ennakoiko alavatsakivut synnytyksen alkamista??
eivät ole supistuksia(niitäkin tosin tulee välillä) mutta alavatsaa ja vähän selkääkin jomottelee jatkuvasti. Kolmas lapsi tulossa mutta ei yhtään spontaania synnytyksen alkua kun molemmat käynnistetty joten olen vähän hukassa että mitä mikäkin tarkoittaa. :)
Kommentit (9)
mutta jos aikaisemmissa raskauskissa niin ei iole ollut niin kuulostaa kummalta että nyt olisi?
ennen aikaisia supistuksia on ollut viikolta 15 asti joten siksi huolettaa. tosiaan noissa kahdessa ensimmäisessä raskaudessa en edes tiennyt mikä on supistus ennen kuin synnytyksessä.
ap
Tuossa vaiheessa kyllä vielä yrittävät varmaan estää synnytystä; vauva olisi vielä keskonen.
kohdunsuulla tapahtuu! Sairaalassa voivat antaa supistuksia estävää lääkitystä, kortisonia vauvan keuhkojen kypsymiseksi jne seurata tilannetta mutta jos sinä kyselet nettipalstalla asiaa, niin kukaan ei oikeasti voi auttaa!
kohdunsuulla tapahtuu! Sairaalassa voivat antaa supistuksia estävää lääkitystä, kortisonia vauvan keuhkojen kypsymiseksi jne seurata tilannetta mutta jos sinä kyselet nettipalstalla asiaa, niin kukaan ei oikeasti voi auttaa!
täälläpä taas on iloisia äiti-ihmisiä "vertaistukea antamassa".
Mulla rv 40 viimesen viikon tai viim 5pv vauva selkeesti painui yhtäkkiä alemmas ja alkoi alaselkä- ja alamahakivut, ja käveleminen vaikeutui. Kyl toi nyt voi jo sitä olla. Tsemppiä!
Mulla oli niitä menkkakipuja varmaan kuukauden verran ennen synnytystä. Jos huolettaa, niin käy synnärillä.
Oon ihan hätää kärsimässä täällä.