Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sulla Nomination?

Vierailija
19.08.2009 |

Ja mitä paloja siinä on?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän sen teinikoruksi. En siis itselleni ostaisi. Toki muut voivat käyttää, enkä heistä mitään ajattele.

Vierailija
2/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sitä teinikoruna, mutten vaan pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla itsellä on sellainen (en ole teini) ja samoin omalla äidilläni ja anopilla ja anopin siskolla, jotka ovat jo yli 50v... Ikiteinejä kai sitten..?

Vierailija
4/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on tyttärilläni :)

Vierailija
5/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla itsellä on sellainen (en ole teini) ja samoin omalla äidilläni ja anopilla ja anopin siskolla, jotka ovat jo yli 50v... Ikiteinejä kai sitten..?

=D

Vierailija
6/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri lahjaksi kun olin kaasona. Vasta yksi "namiska" kyydissä...

Vierailija
7/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitään sen typerämpää. Seiskaakaan en lue. Äitini ei VARMASTI lue Seiskaa ja vielä vähemmän katsoo jotain BB:tä... Anopista ja sen siskosta en tiedä.

Vierailija
8/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut itseasiassa jo noin 5 vuotta.

Ei todellakaan ole mikään pelkkä teinien koru, toki on viime vuosina teineilläkin yleistynyt mutta kyllä niitä on ihan aikuisillakin.

Aikuisten koru se alunperin on ollut.

niin ja ikää on itsellä 33

ja tiedän näin nopeasti ajateltuna lähemmäs 10 tuttua kenellä koru on ja on ollut pidemmän aikaa ja he ovat kaikki 30-60 vuotiata.

Sitten tiedän yhden pikkutytön, alle 10v jolla on nomination ja minusta taas oli outoa että hänelle se oli ostettu syntymäpäivälahjaksi varsinkin kun palat oli kuitenkin enemmänkin aikuisten elämään sopivia.

Vierailija
9/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun tyyliä. Mutta olen nähnyt niitä kyllä kaikenikäisillä.

Vierailija
10/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellutkaan, että olisi teinikoru! Monella ystävälläni (kaikki yli 30-v.) on Nomination, minullakin. Äitienpäivälahjaksi saatu, lasten etunimien ekat kirjaimet on paloissa, ei vielä muuta.

Vierailija
11/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka en käsikoruista ole aiemmin välittänyt, tästä tykkään.

Lasten etunimien ekat kirjaimet on, miehestä sydän ja vanhemmiltani sain heitä kuvaavat kivet.

Vierailija
12/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole nähnyt kellään? En oikeen tiedä minkälainen se on... Kuulemma joku koru johon voi ostaa uusia osia? Onko kallis? Minkä hintaisia palat? Minkälaisia paloja saa?

Vierailija
13/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ostaa siihen merkkipäivinä/jouluina yhden palan lisää. Nyt siinä on risti joka kuvaa kuollutta isääni, kaksisormusta joka kuvaa vihkimistämme, horoskooppimerkkini, kaksi sinipukuista lasta joka kuvaa kahta poikaamme ja sydän timanteilla :)

Vierailija
14/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella korua teinien koruksi, kun palat kuitenkin maksavat jopa 40€ kappale!! Kenen teinillä tämmöiseen on varaa?!?!?

Itsellä on korussa 10 palaa ja laskin, että koru on maksanut yhteensä noin 200 euroa!

Ja korua olen nähnyt monilla, kaikenikäsillä!

Vierailija
15/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin omaani vain kullanvärisiä/kullattuja kuvioita ettei näyttäisi niin rihkamalta.

Vierailija
16/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta aika mauttoman näköinen. Jotenkin lasten kindermuna-koru tulee mieleen....

Vierailija
17/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasina, sininen tähti, jousimies, oman nimen etukirjain ja koiran tassu

Vierailija
18/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt sitä teineillä vaan aikuisilla naisilla.

Vierailija
19/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään ilkeisi pitää. Muuten kyllä tykkään koruista, mutta Nomination ei ole minun juttuni.

Vierailija
20/59 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään ilkeisi pitää. Muuten kyllä tykkään koruista, mutta Nomination ei ole minun juttuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan