Onko täällä muita joiden miehet matkustaa paljon työn takia? Tottuuko tähän koskaan?
Meillä mies siis poissa n 2/3 osa kuukaudesta. Ja ehkä n 1-2 vuotta menee vielä näin :(
Kommentit (4)
ja suku kuskaa lapsia minkä kerkeää.
Mitä ihmettä te oikein teette niitten lastenne kanssa, kun niitä pitää joka paikkaan olla "kuskaamassa"?
mutta etkö ole koskaan kuullut perheistä, joissa lähisuku on valjastettu lasten harrastuksiin kuskaamiselle (lue esim. uusin perhelehti).
Meillä, mieheni on 4 pvää viikosta Brysselissä. Itse olen nyt äippälomalla ja joskus tuntuu, että olisipa mieheni tuossa nyt ja heti!
Ensi vuonna myös minä matkustan aikas paljon työni puolesta (sitten tarvitaan jo nannya).
Jotenkin arki on vaan soljunut ja sulautunut ihan kivasti.
Ja se yhteinen aika on tosiaan PERHEaikaa, ei mitään liikasäätämistä vaan rentoa ja ihanaa yhdessäoloa tyyliin ulkoilua, liikuntaa ruoanlaittoa, lautapelejä jne.
jopa niin paljon, ettei sitä pidä erityisen rasittavana, se kun on sitä meidän perheen arkea.
Meillä ei mitään verkostoa, joten itsestä ja asenteesta kaikki on kiinni.
Joskus vaan hämmästyy, kun tuntuu, että muut valittavat joka asiasta, vaikka on mies päivittäin kotona ja suku kuskaa lapsia minkä kerkeää.