Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruokaa ILMAISEKSI!

Vierailija
05.09.2009 |

tulin jakamaan tämän teidän muiden köyhien kanssa: valintataloissa ja siwoissa on käytäntö, jonka mukaan saat hyllystä löytämäsi vanhentuneen tuotteen tilalle uuden tai vastaavan tilalle ILMAISEKSI. meidän lähisiwassa on ainakin NIIN paljon päiväysvanhoja tuotteita että olemme täyttäneet kuiva-ainevarastomme piitkäksi ajaksi eteenpäin!

uskokaa tai älkää.. mikäli ette usko, tsekatkaapa seuraavan kerran kaupassa käydessänne!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi nostan jos joku sattuu olemaan kiinnostunut.

Vierailija
2/22 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetaan valintatalojen ja siwojen hyllyt taasen edustuskuntoon!

on se kumma että kaupalla on varaa pitää vanhaa tavaraa hyllyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan saman jutun kerroit jokunen aika sitten.

Vierailija
4/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on varaa laittaa rahaa ruokaan. me muut sen sijaan yritämme selviytyä arjessa vähälläkin rahalla!

Vierailija
5/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En notku täällä joka päivä, en edes joka viikko, joten minulle tämä oli uusi tieto!

Täytyykin mennä nuuskimaan lähi-Siwan hyllyt.

En yleensä ikinä käy siellä koska on niin surkea.

Vierailija
6/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nyt varsinkin kun olen huomannut kuinka PALJON siellä on vanhaa kamaa hyllyissä. katsopas seuraavalla kerralla esim. oliivi- ja rypsiöljyt, becelit ynnä muut vähän harvinaisemmat tuotteet. samoin jauhot, makaronit jne, niitä voi hamstrata kotiin ihan hyvällä omatunnolla, niitä tarvitaan kuitenkin aina!

toivottavasti siwoissa ja valtsuissa yhtä leväperäinen meininki jatkuu.. :0)

Vierailija
7/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten kun YT-neuvottelut napsahtavat teidänkin kohdallenne, niin voi olla toinen ääni kellossa.

Vierailija
8/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä ymmärrän ettei ep ole sama kuin viim käyttöpäivä, mutta silti.. en minä ainakaan halua vanhaa tavaraa kaappeihini.

t. rahan kanssa tiukilla ja tarjouksia metsästävä

Vierailija
9/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä ymmärrän ettei ep ole sama kuin viim käyttöpäivä, mutta silti.. en minä ainakaan halua vanhaa tavaraa kaappeihini.

t. rahan kanssa tiukilla ja tarjouksia metsästävä

ollutkaan vanhoista ruuista vaan tilalle saa UUDEN ilmaiseksi jos löytää vanhan. Lue tarkemmin!

ei ap

Vierailija
10/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos löydät vanhentuneen tuotteen, saat UUDEN tilalle. et tietenk'n sitä vanhaa, en utsekään halua kotiini päiväysvanhoja elintarvikkeita.

eli jaossa on ilmaista ruokaa, hakekoon kaupasta ken kehtaa!

Vierailija
11/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ostin sieltä äsken possua, jossa oli parasta ennen-päiväys 1.9.

Vierailija
12/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käsitin et sen vahnan saa mukaansa...

pitänee lähtee siwaan ;)

t. rahat tiukilla

Vierailija
13/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme jos sinne jokunen vanhentunut tuote jää silloin tällöin hyllyyn, kun myyjä on töissä YKSIN koko päivän (toki aamu- ja iltavuorolainen erikseen) ja joutuu laitamaan kaupan kiinni jotta pääsee ruokatunnille :(

Vierailija
14/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kaikille myyjille varmasti tiedotettu asiasta?

En kehtaa mennä naukumaan sinne ilmaisia/ vastaavia tuotteita jos myyjät eivät ole tietoisia tästä käytännöstä!

Vierailija
15/22 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä häntä tarkistamaan asia. näin ainakin itse teen.

tämän ketjun tarkoituksenahan ei todellakaan ole tarkoitus syyttää myyjää yhtään mistään, päinvastoin: kiitos että saamme ilmaista ruokaa matkaamme silloin kun talous on tiukimmillaan!

Vierailija
16/22 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääpä katsomassa seuraavalla siwa-reissullanne oliiviöljypullojen, tonnikalasäilykkeiden, kananmunien, tortellinien ja mustapippureiden päivämääriä.

Vierailija
17/22 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos löydän vanhan pippurin niin mitä sillä sitten teen? vien kassan kautta kotiin? vai saanko tilalle uuden pippurin?

Vierailija
18/22 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytät ne kassalle. kassa poistaa sen päiväysvanhan tuotteen ja antaa sen uudemman sinulle mukaan.

katsokaapa vain, siwoilla on kaikilla sama keskusvarasto joten mainitsemani tuotteet vanhenevat kaikki yhtäaikaa jokaisessa siwassa ja valintatalossa!

Vierailija
19/22 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: löydät hyllystä vanhentuneen tuotteen, viet sen kassalle, myyjä ottaa vanhan tuotteen sinulta ja antaa uuden, tuoreen ilmaiseksi tilalle.n

siis jos löydän vanhan pippurin niin mitä sillä sitten teen? vien kassan kautta kotiin? vai saanko tilalle uuden pippurin?

Vierailija
20/22 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois tehdä päivätyön, penkois kaikki hyllyt läpi joka siwassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme