Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-vanhemmat, miten kuntoilette?

Vierailija
12.08.2009 |

Vaikeaa päästä mihinkään arkisin ilman lasta. Kuntosalit, joissa on lapsiparkki, ovat budjetilleni liian kalliita.

Antakaas vinkkejä, miten voisin kuntoilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen pyörällä. Nousen rappusia, jumppaan kotona, jne. hyötyliikuntaa. Olen hoikka ja selluliititkin ovat kadonneet (ne jota oli ennen raskauksia)Toki myös syön terveellisesti.

Vierailija
2/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on kohta 2-vuotias, eikä rattailla pysty enää tekemään pitkiä lenkkejä. Hän ei yksinkertaisesti suostu istumaan niissä vaan haluaisi kävellä joka paikkaan. =(

Pyöräily onnistuu, sitä pitänee harrastaa enemmän.

Rappuset noustaan aina neljänteen kerrokseen, vauhti vain on niin hidas etten usko siitä olevan hyötyä.

Mistä olet löytänyt hyvän jumppaohjelman kotiin? Mulla on käytettävissä jumppapallo ja käsipainot. Motivaatiota vaan puuttuu...

ja toinen pyörällä. Nousen rappusia, jumppaan kotona, jne. hyötyliikuntaa. Olen hoikka ja selluliititkin ovat kadonneet (ne jota oli ennen raskauksia)Toki myös syön terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työntää lasta rattaissa ja kävelee kaikki kauppa-yms matkat ja raahaa kauppakassit siinä tulee väkisinkin kuntoiltua..oon taatusti paremmassa kunnossa kuin ennen lasta ja sitä aikaa kun oli mies auttamassa ;D

Kaverini tai äitini ovat joskus katsoneet lapseni perään sen aikaa että olen päässyt käymään uimahallissa. Jos kavereillasi on lapsia voitte mennä yhdessä uimaaan ja sitten vuorotellen vahditte lapsia ja toinen käy uimassa muutaman kierroksen.

Vierailija
4/8 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan esim:

jumppamalla olohuoneen lattialla. Käytän myös lapsia painoina erilaisissa liikkeissä (kuten hauskääntö, penkkipunnerrus, askelkyykky ym) Lapsillakin on hauskaa :)

Käyn myös juoksemassa rattaiden kanssa. Lapset tuplarattaisiin ja menoksi. Saa mukavasti lisätehoa juoksemiseen. Ja taas lapset tykkää.

Käyn myös polkemassa pitkiä pyörälenkkejä lapset peräkärryssä. Se on loistavaa puuhaa näin kesäisin. Lapset tykkää jälleen kerran...tai usein jopa nukkuu kyydissä!

Hypitään myös lasten kanssa paljon trampoliinilla. Lapset katsoo ja äiti hyppii hienoja voltteja ja muita harjotteita jossa oikeesti tulee kuuma. Miinuspuolena vain se, että ei ne kauheen kauaa jaksa katsoa ja yhdessä hyppiessä taas ei tule kunnon kuntoilua. Mutta kuitenkin...vähän sellasta hyötyliikuntaa kuitenkin!

Yhden lapsen kanssa kävin aikoinaan myös uimassa. Ensin lapsi sai pulikoida omia juttujansa ja sitten minä uin lapsi selässä uimalenkin. Sekin oli lapsesta kivaa! Kahden kanssa ei kylläkään enää onnistu!

Vierailija
5/8 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten minä uin lapsi selässä uimalenkin. Sekin oli lapsesta kivaa!

Vierailija
6/8 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien muksut ja käyn tunnin lenkillä ennen kuin lähden töihin.

Vierailija
7/8 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi hyvin Yh-äiti viedä lapsensa ja mennä jumppaan tai salille.

Vierailija
8/8 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luntakin löytyi niin laiotin pulkan narun vyötäisille johonkin vyöhön kiinni ja sauvakävelin lapsi pulkassa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän