mulla on maailman ihanin mies.
Kommentit (7)
on niin joka kantilta ihana etten yhtään vikaa löyä...
eilen möksötti minulle niin tänään vei lapset hoitoon ja kaappasi kesken naputukseni minut kainaloon ja pussaili niin että lopulta makasimme keittiön lattialla ja sanoi että rakastan sua vaikka teet mitä höpsöjä ostoksia(kiistelimme yhestä kodinostoksesta edellisenä päivänä)
Lapsista huolehtii paremmin kuin hyvin. (siis muistaa kaikki lapsen liikuntapäivät(pakkaa sen mukaan hoitokamat) ´saattaa yhtäkkiä viedä uimaan molemmat(vei jo silloin kun molemmat ihan pieniä,eli pärjää niiden kanssa tosi hyvin yksin)
On muutenkin ihana hassutteleva poikamainen mies:) sämpylöitä oli leiponut kun tulin töistä ja on erityisen kiinnostunut nyt esim. luomutuotteista mitä arvostan.
välillä kun kuuntelee näitä juttuja millasia miehet voi olla niin ihmettelee minkä kultakimpaleen on saanut...
vaikka ei se lähelläkään täydellistä ole :) silti sitä rakastan ihan älyttömästi.
pidä sittä sitten hyvää huolta iaka harvinaiselta kuulostaa. Mullakin ihan hyvä mies, mutta aivan liian vähän on meidän kanssa tai siis lastensa ylipäätään.
välillä kun kuuntelee näitä juttuja millasia miehet voi olla niin ihmettelee minkä kultakimpaleen on saanut...
Ei minulla ole täydellistä miestä, mutta tosi hyvä kylläkin. Minäkin ihmettelen monesti näitä juttuja lukiessani, että ihan kamalia tallukoita sitä maa päällään kantaa ja olen todella tyytyväinen omaan mieheeni.
(ap vielä jatkaa...)
kun puhuttiin onko hänellä miten syksyllä töistä lomaa niin sanoi ponnekkaasti että jos mulla on lomapäiviä niin lapset on sitten sen ajan kotona joka päivä:) suunnittelee että lähtee heidän kanssa risteilylle :) Meillä lahjakortti ja mua ei innosta tukholman risteily 2 ja 4 veen kanssa, sanoikin että jää kotiin niin saat omaa aikaa jos haluat:)
Luulen että kasvatuksella todelllakin osansa... anoppi tehnyt aina vuorotöitä ja appi hoitanut silloin perhettä ja pojat oppineet alusta asti että mies ja nainen tasavertaiset kodin ja lapsen hoidossa(ei ole tarvinnut miestä siis minun erikseen kouluttaa:))
Joten poikalasten äidit, on aika tärkeää tulevaisuuden kannalta että minkä esimerkin poika sieltä kotoa kantaa sitten omaan parisuhteeseensa.
kun maailman ihanin mies on minulla :)
Aina hellimässä ja halimassa ja pusuttamassa. Puhuukin myös eikä vain pussaa. Seksi on taivaallista ja paranee vain mitä pidempään olemme yhdessä.
Antaa minulle omaa rauhaa, mutta harrastamme myös useita juttuja yhdessäkin. Kiinnostunut samoista asioista kuin minä, samanlainen arvomaailma ja hirmu älykäskin on vielä, mutta ei silti saa minua tuntemaan itseäni tyhmäksi vaan arvostaa mielipiteitäni.
Tästä miehestä pidän kiinni ja hyvää huolta, sillä hänen kanssaan on hyvä vanheta yhdessä :)
Se laittoi just viestin että "minusta sä olet valtavan kaunis ja kaikki kurvit täydellisiä." Minulla on ikää reilusti yli 40.