Kerro yksi salaisuutesi jota miehesi ei tiedä..
Kommentit (47)
minut on raiskattu, olen varastellut nuorempana ja että minulla on ollut 20 seksikumppania.
En ole myöskään niin pieniruokainen, mitä hän luulee.
Ei mulla ole mitään. Mies tietää kaiken, joopa senkin, että kirjoittelen vauvapalstalle.
jota en ikinä varmaan miehelle tule sanoon.
Mä tykkään siitä aivan tajuttomasti, mä EN psytyis elään ilman sitä enkä koskaan nää muita miehiä.
Mä en koskaan tule tota kertoon sille. Ehkä kuolinvuoteellani. Haluisin mutten voi ja se jäytää hemmetisti ! !
20-25 vuotiaana. Oi aikoja - oi tapoja.
Ei ole kysynytkään, mutta jos kysyis, kaunistelisin.
sen takia, ettei ole kertonut kenellekään muullekaan asiasta. Olin silloin nuori ja tyhmä, ja pidin asiaa omana vikanani. Ja nykyisen miehen kun tapasin, niin eihän sellaista asiaa heti seurustelun alussa kerrota. Sitten kun olin oppinut tuntemaan mieheni paremmin, älysin ettei hän kenties ymmärrä tuota raiskausta niin hyvin kuin toivoisin, hänen mielestään on nimittäin myös naisen vika jos humalassa kulkee jossain epämääräisessä seurassa ja tulee sitten raiskatuksi.
Itse olin alaikäisenä vetänyt sellaiset kännit, etten edes muista kuinka kyseisen raiskaajan tapasin, havahduin hänen autostaan, sammuin uudestaan ja seuraavaksi heräsin hänen altaan. En kehtaa vieläkään kertoa kenellekään kuinka tyhmä olin
miehillenne?
isoveljeni on nuoruudessaan käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen.
en ollut 100% varma ensimmäisen lapsemme isästä. Pettämisestä miheni kyllä tietää ja se asia on puitu ja anteeksi annettu. mies ei vaan ehkä noita ajoituksia niin osaa ajatella raskauden kannalta.
No sitä se ei tiedä, että ostin kaksi pussia karkkia. Söin toisen ite ennen kuin mies tuli kotiin, ja sitten esitin toisen pussin niiinkuin se oisi ainoa, ja jaoin "anteliaasti" miehen kanssa...
sen takia, ettei ole kertonut kenellekään muullekaan asiasta. Olin silloin nuori ja tyhmä, ja pidin asiaa omana vikanani. Ja nykyisen miehen kun tapasin, niin eihän sellaista asiaa heti seurustelun alussa kerrota. Sitten kun olin oppinut tuntemaan mieheni paremmin, älysin ettei hän kenties ymmärrä tuota raiskausta niin hyvin kuin toivoisin, hänen mielestään on nimittäin myös naisen vika jos humalassa kulkee jossain epämääräisessä seurassa ja tulee sitten raiskatuksi. Itse olin alaikäisenä vetänyt sellaiset kännit, etten edes muista kuinka kyseisen raiskaajan tapasin, havahduin hänen autostaan, sammuin uudestaan ja seuraavaksi heräsin hänen altaan. En kehtaa vieläkään kertoa kenellekään kuinka tyhmä olin
miehillenne?
Kun olisit käynyt jossain juttelemassa asiasta...ei se vieläkään ole myöhäistä! Se ei ole sinun syysi, että sinut on raiskattu! Toki riski joutua pahoihin tilanteisiin kasvaa edellämainitun käytöksen johdosta, mutta se, että pidetään hyväksyttävänä sitä, että sammuneen naisen saa raiskata, on pöyristyttävää! Että sillä miehellä ei ole mitään vastuuta asiassa!
Voimia sinulle!
asioista, joista eivät mitään tajua, kunnes joutuvat kohtaamaan sen tosielämässä. Olen huomannut omasta miehestäni tämän taipumuksen. Eli mies voi olla tuota mieltä, kunnes oma tytär tai vaimo raiskataan "epämääräisissä" olosuhteissa (tai kuulee näin tapahtuneen joskus aiemmin). Tajuaa sitten vihdoin, ettei se ollut uhrin vika. Moni meistä on ollut kaatokännissä nuorena ja ns. otollisissa olosuhteissa. Sinulle kävi vaan hirveän huono tuuri. :(
. Ja nykyisen miehen kun tapasin, niin eihän sellaista asiaa heti seurustelun alussa kerrota. Sitten kun olin oppinut tuntemaan mieheni paremmin, älysin ettei hän kenties ymmärrä tuota raiskausta niin hyvin kuin toivoisin, hänen mielestään on nimittäin myös naisen vika jos humalassa kulkee jossain epämääräisessä seurassa ja tulee sitten raiskatuksi.
