Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti!

Vierailija
14.09.2009 |

Ja nyt sanoo, että olen niin mahtava ihminen, että "ansaitsen" paremman miehen!! mitä tuohon voi sanoa jos itse olen valmis antamaaan anteeksi, mutta mies ei tiedä haluaako jatkaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän susta välittää niin häneenkin sattuu se että teki virheen..eikä tiedä voiko elää sen asian kanssa..

Aika näyttää miten käy..sitä joko pääsee tilanteesta yli ja suhde lujenee entisestään tai sitten asia käy ylivoimaiseksi jolloin on paras erota,älä tee hätiköityjä päätöksiä..

Tai tietty jokainen saa itse tehdä päätöksesnä,mutta tää on mun neuvo..

Vierailija
2/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokonaisuus elämässänne hyvä, älkää erotko. Vaihtamalla ei parane. Kirkon perheasiainneuvottelukeskukseen aika tilatkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lapseton avopari > jätä se!

b) au-lapsi(a) > sovittelu, varaudu kuitenkin yksinhuoltajuuteen

c) naimisissa > sovittelu

Vierailija
4/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pettää ni toistekin...sit se vasta helpompaa onkin. Jatka parisuhdettasi, jos asia ei vaivaa sinua. Kokemuksesta tiedän ettei mikään oo kuin ennen tollasen jälkeen. Itse ottasin eron tollasesta miehestä, mut ymmärrän kyllä ettei se helppoa oo. Mut läheisriippuvaisena jos väkisin jää roikkumaan, niin tilanne ei voi kuin mennä pahemmaks. Meillä henkinen väkivalta vaihtui fyysiseen pian kaiken jälkeen. Ja vaikka asian voisi antaa anteeksi, niin ei sitä voi unohtaa. Sattuu se silti aika ajoin...ja palaako luottamus enää ikinä?

Vierailija
5/9 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mies sanoo noin niinkuin kirjoitat aloitteessasi, niin se on hänen tapansa yrittää päästä mahdollisimman vaivattomasti ja ilman omantunnontuskia eroon sinusta.

Mutta minusta tapa on vähintäinkin ällöttävä. Sillä kuka meistä nyt jättäisi ihan oikeasti sellaisen ihmisen, joka on "mahtava".

Ei. Hän haluaa sen toisen naisen, mutta ei kehtaa sanoa sinulle sitä suoraan.

Sano hänelle, että a) et ole laisinkaan mahtava ja hän tietää sen itsekin ja

b) tuo W"mahtava"-repliikki on niin kulunutta kamaa, että sinua hävettää hänen puolestaan mikä pelkuri hän on, kun ei kehtaa puhua sinulle rehellisesti.

Ja nyt sanoo, että olen niin mahtava ihminen, että "ansaitsen" paremman miehen!! mitä tuohon voi sanoa jos itse olen valmis antamaaan anteeksi, mutta mies ei tiedä haluaako jatkaa...

Vierailija
6/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni, tunnustin, sain anteeksi. Mieheni on ainutlaatuisen ihana tapaus. Suhtautui rauhallisesti ja ymmärsi.

Tuska, jonka pettäjä saa, on valtava. Itse en aio pettää enää ikinä. En koskaan. Asian tunnustaminen oli todella vaikeaa ja teki kipeää, mutta nyt kaikki on paranemaan päin. Näinkin voi käydä. Yhteiset pelisäännöt sovittiin ja mies luottaa yhä minuun. Miksi? Ehkä siksi, että uskovaisena ihmisenä hän pystyi antamaan anteeksi. Jumalan armo ja rakkaus on todella suuri.

Vierailija
7/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ap:han sanoo, että miehensö siitä huolimatta, että kehuu vaimoon upeaksi, ei tiedä, haluaako jatkaa suhdetta.

Siinä on tietty eroavaisuus sinun kokemukseesi hienosta miehestäsi.

Minullakin on hieno mies. Kun ihastuin toiseen, hän jaksoi olla kärsivällinen ja katsella vierestä, kun itse tuskailin haluni ja omatuntoni parissa. Enkä sitten kylläkään pettänyt. Ja tärkein syy oli juuri mieheni rauhallinen ja ymmärtäväinen käytös: antoi minun taistella omat ratkaisuni.

Petin miestäni, tunnustin, sain anteeksi. Mieheni on ainutlaatuisen ihana tapaus. Suhtautui rauhallisesti ja ymmärsi. Tuska, jonka pettäjä saa, on valtava. Itse en aio pettää enää ikinä. En koskaan. Asian tunnustaminen oli todella vaikeaa ja teki kipeää, mutta nyt kaikki on paranemaan päin. Näinkin voi käydä. Yhteiset pelisäännöt sovittiin ja mies luottaa yhä minuun. Miksi? Ehkä siksi, että uskovaisena ihmisenä hän pystyi antamaan anteeksi. Jumalan armo ja rakkaus on todella suuri.

Vierailija
8/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjattakoon, vaikkeivat lyöntivirheet nyt asiaa miksikään muutakaan....

mutta kun ap:han sanoo, että miehensä siitä huolimatta, että kehuu vaimoaan upeaksi, ei tiedä, haluaako jatkaa suhdetta. Siinä on tietty eroavaisuus sinun kokemukseesi hienosta miehestäsi.

Minullakin on hieno mies. Kun ihastuin toiseen, hän jaksoi olla kärsivällinen ja katsella vierestä, kun itse tuskailin haluni ja omatuntoni parissa. Enkä sitten kylläkään pettänyt. Ja tärkein syy oli juuri mieheni rauhallinen ja ymmärtäväinen käytös: antoi minun taistella omat ratkaisuni.

Petin miestäni, tunnustin, sain anteeksi. Mieheni on ainutlaatuisen ihana tapaus. Suhtautui rauhallisesti ja ymmärsi. Tuska, jonka pettäjä saa, on valtava. Itse en aio pettää enää ikinä. En koskaan. Asian tunnustaminen oli todella vaikeaa ja teki kipeää, mutta nyt kaikki on paranemaan päin. Näinkin voi käydä. Yhteiset pelisäännöt sovittiin ja mies luottaa yhä minuun. Miksi? Ehkä siksi, että uskovaisena ihmisenä hän pystyi antamaan anteeksi. Jumalan armo ja rakkaus on todella suuri.

Vierailija
9/9 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mies sanoo noin niinkuin kirjoitat aloitteessasi, niin se on hänen tapansa yrittää päästä mahdollisimman vaivattomasti ja ilman omantunnontuskia eroon sinusta.

Mutta minusta tapa on vähintäinkin ällöttävä. Sillä kuka meistä nyt jättäisi ihan oikeasti sellaisen ihmisen, joka on "mahtava".

Ei. Hän haluaa sen toisen naisen, mutta ei kehtaa sanoa sinulle sitä suoraan.

Sano hänelle, että a) et ole laisinkaan mahtava ja hän tietää sen itsekin ja

b) tuo W"mahtava"-repliikki on niin kulunutta kamaa, että sinua hävettää hänen puolestaan mikä pelkuri hän on, kun ei kehtaa puhua sinulle rehellisesti.

Miehesi haluaa jättää sinut mutta on niin munaton ettei pysty sitä suoraan tekemään. On kysynyt neuvoa kavereiltaan tai netistä, ja päättänyt yrittää kohdella sinua huonosti, että sinä jättäisit hänet. Pettäminen ja tuo "en ansaitse sinua" on juuri tyypillinen reaktio.

Inhottava tilanne silti. :(