Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon maksaa SuperRemu -haalari ja mistä pk-seudulla (Vantaalla) sellaisen voi ostaa?

Vierailija
23.09.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.travalle.fi/jalleenmyyjat.php

Hinnat on varmaan satasen paikkeilla. Itse ostan aina tehtaanmyymälän alesta ja silloin on 40-60e.

Vierailija
2/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen noita jälleenmyyjiä kyllä katsellutkin, mutta ei noissa kaupoissa kyllä montaa Remua ole ollut. tänään katsoin juuri Prismasta ja viime viikolla myös Cittarista, eikä siellä kyllä kummassakaan ollut yhtään SuperRemuja, tavallisia muutamia vaihtoehtoja. Voikohan niitä jostain tilata? Tai mistä olette ostaneet muut?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper Juniorista? Jumbossa siis kun Vantaalta kyselit. Jotain condura-haalareita siellä oli alkuviikosta alerekissä, eli vissiin vk-haalareita sitten.

Vierailija
4/5 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin juuri katsomassa. Prismassa tavallisia Remuja. Myöskään Hobby Hallissa ei ollut, vaikka Remun sivuilla on jälleenmyyjissä.

ap

Vierailija
5/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superremuja on tosi harvassa kaupassa. Muistaakseni Halonen tai joku vastaava Itiksessä. Tämä tosin viime vuonna ja soitin siis itse tuonne Travalleen ja kysyin mistä täältä pääkaupunkiseudulta löydän. Tehtaanmyymälään on turhan pitkä matka, eikä sielläkään aina ole välttämättä kokoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan