Bongasitteko jotain Hulluilta päiviltä?
Ainakaan ensi silmäyksellä oli vaikea löytää mitään niin kiinnostavaa, että tulisi lähdettyä.
Kommentit (13)
ja tarkoitus oli ostaa jotain pysyvää lapselle. Mä ostin kaikenlaista ruskovillaa, jotka kaikki jäivät käyttämättä.
Nyt on jäljellä huntti ja mietin oikeesti sitä Aarnion tuolia. Se olis ns pysyvä ja lapselle ajan mukaan tosi kivakin. Pelkään että siinä käy samoin kun niissä ruskovillassakin.
ongelma, kortti menee vuoden vaihteessa umpeen, eli toista alea ei enää kestä.
Stockan lahjakortti ei minusta vanhene, jos sitä käy näyttämässä aina välillä niissä koneissa.
on normaalistin vain 20 e kalliimpi Hobby Hallissa, joten ei mikään hirmu hyvä alennus.
nyt oli pakko vastata sulle kun ollaan oltu samoilla kentillä jo vuodesta 2000...silloisten esikoispoikien tähden. meillä myös pojat v. 2007, vai kuinka? T:pojat 2000 ja 2007
Stockan lahjakortti ei minusta vanhene, jos sitä käy näyttämässä aina välillä niissä koneissa.
joka ikävä kyllä vanhenee...
Vaatteita ei nyt tarvita, paitsi jos menen niin Bogin kuriksen ehkä ostan seuraavaa kokoa. Viime vuonna ostin ne ja olen todennut hyvälaatuisiksi. Ei oikein muuta, Superfitin kengätkin näyttivät samoilta joita viime vuonna oli ja olivat melkoiset "sämpylät". Ei siis niitä meille.
Voithan ostaa lapselle jotain sitten kun oikeasti tarvitsee. Sinua taitaa jotenkin lukittaa ajatus, että juuri tämä raha on täsmennetty lapselle, miksei sitä voi käyttää nyt johonkin muuhun? Älä ainakaan mitään keksittyä turhaa ostele, menee ihan hukkaan koko lahjakortti!
Ja tuli vielä mieleen, että osta vaikka itsellesi jotain kivaa sillä satkulla ja laita satanen lapsen tilille, jos se helpottaa omatuntoasi kun et käytäkään lahjakorttia juuri nyt lapsen tarpeisiin!
vaikka ruokaan!
Siksi kai ihmsiet lahjakortin antaa, että voi ostaa tarvitsemaansa.
Itsekin olen tehnyt niin, jos lapset saaneet lahjakortteja eivätkä ole sitten ko. liikkeestä mitään tarvinneet / halunneet (esim. H&m), niin olen ostanut itselle tai jollekulle muulle perheenjäsenelle, ja vastaavan summan antanut sitten rahana tälle lahjakortin saanelle lapselle.
Meillä on minusta jo kaikkea tarpeellista ja tarpeetontakin enkä ole oikein kuvastoakaan uskaltanut katsoa, mut pahasti aukesi kuvasto siitä LG:n pesutornin kohdalta. Vakavasti sitä mietin.