Verenpaineesta tietävät
Minkähän vuoksi verenpaineeni tippuu rasituksessa. Esim. pyörälenkin jälkeen minua huimaa, enkä tahdo pysyä pystyssä. Ennen rasitusta paine 80/130 ja rasituksen jälkeen 70/100 . Samaan aikaan minulle tulee myös rytmihäiriöitä. Missä vika-vai normaalia?
Kommentit (6)
Olen lueskellut tuota 'Jokainen on oikeutettu sektioon' keskustelua, ja siinä joku gynekologi kertoi varsin perusteellisesti ne riskit, mitkä sektioon liittyvät. Kirjoituksessa taisi olla pari kirjoitus/pilkkuvirhettä ja vahingossa keisarileikkaus oli vaihtunut kirjoittaessa keisariNleikkaukseksi. Lääkäriparka lynkattiin täysin näiden asiaan liittymättömien virheiden takia, osa ei uskonut gynekologiksi ollenkaan. Osalla oli tosin varsin asiallisia kommentteja ja olivat samaa mieltä lääkärin kanssa, tai vaikka eivät olleet samaa mieltäkään, ilmaisivat mielipiteensä nätisti, mollaamatta.
Joten, lääkärit älkää vastatko tänne, antaa av-laisten itse pohdiskella ja me paremmin tietävät voimme sitten naureskella kotona.
Gynekologinen sh
Mitä haittaa on jos ihminen saa vastauksen täällä vaikkpa jopa lääkäriltä-säästyypähän turhia yhteiskunnan varoja jos tuossa tapauksessa esim. huoli on aiheeton. Säästyy myös aikaa ja monenlaista vaivaa. En usko, että lääkäri tai sairaanhoitaja joka todella osaa ammattinsa on niin huono itsetuntoinen, etteikö nyt kestä parin av-mamman huomauttelua.
et taida tietää ap:lle vastausta..???
mutta naistenvaivoista tiedän paljonkin.
onko sulla tosiaan yläpaine vähemmän kuin alapaine?