Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cacciatore ja seksi Hesarissa tänään

Vierailija
14.09.2009 |

Raisa Cacciatore sanoi, että tytöille pitäisi opettaa, että tärkeää seksissä ei ole se, miltä näyttää vaan se, että molemmista tuntuu hyvältä.

Kun luin jutun, niin tuli mieleen, että voisi tulla kertomaan saman asian tänne av:lle, kun tuo asia tuntuu olevan aika hukassa av:n jo aikuisilla naisillakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-naisethan oksentaa jo pelkästä ajatuksesta yhdistelmästä lihava ja seksi, vanha (yli 40 v) ja seksi, ruma ja seksi...

Ei nää tajua, ettei sillä ole ulkonäön kanssa tekemistä.

Vierailija
2/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse on ihan tavallinen. Ja miten tuntuu molemmista hyvältä kun murrosikäset ei saa mammojen mielestä harrastaa seksiä, eli miten jotain voi osata jollei harjoittele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse on ihan tavallinen. Ja miten tuntuu molemmista hyvältä kun murrosikäset ei saa mammojen mielestä harrastaa seksiä, eli miten jotain voi osata jollei harjoittele?

ei Raisa varmaan murkuista varsinaisesti puhunutkaan, vaan että aikuiseksi tulevien naisten tulisi tämä ymmärtää.

Ihmisellä on koko ikä aikaa sitä paitsi harjoitella. Luuleeko joku, että joku hallitsee seksin hyvän harjoittelun ansiosta 18 vuotiaana. Sehän on sama kuin että jos on 18-vuotiaana kokenut paljon niin hallitsisi elämän?

Vierailija
4/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on halunnut olla keskivertojen savolaisten näköisten miesten kanssa, kun niitä savolaisia on niin paljon.

Jos tässä sanon, että "ei kaikki voi olla Brad Pittejä", johan on joku kommentoimassa "yäääks, Pitt on inha". Että makunsa kullakin.

Vierailija
5/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan kiinnostukset, kemiat yms. kohtais.

Oisko joku sitten sen tyrmäävänkomean tamperelaisen kanssa vaan ja ainoastaan siksi, että se on komee???? En minä ainakaan ikinä.

Vierailija
6/12 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies voisi panna legginsien käyttäjää? Ne pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
7/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon sekin nykyään tekee ulkonäkönsä eteen, ellei liikaakin.

Vierailija
8/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kuuluu vasta avioliittoon. Se asia tuntuu olevan aika hukassa aikuisilla naisillakin.

Vierailija
9/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kyllä mulle ainakin on prästäkerroin ja kroppa aika tärkeitä. Ja niin on varmaan aika monelle muulle. Ei kukaan hyppää peittoa heiluttelemaan vastenmieliseksi kokemansa ihmisen kanssa... muuten kuin vanhingossa kaatokännissä ;)

Vierailija
10/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä mihin ne avioliitot ja parisuhteet kaatuu, jos seksikin edellytys on hyvä ulkonäkö eikä rakkaus ja sitoutuminen.

Sairasta sanon minä.

Vierailija
11/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan hyppää peittoa heiluttelemaan vastenmieliseksi kokemansa ihmisen kanssa... muuten kuin vanhingossa kaatokännissä ;)

- mutta joillakin on sen verran älyä ja sielua että ottavat huomioon myös muita asioita kuin sen, onko tyypin nenä ja silmät ja peppu ja rintakarvat jne jne ihan täsmälleen sellaiset kuin "pitää olla". Vastenmielisiä ovat joskus myös huikaisevan kauniit ihmiset.

Ja siitä tuntumasta on tässä mun mielestäni kyse, enemmän kuin siitä että pitäisi muka naida jokaista kuvottavan näköistä häiskää jonka näkee.

Vierailija
12/12 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä mihin ne avioliitot ja parisuhteet kaatuu, jos seksikin edellytys on hyvä ulkonäkö eikä rakkaus ja sitoutuminen. Sairasta sanon minä.

ja sen takia kannattaa itsestään pitää huolta. Mä en näe mitään huonoa siinä että yrittää pitää itseään haluttavana miehensä silmissä. Ja tietysti myös toistepäin :)