Haluisitko katsella salaa kun miehesi runkkaa?
Kommentit (17)
En yhtään enempää kuin haluan katsoa hänen kakkaavan. Tiedän tekevän molempia, kumpikaan ei minua elähdytä.
runkkaa! En tiedä uskonko, ehkä asia on näin. Rakastellaan lähes joka ilta, niin tuskin on enää tarvettakaan runkata!?
Olis kyllä kiva katsella salaa, kiihottuisin varmaan ihan suunnattomasti ja sitten paljastaisin, mitä olisin nähnyt :) ja aah kunnon sessiot vielä sen päälle..
kyllähän kaikki miehet runkkaa. ei ehkä halua kertoa sinulle tyttökuvien katselusta ja vemputtamisesta ettei sinulle tule paha mieli.
Epäilen suuresti, ettei hän runkkaa.. Meillä on erittäin avoin suhde ja uskoisin, että hän kertoisi jos runkkaisi. Olen sitä häneltä aina joskus kysynyt ja on aina kieltänyt ja todennut, ettei hänen tarvitse! :) Joskus olen häntä kiusotellut ja sanonut, että voisi pitää yksinään kivaa ja siihen on vaan todennut, ettei huvita eikä ole tarvetta! :)
hän ei koskaan hakkaa hanskaan niin ettei tietäisi minun tietävän vaikka olen paikalla.
Lähinnä hän haluaa aina esitellä tekosiaan ;-)
ps. Mitä on masturbointi insinöörikielellä?
- genitaalialueen manuaalinen stimulointi.
Tykkään enemmän katsella ihan luvan kanssa.
Salaa katselu... saisikohan siitä kicksejä? Täytyy kokeilla.
siis kumpikin runkkaa itseensä yhtäaikaa..
millä se stimuloi itseään, kun oman vaimo ei näytä olevan kovin vahva ärsyke.
mutta kieltämättä olisi kiva joskus salaa tirkistelläkin ilman että mies tietää!
Toisaalta, itselleni tulisi paha mieli jos mies minua tirkistelisi ilman lupaa ja minun tietämättäni, eli ehkä en kuitenkaan ala salaa väijymään miestä...
Kysymys ei ollut siitä runkkaatteko yhdessä tai toisen katsellessa
koska en pidä ajatuksesta, että joku katselisi minua salaa enkä tietäisi siitä.
mutta sellaista tilaisuutta tuskin tulee. mieheni tekee sitä vain minun läsnäollessani, koska muutoin kestää ikuisuuden. minun avustuksellani parhaimmillaan n. 20 sekuntia.