Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku noita korvikemutseja....

Vierailija
14.09.2009 |

"ei se rintamaito ole todellakaan vauvalle hyvää ravintoa,uusissa tutkimuksissa on selvinnyt että äidinmaidossa on TODELLA paljon kovia rasvoja jotka vahingoittavat vauvan masua!!!joopa joo kuka jaksaa vaihtaa 15 kertaa päivässä kakka vaippaa?joka paikassa on kaiken maailman imetysfanaatikoja jotka terrorisoivat korvike äitejä!"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on outoa selitystä.

Minä jouduin antamaan lapselleni korviketta alusta asti rintamaidon lisäksi mutta eipä tullut kertaakaan mieleen epäillä rintamaidon terveellisyyttä. Tosin en kyllä uskonut (enkä yhäkään usko) että tein peruuttamatonta hallaa sillä että lapsi sai myös korviketta.

Itse asiassa olin oikein tyytyväinen koska lapsen kasvussa oli ekan kuukauden ajan ongelmia. Kun annoin korviketta tiesin että lapsi sai varmasti masunsa täyteen ja kun lapsi sai rintaa tiesin että hän sai hyviä vasta-aineita. Molempi parempi.

Vierailija
2/5 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt sitä parempana vaihtoehtona ja itse asiassa sehän oli suurempi rumba, varsinkin kun ekat 5 viikkoa lapsi sai erikoismaitoa, joka piti sekoittaa jauheesta.

Mutta ihan ok lapsi kasvoi tuollakin, terveenä pysyi yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syötti aina siten että vauva oli kaukalossa ja itse piteli pulloa yhdellä kädellä... Ei päässeet edes syliin imemään, pienet...

Vierailija
5/5 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekat 10 päivää teholla, joten maidon tulo lähti käyntiin niin ja näin. Mulle ihan sama, kunhan vauva saa ruokaa ja on tyytyväinen.

Kesähelteisiin asti joi sylissä maitonsa, mutta sen jälkeen vain sitterissä niin, että minä pidin pulloa. Ei voi mitään, kai oli liian hikistä olla sylissä. Näin jatkuu edelleen. Syliä saa sitten ihan muutenkin.

Ei kaikki mene aina niinkuin itse haluaa, vaan on kuunneltava myös vauvan tarpeita.