Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joiden miehet matkustaa paljon työn takia? Tottuuko tähän koskaan?

Vierailija
05.09.2009 |

Meillä mies siis poissa n 2/3 osa kuukaudesta. Ja ehkä n 1-2 vuotta menee vielä näin :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa niin paljon, ettei sitä pidä erityisen rasittavana, se kun on sitä meidän perheen arkea.

Meillä ei mitään verkostoa, joten itsestä ja asenteesta kaikki on kiinni.

Joskus vaan hämmästyy, kun tuntuu, että muut valittavat joka asiasta, vaikka on mies päivittäin kotona ja suku kuskaa lapsia minkä kerkeää.

Vierailija
2/4 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suku kuskaa lapsia minkä kerkeää.

Mitä ihmettä te oikein teette niitten lastenne kanssa, kun niitä pitää joka paikkaan olla "kuskaamassa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etkö ole koskaan kuullut perheistä, joissa lähisuku on valjastettu lasten harrastuksiin kuskaamiselle (lue esim. uusin perhelehti).

Vierailija
4/4 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, mieheni on 4 pvää viikosta Brysselissä. Itse olen nyt äippälomalla ja joskus tuntuu, että olisipa mieheni tuossa nyt ja heti!

Ensi vuonna myös minä matkustan aikas paljon työni puolesta (sitten tarvitaan jo nannya).

Jotenkin arki on vaan soljunut ja sulautunut ihan kivasti.

Ja se yhteinen aika on tosiaan PERHEaikaa, ei mitään liikasäätämistä vaan rentoa ja ihanaa yhdessäoloa tyyliin ulkoilua, liikuntaa ruoanlaittoa, lautapelejä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme