Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Jacksonin vanhimmalla pojalla vitiligo

Vierailija
05.09.2009 |

Olen nähnyt kuvia tämän videon lisäksi joka tukee että hänellä olisi vitiligo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaanko, että kaikki ovat lukeneet naistenlehtien lääkäripalstoja (?) niin paljon, että tietävät mikä on "vitiligo"?

Vierailija
2/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma ettei poika mitenkään voi olla MJ:n biolapsi, mutta kyllä vitiligokin aika harvinainen on. Mutta mitäpä väliä sillä on mistä tuo tauti on peräisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni siis on kys sairaus, lapsillamme ei sitä ole, ainakaan vielä (ovat 8v ja eskarilainen).

Iho-ja allergiasairaalan lääkäri oli sitä mieltä ettei se olisi periytyvää, asioitu siellä siis kuopuksen allergiaepäilyn vuoksi.

Vierailija
4/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni siis on kys sairaus, lapsillamme ei sitä ole, ainakaan vielä (ovat 8v ja eskarilainen). Iho-ja allergiasairaalan lääkäri oli sitä mieltä ettei se olisi periytyvää, asioitu siellä siis kuopuksen allergiaepäilyn vuoksi.

Mulla on vitiligo, eikä kenelläkään muulla suvussa. Ehkä se sitten on syntynyt jostain vaan muuten. Kertoiko ihotautilääkäri teille, mistä sairaus johtuu ja voiko sitä hidastaa mitenkään?

Vierailija
5/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Valkop%C3%A4lvi

Jacksonin suvussa sitä on LaToyalla ja nyt näköjään Prince Michaelilla ja uskon että on periytyvä.

"On kuitenkin pidetty mahdollisena, että se johtuu geneettisistä ja elinympäristöön liittyvistä syistä (30–40 prosentilla potilaista on vitiligoa myös suvussa)."

Vierailija
6/6 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kellään muulla heidän suvussaan ei ole kyseistä sairautta (yksi on serkkuni).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi