassa kun on venyviä.
siellä suurimmassa osassa housuja kuminauhassa se nappi kiristys.
Trikoita olen aina itse muutamalla pistolla vyötäröstä pistänyt kiinni. MOlemmilta puolilta 1-2cm. Ei näy paidan alta.
Ihan sopivia housuja ei taida olla olemassakaan.
Sukkahousut ovat yleens tarpeeksi napakat.
toppahousina on ne henkselimallit, vyötärömallisiin menisi meilläkin kaksi tyttöä ja vyöllä joutuisi kiristämään hirveästi jolloin ovat jo hankalat päällä.
Kaikki löytämäni hameet ja housut ovat valtavan leveitä ja pyörivät lapsen päällä.
Ap