Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 9kg turvaistuin,EI Kombi!! Suosittele??

Vierailija
18.09.2009 |

Olen nyt katsonut Maxi-cosin Mobya ja Gracon joku mini....?? Mutta kokemuksia näistä ja muista vastaavista ottaisin vastaan mielelläni!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britax Evolva 1-2-3. 9-36kg.

Meillä on neljä erilaista istuinta, ja tuo on ehdottomasti se jota suositteleen muillekin.

Vierailija
2/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti selkämenosuuntaan :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Besafe Izi Combi. Menee yllättävän pieneen tilaan, saa tukevasti autoon kiinni.

Vierailija
4/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin Britaxin MultiTech. Selkä menosuuntaan. Oli aika kallis, mutta ehdottomasti sen arvoinen. Vie myös paljon tilaa, koska siinä on esim. sellainen tukijalka ja edessä olevaa penkkiä joutuu työntämään kovasti eteenpäin. Mutta tämä on ainakin vertailujen ja testien mukaan yksi turvallisimmista ja meidän kokemuksen mukaan lapselle myös mukava. Meidän typy 1v 5kk ja 11kg ottaa siinä pidemmätkin tirsat jos esim. mummolaan menemme. Kun hankimme uuden istuimen, niin oikein hirvitti se kuinka vaaralliseksi se vauvankaukalo alkoi tuntua tähän verrattuna.

Vierailija
5/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduttu tekemään kompromisseja jossain koska miten muuten joku voitaisiin asentaa sekä-että??

Hinnalla ei ole väliä :),mukavuus ja turvallisuus ennenkaikkea.

Mulla lähtökohtina on se,että istuimen saa tukevasti (valitettavasti mun autossa ei ole isofixia..) ja että lapsella on kuitenkin hyvä istua.

Tuo Multitech näyttää olevan kombi myös? Mutta Britaxin sivuilta bongasin tuollaisen kuin Secura? Ja myös tuo Hi-Way,onko näistä kokemuksia? Tai sitten tuosta maxicosin Mobysta??

ap