Oletko koskaan jättänyt tv-lupaa maksamatta , vaikka on tv?
Tai ottanut omia kopioita työpaikan kopiokoneella ilman lupaa?
Tuli tuosta curling-ketjusta mieleen
Itse olen käynyt kahvilan vessassa maksamatta, vaikka oli ilmainen vain asiakkaille? Mutta eipä ollut tuolloin kassalla ketään, kun yritin maksaa.
Miten sinä olet varastanut?
Kommentit (14)
Pummilla menin raitsikalla yliopistolle myös aikani.
Siinäpä ne.
olin ravintolassa töissä, mätin pakastimesta lähtiessäni sapuskaa kassiin, ja wc-paperit.
en ole "varastanut" mitään.
Ennen lapsia olin paljon leväperäisempi monissakin asioissa, mutta taisin aikuistua esikoista odottaessa.
Koko opiskeluajan. Telkka oli mummon vanha, ja asunto sellainen että ensin oli rapun alaovi lukossa, sitten joka kerroksessa vielä lukollinen kerrosovi ja sitten vielä tietty asunnon ovi. Ei muuten lupatarkastajat ja jehovat pimputelleet kelloa :)
on aika lievää jos avaa tuotteen kaupassa, antaa siitä lapselleen ja kuitenkin maksaa tuotteen?
Kun siellä vedettiin herneet nenään kun joku vanhempi antoi riisikakkua 1-vuotiaalle, ennen kassaa?
ei varastamista. Kyllä sitä kärsivällisyyttä voisi vanhemmat opettaa ettei sitten tarvi Siperian kautta.
mies haluaa maksaa, itse en vaan suostu, olen mieluummin vaikka ilman telkkaria kuin laitan rahaa tv-lupiin.
Aina maksanut, vaikka olen eläkkeellä ja rahat eivät riitä. Olen harkinnut kyllä sanoa irti, kun muutkaan eivät maksa.
Kirottu rehellisyys.
Täällä joskus luin, että olen myymälävaras ja kuuluisin oikeuden eteen. Hämmentyneenä kysyin sitten seuraavan kerran Stockalla asioidessani, että onko ok, jos annan tästä vähän lapselleni ennen maksua. Myyjä naurahti hyväntahtoisesti, hymyili ja sanoi, tyyliin oletko vähän höpsö kun tällaista edes kysyt, "tottakai"!
Sen jälkeen en ole päätäni vaivannut tällä asialla.
T: Se sporalla pummilla opiskeluaikana liikkunut.
sain näin kaikki joulukortit lähtemään ilmaiseksi.
olen noutopöydästä syönyt enemmän, kun yhtä ruokalajia. Noutopöydän tarkoitushan on syödä vain yhtä ruokalajia
ja omia tulosteita in otettu aina