Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi tekee lasten (alle kouluikäiset) kanssa? EV

Vierailija
23.09.2009 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy uimassa, lukee satuja, leipoo/kokkaa. Lähtee kahden tiitiäisen kanssa taas ulkomaille yms.

Vierailija
2/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa pojille isän mallia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kaupassa, käy puistossa, käy mummolassa.. Mitä nyt isät lastensa kanssa tekevät?

Vierailija
4/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman kanssa opettelee kirjaimia ja tekee remonttihommia. On myös käynyt vanhimman kanssa konemessuilla yms joissa vanhin viihtyy. Pienempien kanssa lähinnä leikkii. Kaikkien lasten kanssa yhdessä ulkoilee, leikkii, pelailee, syö... ihan perusjuttuja.

Vierailija
5/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa ruokaa, pesee pyykkiä, pelaa, lukee, pyöräilee, ottaa mukaan askareisiin kuten korjaushommiin, kasvimaanhoitoon jne., käy uimassa, vie futistreeneihin, eli kaikenlaista mitä tuon ikäisen kanssa tehdään.

Vierailija
6/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-käyvät yhdessä uimassa

-puistoilevat

-ulkoilevat omassa pihassa esim. lehtiä haravoiden

-pyöräilevät

-käyvät heittelemässä kiviä järveen

jne jne

Vierailija
7/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vievät lapsia liikkumaan ja puistoihin. Minä kun oon melkein kokonaan yksin vastuussa lasten kaikesta oppimisesta ja hyvinvoinnista, niin joskus tietenkin tuntuu, että olispa kiva, kun mies ehtisi opettaa niille edes jonkun taidon.

Mutta mun ei tietenkään pidä katsoa asioita kapeasti. Sillä mies kyllä sitten hemmottelee mua muuten rakentamalla meille mun suunnitteleman talon ja mökin, maksamalla mun valitsemat autot, ym. Mun työ on lapset ja palkaksi saan puitteet.

Vierailija
8/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- leikkii & lukee

- ulkoilee

- kokkaa (jopa leipoo joskus harvoin)

- rakentelee, askartelee

- käy kaupassa

- vie retkille

- kyläilee kavereilla

- hakee ja vie hoitoon

- tekee kotitöitä

Meillä molemmat vanhemmat osallistuvat lasten elämään ja kotitöihin tasapuolisesti. Vapaasta tahdostaan.

Vierailija
9/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viikonloppuisin sitten touhuaa lasten kanssa; pelailee, lukee satuja, käy uimahallissa jne. Jos on pidempi aika vapaata/käyttämättömiä lomia, lähtee mies yleensä lasten kanssa reissuun jonnekin lämpimään, nytkin syyslomalla menevät reissuun, itse jään kotiin kun ei ole lomaa.

Vierailija
10/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy uimahallissa, ottaa töihinsä mukaan laittaa nukkumaan ja lukee iltasadun käy suihkussa pukee riisuu antaa ruokaa......

Emmä jaksa jatkaa ihan luonnollista listaa..... Päättele ite loput :D

Vierailija
11/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten opettaa heille jujutsua jota mies oppi 80-luvulla työskennellessään japanissa. Klo 7 syödaan aamupala yhdessä.

Vierailija
12/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perus asioita, pesee, ruokkii, hellii, komentaa...ym.

Mutta jos nyt jotain eroa hakisin äidin touhuihin, niin tulee mieleen myös tuo riehuminen. Hippaleikit, autoleikit, legoilla rakentelut, jalkapallon peluu ym

Vierailija
13/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pesee, huolehtii, lukee, käskee, juttelee yms. kuin minäkin. Hupsuttelee ja leikkii milloin mitäkin.

Laulaa iltaisin aina Bing Crosbyn Swinging on a star...

Vierailija
14/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ruokaa, huolehtii vaatteista, laittaa nukkumaan, vie päiväkotiin, siivoaa lapsen kanssa, lukee lapselle jne.

Yhdessä tehdään sitten ne lenkit, luistelut ja uinnit, tai minä koska minulla enemmän siihen aikaa.

Vierailija
15/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ainakin kuvittelisin niin:

Leikkii star warsia ja muita riehumisjuttuja lasten kanssa, rakentaa legoilla ja junarataa, laittaa ruokaa, ottaa lapset mukaan koti- ja puutarhahommiin, käy leikkipuistossa/pyöräilemässä/kävelyllä, ottaa mukaan kauppaan, pelaa pelejä, keskustelee päivän tapahtumista, auttaa iltapesuissa ja lukee sadun&laulaa iltalaulun...

Siis normijuttuja. Sitten on vielä jutut mitä tehdään koko perheen voimin, esim. käydään uimahallissa, matkustellaan, pidetään peli- tai elokuvailtaa jne...

Vierailija
16/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kotona että jumpassa, ui, pelaa pelejä, lukee kirjoja, säheltää, tekee pihatöitä (varsinkin keskimmäinen on innokas isin apuri), tekee ruokaa yhdessä lasten kanssa (äidin hermo ei kestä sitä sotkemista)... Rakentaa legoilla, junarataa, autorataa yms yms.

Lapset on poikia 7, 4 ja 2v.

Vierailija
17/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja on siis ex, joka ei lasten / mun toiveita tai näkemyksiä kuuntele....

Vierailija
18/18 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riehuu. Ulos ei vie koskaan, täysin mun vastuulla ulkoilu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi