Missä kohtaa vauva-mahan kuuluu näkyä?
Häpyluun yläpuolellako? Olen raskausviikolla 14 ja sentti navan alapuolella on tuollainen selvästi kasvanut (ihra) makkara mutta alavatsa häpyluun yläpuolella edelleen sellainen olematon kuoppa jollainen se on ollut aina. Olen pienikokoinen ja hoikka. Niin ja hysteerinen ensi-odottaja kaiken lisäksi, auttakaa :)
Kommentit (3)
Hyvin pystyin salaamaan rakenneultraan asti. Joskus 25 viikon jälkeen alkoi jo selvästi näkyä. Tosin yksi naapureistamme ei tajunnut asiaa ja ihmetteli kun jäin lomalle. Ei siis tajunnut, että kyseessä oli äitiysloma. Esikoinen oli talvivauva, joten sekin vaikutti, että villapaidan alle sai masun piilotettua aika hyvin. Olin laiha ja kohtuni taaksepäin kallellaan.
mutta raskauden aikana tuo makkara ilmestynyt ja jenkkakahvat myös, mutten usko että vauva niissäkään majailee, siis tuo ainut kohta minkä kuuluisi kasvaa on ihan litteä.
jos olet pieni ja hoikka. Niin se vauvamaha tulee siihen etupuolelle, ei häpyluun ala- vaan yläpuolelle ja päättyy rintojen alle. Tosin tissitkin kasvavat, mutta siellä ei ole vauvaa.