Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa 4-vuotiaan tytön kaverisynttäreille

Vierailija
23.08.2009 |

jonne on tulossa 10 vierasta, joista lähes kaikki saman ikäisiä tyttöjä kuin päivänsankari.

Olisi kivaa, että lapsilla olisi jotain kivaa tekemistä, askartelua yms. josta jäisi jokin kiva muisto kotiinvietäväksi. Haluaisin että siinä on jotain ideaa, ei niin että jaetaan vain jotkut pussit joissa esim. jotain pientä krääsää, vaan että lapset saavat mielekästä tekemistä. En vain oikein itse tahdo keksiä mikä olisi sellaista kivaa, johon neljävuotiaat jaksaisivat hetken keskittyä, ja toisaalta että se kiinnostaisi myös yhtä 5-vuotiasta ja yhtä 8-vuotiasta poikaa.

Entä tarjottavat? Syövätkö nykyajan lapset kakkua, vai pitäisikö olla mieluummin jotain pientä naposteltavaa. Ja mikä olisi hyvä suolainen vaihtoehto (jokin muu kuin nakit). Ja sitten vielä juhlien kesto. Olemme ajatelleen että 1,5h olisi sopiva aika puuhastella ja herkutella.

On kivaa järjestää kaverisynttäreitä, mutta vähän kuitenkin jänskättää.. Ja ihan kiva olisi selvitä melko pienellä budjetilla. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ISOJA helmiä, pujottavat koruja.

tai sitten askartelevat kruunut. Leikkaat kruunupohjat valmiiksi, ja lapset liimaavat "timantteja" kruunuihin. Nitojalla kiinni, kun on valmis.

Vierailija
2/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se poika voi askarrella miekan tms. t. 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut kakkuasian tekemällä "mokkapalakakun", eli mokkapalataikinaa kakkuvuokaan, ja kuorrutukseksi mokkkapalakuorrutus. Siihen saa hyvin kynttilät, näytää kakulta, ja lapset yleensä tykkää. Meidän neljävuotias koristeli kakkunsa vielä itse kaupan sokerikukilla.

"Suolaisena" naposteltavana meillä oli vihannestikkuja, kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä. Loppuivat kesken.

Vierailija
4/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei jos siinä rahkaa

Vierailija
5/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kyllä on sitten joka paikassa juhlien jälkeen...