Mulla
- kaksi syylää jalkapohjassa, en halua näyttää niitä
- no joo, toi seksikumppaneiden määrä, mutta en koe sitä salaisuudeksi, koska hän ei ole moisista koskaan kysellyt
- olen ihastunut työkaveriini, jo monta monta vuotta (mitään ei ole tapahtunut)
raiskattu.Olin 14 vuotias ja se oli mun eka,siitä jäi niin phat raumat että nykynen oli vasta ensimmäinen jonka kanssa tein sen toisen kerran 4 vuoden päästä. Kerroin siitä miehelleni kun oltiin seurusteltu 4kk senkin uhalla et olis mut jättäny,mutta mies hyväksy asian ja kaikki on sujunu hyvin. ja mun mies on ainut joka siitä tietää raiskaajan lisäks,helpotti kun sain puhua jollekkin. meillä on 2 lasta ja ollaan tosi rakastuneita ja en vois elää ilman miestäni. ja ei ole mitään salaisuuksia
yhtään miestäni kun hän on lihonut niin paljon. Maha on iso ja karmea :(
En halua kuulostaa pinnalliselta ja harrastan seksiä hänen kanssa kyllä koska rakastan häntä. Mutta ällöttää tuo lihavuus.
menkää nyt ihmeessä te joilla on noita suuria salaisuuksia ja vaikeuksia niiden kanssa puhumaan jollekin ammatti-ihmiselle edes. On ihan ok "valehdella" esim jos inhoaa anoppiaan tai miehen mahaa, mutta nuo paneskelut sinne tämnne yms tuntuu kamalilta. Voiko teillä läheistä suhdetta ollakaan? Mä olen pitänyt kaiken perustana sitä että puhun totta vaikka kuinka kirpaisi- omista teoistani. Jos mies ei hyväksy mua tällaisena en voi hänen kanssaan elää.
Jotkut nuoruudensuhteet on ihan yhdentekeviä, mutta liiton aikana tapahtuvat asiat eivät ole.
miten typerää että syyllistät itseäsi.:( Ja miten joku normaali älyinen aikuinen voi etes ajatella että se on naisen vika? Jos tuolla lokiigalla aletaan ajattelemaan niin tässä maassahan sais raiskata kaikki puolustuskyvyttömät ihmiset.:((( Ei tietenkää humalaista saa raiskata, vaikka kuin olisi ite ittesä siihen tilaan saattanut.
Varsinkaa alaikäistä.
Vika ei ole sinun!!!!
sen takia, ettei ole kertonut kenellekään muullekaan asiasta. Olin silloin nuori ja tyhmä, ja pidin asiaa omana vikanani. Ja nykyisen miehen kun tapasin, niin eihän sellaista asiaa heti seurustelun alussa kerrota. Sitten kun olin oppinut tuntemaan mieheni paremmin, älysin ettei hän kenties ymmärrä tuota raiskausta niin hyvin kuin toivoisin, hänen mielestään on nimittäin myös naisen vika jos humalassa kulkee jossain epämääräisessä seurassa ja tulee sitten raiskatuksi.
Itse olin alaikäisenä vetänyt sellaiset kännit, etten edes muista kuinka kyseisen raiskaajan tapasin, havahduin hänen autostaan, sammuin uudestaan ja seuraavaksi heräsin hänen altaan. En kehtaa vieläkään kertoa kenellekään kuinka tyhmä olinmiehillenne?
kirjoitin että varsinkaan alaikäistä, ei tarkoita sitä että aikuista saisi raiskata.
olen tavannut naisiakin jotka ovat näissä raiskausjutuissa tosi kovia, ihan puistattaa. Tuntuvat ajattelevan että jos nainen laittaa minihamaan ja korkkarit niin saa syyttää ittiään jos miehet raiskaa. Tai jos nainen juo kännit niin miehillä on oikeus raiskata porukalla..
Jotenkin karseeta kun moni nainenkin ajattelee näin. JOltain kusipää mieheltä vielä voi tollasta ajattelua odottaaki, mutta et naiset yhtyy tähän. Hyi yöäks.
RAiskaus ei ole koskaan uhrin vika. ei koskaan! Harvoin kuitenkaa nuo raiskaajat joutuu teoistaan vastaamaan.:( niin surullista ku se onkin. Vaikka rikosilmoituksen tekisi niin harvon ne oikeuteen asti päättyy.
Kokemusta on...
miten typerää että syyllistät itseäsi.:( Ja miten joku normaali älyinen aikuinen voi etes ajatella että se on naisen vika? Jos tuolla lokiigalla aletaan ajattelemaan niin tässä maassahan sais raiskata kaikki puolustuskyvyttömät ihmiset.:((( Ei tietenkää humalaista saa raiskata, vaikka kuin olisi ite ittesä siihen tilaan saattanut.
Varsinkaa alaikäistä.Vika ei ole sinun!!!!
Itse olin alaikäisenä vetänyt sellaiset kännit, etten edes muista kuinka kyseisen raiskaajan tapasin, havahduin hänen autostaan, sammuin uudestaan ja seuraavaksi heräsin hänen altaan. En kehtaa vieläkään kertoa kenellekään kuinka tyhmä olinmiehillenne?
Olen mäkin ollut joskus ihastunut joihinkin muihin miehiin mutta kun se on ollut semmosta kaukorakkautta niin ei sitäkään voi salaisuutena ihan pitää. Eiköhän kaikilla ole sellaista joskus.
Sitä en tosin ole kertonut kuka oli ensirakkauteni enkä kerrokaan. Mutta se ei kaiketi ole välttämätöntäkään.
hän ei 100% varmasti hyväksyisi jos sen tietäisi.
On oikea siveyden sipuli.
muistakaahan tyhjentää sivuhistoria vastauksenne jälkeen ,jotta pysyisi edelleen salaisuutena;)