Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on käynyt älytön tuuri!

Vierailija
31.08.2009 |

Että olen onnistunut noin nelikymppisenä löytämään fiksun, itsestään huolehtivan ja omillaan toimeentulevan miehen. Puolitoista vuotta takana, ja yhä edelleen hellyyttä, rakkautta ja hyvää seksiä päivät täynnä. Kun tuntuu oikeasti että tässä tämä on, sielunkumppani löytynyt.

Tiedän kyllä, kun uskallan tällaista hehkuttaa, niin joku kyllä toteaa, että nauti nyt vielä kun voit, kyllä se siitä muuttuu. No niinhän se voi muuttua. Tai sitten ei. Toivon että ei, ja nautin tästä aivan täysillä joka hetki.

Nimimerkillä vaikeitakin aikoja kokenut

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitä sinulla on. Itse koen myös olevani onnekas, saman miehen kanssa olen nyt ollut 18 vuotta ja rakkaus on vain kasvanut suhteen edetessä. Lapsia on siunaantunut kaksi ja kolmaskin saisi tulla. Mieheni on mielestäni edelleen yhtä ihana kuin suhteen alussa ellei ihanampikin. Joskus vaan käy hyvä tuuri ja kaksi toisilleen sopivaa ihmistä löytää toisensa. Onnea jatkoonkin

Vierailija
2/4 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama tilanne. 12 vuotishääpäivää juhlimme elokuun alussa. Olemme edelleen kuin vastarakastuneita. Uskomme molemmat, että parisuhteen eteen tulee tehdä töitä eikä jämähtää paikoilleen. Meillä ollut niin ylä kuin alamäkeäkin,mutta kaikesta olemme selvinneet. lapsiakin on matkan varrella tullut kuvioihin mukaan.

Olen onnellinen puolestasi. Nauti ja pidä hyvä huoli parisuhteestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sitä arvostaa vieläkin enemmän tätä parisuhdetta, kun satunnaisesti lueskelee noita seksipalstan aloituksia, joissa naisen arvo mitataan vain värkin tiukkuudella ja miehen sen kalun koolla.

Jotenkin itse ajattelen että kyse on seksinkin puolella ennemminkin (ainakin tässä iässä jo) ihmissuhteiden ja halun sekoituksesta kuin temppukoulusta. Ja siitä että suhteeseen uskalletaan muutenkin satsata puolin ja toisin.

Tämä on mahtavaa :-)

ap

Vierailija
4/4 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, näitä on mukava lukea.

t:yh

Tiedän kyllä, kun uskallan tällaista hehkuttaa, niin joku kyllä toteaa, että nauti nyt vielä kun voit, kyllä se siitä muuttuu. No niinhän se voi muuttua. Tai sitten ei. Toivon että ei, ja nautin tästä aivan täysillä joka hetki.

Nimimerkillä vaikeitakin aikoja kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän