mies näkee kavereita koopäivän ja tulee vats amyöhään yöllä kotia.
mun mies näkee kavereitaa aika harvoin. mutta aina kun näkee,se on sitten kokopäivän reissu ja tullaan vasta yöllä kotia. en ymmärrä miten se on niin vaikeaa olla se vaikka 4h päivällä,käydä potkii palloo tai juoda kahvia tms ja tulla kotia. mieheni kaveriella ei kellään ole lapsia ja itsekkin olemme nuoria 22v. Mieheni kokee että aina jää jotain kesken jos lähtisi muutaman tunnin kaverikyläilyn jälkeen pois. itse nään useasti viikossa kavereita mutta olen aina päivän ja tulen ennen 6 kotia(lapsi aina mukana) taikka olen vain muutaman tunnin. miksei mies voi opetell näkemään kavereitaan vaikka useammin ja vähemmän aikaa kerralla. ärsyttävää olla yksin sitten kokopv kotona lapsen kanssa. Mies siis työtön.
Kommentit (3)
Poikanen vasta ... Pitäis ensin kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta alkaa muksuja tehtailemaan.
no kun on kyse 22-vuotiaasta POJANKOLTIAISESTA, on mielestäni normaalimpaa, että hän haluaa tavata kavereitaan..ei ole varmaan kypsä perhe-elämään vielä..ja et taida AP sinäkään kun tuommoisia täällä kyselet..
ei millään pahalla..olisitte miettineet lapsenhankintaa vielä..
Kannattaisi varmaan jutella sen miehen kanssa. Onko ollut pitkäänkin työtön? Viettääkö muuten aikaa paljon sinun ja lapsen kanssa?