Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ennakoiko alavatsakivut synnytyksen alkamista??

Vierailija
05.09.2009 |

eivät ole supistuksia(niitäkin tosin tulee välillä) mutta alavatsaa ja vähän selkääkin jomottelee jatkuvasti. Kolmas lapsi tulossa mutta ei yhtään spontaania synnytyksen alkua kun molemmat käynnistetty joten olen vähän hukassa että mitä mikäkin tarkoittaa. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hätää kärsimässä täällä.

Vierailija
2/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos aikaisemmissa raskauskissa niin ei iole ollut niin kuulostaa kummalta että nyt olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen aikaisia supistuksia on ollut viikolta 15 asti joten siksi huolettaa. tosiaan noissa kahdessa ensimmäisessä raskaudessa en edes tiennyt mikä on supistus ennen kuin synnytyksessä.

ap

Vierailija
4/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa kyllä vielä yrittävät varmaan estää synnytystä; vauva olisi vielä keskonen.

Vierailija
5/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunsuulla tapahtuu! Sairaalassa voivat antaa supistuksia estävää lääkitystä, kortisonia vauvan keuhkojen kypsymiseksi jne seurata tilannetta mutta jos sinä kyselet nettipalstalla asiaa, niin kukaan ei oikeasti voi auttaa!

Vierailija
7/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunsuulla tapahtuu! Sairaalassa voivat antaa supistuksia estävää lääkitystä, kortisonia vauvan keuhkojen kypsymiseksi jne seurata tilannetta mutta jos sinä kyselet nettipalstalla asiaa, niin kukaan ei oikeasti voi auttaa!

täälläpä taas on iloisia äiti-ihmisiä "vertaistukea antamassa".

Vierailija
8/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 40 viimesen viikon tai viim 5pv vauva selkeesti painui yhtäkkiä alemmas ja alkoi alaselkä- ja alamahakivut, ja käveleminen vaikeutui. Kyl toi nyt voi jo sitä olla. Tsemppiä!

Vierailija
9/9 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niitä menkkakipuja varmaan kuukauden verran ennen synnytystä. Jos huolettaa, niin käy synnärillä.