Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

propralista...

Vierailija
14.09.2009 |

sain tänään tykyttelyyn työterveyslääkäriltä propral 10 mg reseptin ohjeella 2 tablettia kolmesti päivässä. Otin kaksi ja pulssi hurahti alle 40. Olenko tavallista herkempi, vai onko tämä ihan normaalia tällä annoksella? En taida yöksi uskaltaa noin isoa annosta ottaa... Pumppu viel pysähtyy kokonaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisilla annostuksilla. Sun pitää ottaa yhteys lääkkeet määränneeseen lääkäriin, jos epäilet jotain eikä kysellä täällä av:lla tuntemattomilta, jotka eivät tunne sua ja sun muuta mahdollista lääkitystä, oireita jne.

Vierailija
2/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja vertaistuki paras tuki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 mg oli alussa liikaa ja annosta piti pudottaa 10 mg:aan. Sillä pulssi pysyi päälle 50:ssä. Nykyään joudun ottamaan jopa 60 mg kerralla eikä pulssi laske alle 50:n.

Vierailija
4/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaiseksi että rauhoitun ja vapina lähtee pois. Kerralla siis, päiväannos on joskus jopa 120mg. Mutta en käytä säännöllisesti, vaan vain tarvittaessa.

Vierailija
5/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerralla otan 40 - 60 mg. Joskus olen ottanut 80 mg ja silloin kävin vähän hitaasti. Mä käytän Propralia ihan säännöllisesti. - 5

Vierailija
6/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ensialkuun. Ymmärtääkseni niillä pitäisi aloittaa varovaisesti.

Itse otan joskus jännittämiseen satunnaisesti 40mg tabletin kerran päivässä, ja siitäkin vain kaksikolmasosaa.

Mieheni oli ottanut kerran kaksi tuollaista tablettia, ja meni samana päivänä työterveystarkastukseen. Pulssi oli ollut niin alhainen, että ihmettelivät siellä asiaa kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme