Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäkokoisia Tutan vaatteita teidän 6kk tyttövauvat pitää

Vierailija
23.09.2009 |

Erityisesti teidän, joiden tytöt on olleet n.49-50cm syntyessään. Mietin tuliko ostettua ihan vääränkokoinen vaate puolivuotiaalle...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vastata paljon isompia kokoja mitä ovat. Meillä esim. yksi 56cm kokopotkupuku, vertasin sitä muun valmistajan pukuun joka oli saman kokoinen (siis pituinen) ja oli kokoa 68!

Vierailija
2/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käyttäytyy pesukoneessa vaate. Mulla pari Tutan vaatetta kutistunut? Eli se 74cm ei pysy sen kokoisena.

Aika monelle bodylle käy näin, eli pesussa leviävät ja pituudessa lyhenee. Sen takia suosittelisin ostamaan hieman isompaa kokoa että mahtuu myös pesujen jälkeen. Vauvan bodyt ovat yhtenään koneessa, yhden bodyn elinaikana jopa kymmeniä kertoja. Meillä vielä 6kk ikäisellä menee jopa 3-4 bodya päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mummoonsa tullut tappi, että sillä oli pituutta 68cm 8kk iässä ja nyt päälle 9kk puen pääasiassa 68cm ja joitakin 62cm vaatteita, ja ihan harvoja 74cm.

68cm olisi ollut vallan erinomainen tuliaine meille 6kk iässä.

Taas joku tyttö voi hurahtaa pituutta aiemmin, jolloin 74cm on parempi 6kk iässä. Ja mutulla sanoisin että menee fifti-fifti, paljon on siroja ja lyhyitä tyttöjä, tai sitten sormikokoa. (ja mun tyttö ei siis ole erityisen pieni muuten, on vaan lyhyt.)

Vierailija
4/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyessään oli muistaakseni 52 cm. Nyt 74 hyvä jos mahtuu päälle, en tiedä minkä kokoisia noi tutat on mutta 68 kuulostaa hurjalta. Joudun noita 74 kokoisia venyttämään vaipan yli.

Vierailija
5/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siinä vaiheessa sopiva. Joistain merkeistä myös 74, mutta Tutan vaatteet on kuitenkin vähän reilumman kokoisia.

Vierailija
6/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

74.. oli 53 senttiä syntyessään.

Vierailija
7/8 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt mietin oisko pitänyt kuitenkin ostaa 74cm. Oli vaan todella ison näköiset, olin ihan varma että hukkuisi niihin. Ostin toisesta kaupungista niin vaihtaakaan ei enää voi.

Vierailija
8/8 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli just tuon pituinen syntyessään ja kasvanut pituutta hieman keskiarvon alla. Puolivuotiaana käytössä Tutan vaatteista oli 68, jotakin myös koosta 74.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän