Ehdottakaa laulua, jonka 4v voisi esittää hääjuhlassa?
Kommentit (38)
Tiedän paikan armahan
Mä olen niin pienoinen
Saunavihdat
Kalliolle kukkulalle
...vai onko olemassa joku ikäraja, jonka jälkeen ihminen voi esittää laulun olematta nro kahden tytär nimeltä Isadorca?
Noista katsoin potentiaalisimmaksi vaihtoehdoksi
Kalliolle kukkulalle-laulun.
Esitetään siis hääjuhlassa (ei kirkossa)
jossa kerrotaan kahdesta ketunpojasta,kaksissa häissä olen kuulllut sen laulun lasten laulamana sekä myös se laulu "On laiva valmiina lähtöön" on ollut suosikki lasten laulamana.Ei voi kuivin silmin kuunnella... :)
Sano, sano todella, rakastatko minua, hellällä palavalla sydämellä, rakastan minä sinua.
Tai sitten lastenlauluista:
On syksy niin ihmeellinen, minä kaikkea ymmärrä en..
Osaisitko kertoa ko kettulaulun sanoja enempää?
Voisin googlata, sillä en tunne laulua ennestään.
Tämä 4v sattuu olemaan kettufani, joten laulun aihepiiri olisi ainakin esittäjälle kohdallaan : )
Tuohon toiseenkin lauluun olisi kiva kuulla lisäsanoja.
Sano, sano todella, rakastatko minua, hellällä palavalla sydämellä, rakastan minä sinua. Tai sitten lastenlauluista: On syksy niin ihmeellinen, minä kaikkea ymmärrä en..
Tuosta syksylaulusta pitää ottaa selvää myös...
Kirje kuulle (säv. Jukka Salminen, san. Pirkko Arola)
Ketunpoika punaturkki ketunleipää haukkaa. Illan tullen joen rantaa mutkitellen laukkaa.
Oispa soma kaverinsa kanssa yössä olla, kaarnavenen kulkua kuulla kuutamolla.
Täällä yksi ketunpoika kaipaa ystävää.
Kuka tassuun tarttuisi, kumppaniksi jää?
Ketunpoika oksan viskaa joenveden juoksuun. Ehkä toinen yksinäinen vastaa turkin tuoksuun.
ketunlaulu tunteellinen on kuin kirje kuulle, kesäöinen terveinen rannan lehtipuulle.
Kohtaa tiellä joenmutkan kaksi kettulasta, kaikki kaveruuden kellot soittaa nyt ja vasta.
Ystäväksi yksinäisen löytyi punaturkki, kuutamoista kulkua villiminkit kurkki.
"Kirje kuulle" -laulun nuotit löytyvät "Musiikin mestarit 3-4" -kirjasta.
Musiikin mestarit 3-4 /
Juha Haapaniemi,
Elina Kivelä,
Mika Mali,
Virve Romppanen ;
[nuottipiirrokset: Juha Töyrylä] ;
[kuvitus: Minna Kaisa Kuosmanen]
Otava, 2002
Kirje kuulle (säv. Jukka Salminen, san. Pirkko Arola) Ketunpoika punaturkki ketunleipää haukkaa. Illan tullen joen rantaa mutkitellen laukkaa. Oispa soma kaverinsa kanssa yössä olla, kaarnavenen kulkua kuulla kuutamolla. Täällä yksi ketunpoika kaipaa ystävää. Kuka tassuun tarttuisi, kumppaniksi jää? Ketunpoika oksan viskaa joenveden juoksuun. Ehkä toinen yksinäinen vastaa turkin tuoksuun. ketunlaulu tunteellinen on kuin kirje kuulle, kesäöinen terveinen rannan lehtipuulle. Kohtaa tiellä joenmutkan kaksi kettulasta, kaikki kaveruuden kellot soittaa nyt ja vasta. Ystäväksi yksinäisen löytyi punaturkki, kuutamoista kulkua villiminkit kurkki.
t.ap
"Kirje kuulle" -laulun nuotit löytyvät "Musiikin mestarit 3-4" -kirjasta. Musiikin mestarit 3-4 / Juha Haapaniemi, Elina Kivelä, Mika Mali, Virve Romppanen ; [nuottipiirrokset: Juha Töyrylä] ; [kuvitus: Minna Kaisa Kuosmanen] Otava, 2002
Kuuntelen täällä laulua:
se kaukomaille käy... jne löytyy googlettamalla.
On tosi kaunis ja herkkä laulu.
se kaukomaille käy... jne löytyy googlettamalla. On tosi kaunis ja herkkä laulu.
olen itse aikoinani laulanut 3v.:nä tätinä häissä :)
lapsen säälittävällä esityksellä. Eivät kuitenkaan kehtaa kieltää. Lapselle tulee ramppikuume ja turhia paineita, eikä laulamine kuitenkaan suju yleisön edessä.Pliis!!
Jos lapsi on (tyypilliseen tapaansa) esiintymismoodi päällä niin sitten saapi vetäistä OMASTA aloitteestaan.
Että meidän Jasminelle-Isadorca ihanaisesti laulaa, eikö vaan teidänkin mielestä..