Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin toinen nainen kunnes mies otti eron ja nyt

Vierailija
12.08.2009 |

elämme onnelisina yhdessä.

Saa kivittää!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

estäisi toisen kerran?

Vierailija
2/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se alkaa sitten olla sun onnes loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi misu jo kiikarissa.

Vierailija
4/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota vielä muutama vuosi.

Vierailija
5/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eläisikin parisuhteessa.

Vierailija
6/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen ei tietenkään koskaan ole reilua tai fiksua tai oikein mutta sitä tapahtuu. Miehelläs sentään oli pokkaa erota ja valitsi sinut, toiset ei sitä koskaan tee vaan roikkuvat kahden vaiheilla ties kuinka kauan eivätkä tee päätöstään. Asiat ei oo ihan niin mustavalkoisia kuin monet täällä kuvittelee. Eikä tuo "kerran pettäjä, aina pettäjä" pidä paikkaansa. Toiset ei koskaan lopeta kerran petettyään mutta toiset tekevät sen virheen kerran ja oppivat siitä. Ideaali parisuhde on sellainen jossa ei tule tarvetta pettää.

Vierailija
7/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koska tapaa mua. Me ollaan niin onnellisia!

Vierailija
8/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivasiko asia sinua? Jos, niin miksi?

Millaiset välit teillä on miehesi entiseen vaimoon?

En oikeasti osaa edes kuvitella, että tieten tahtoen sekaantuisin kenenkään parisuhteeseen. Olen nähnyt sivusta, kuinka loukkaavia sala- ja sivusuhteet ovat, joten en koskaan haluaisi pahoittaa kenenkään parisuhteessa elävän mieltä tunkemalla kolmanneksi pyöräksi. Enkä toisaalta uskaltaisi koskaan täysin luottaa mieheen, joka olisi valmis pettämään nykyistä puolisoaan minun kanssani. Tautikammoisena haluan täysin yksiavioisen suhteen.

Vierailija
9/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette todella ansainneet toisenne.

Vierailija
10/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä ymmärtäny tota että aletaan sekoilee varattujen kanssa.

Mä ainakin kunnioitan itseäni sen verran, että en ala paneskelee toisten omaa..mutta tietty kaikkihan ei vapaita saa ikinä, sit se on kai ainut vaihtoehto ottaa toisen jämä.

Vierailija
11/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh!

Vierailija
12/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kykenisi moiseen.. tuollaiseen mieheen en voisi luottaa alkuunkaan

Vierailija
13/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivasiko asia sinua? Jos, niin miksi? Millaiset välit teillä on miehesi entiseen vaimoon? En oikeasti osaa edes kuvitella, että tieten tahtoen sekaantuisin kenenkään parisuhteeseen. Olen nähnyt sivusta, kuinka loukkaavia sala- ja sivusuhteet ovat, joten en koskaan haluaisi pahoittaa kenenkään parisuhteessa elävän mieltä tunkemalla kolmanneksi pyöräksi. Enkä toisaalta uskaltaisi koskaan täysin luottaa mieheen, joka olisi valmis pettämään nykyistä puolisoaan minun kanssani. Tautikammoisena haluan täysin yksiavioisen suhteen.

Vaivasi ja ei vaivannut. Ei vaivannut, koska tiesin, että heidän avioliitto oli loounut jo vuosia sitten; eivät juurikaan puhuneet toisilleen, olivat "kämppiksiä. Vaivai, koska heillä oli lapsi. Minä pystyn keskustelemaan mieheni eksän kanssa mutta mies ja hän jatkavat samaa rataa kuin avioliiton aikana.

14/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samiksii ;-)

Paitsi että olin itsekin naimisissa silloin.

Vierailija
15/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme;=)

Ei ap.Vaan posliinikukka;=)

Vierailija
16/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen ei tietenkään koskaan ole reilua tai fiksua tai oikein mutta sitä tapahtuu.

Mutta sinä teet niin fiksusti ja reilusti, että tulet sitä tänne repostelemaan. Vuosienkin jälkeen. Hyvin on miehesi valinnut. Tietääkö se että kirjoitat näin tänne? Vai etkö kehtaa näyttää tätä keskustelua sille?

Vierailija
17/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat vastuulisia, osaavat myös repäistä itsensä irti huonosta avioliitosta ja antaa miehelleen/vaimolleen mahdollisuuden löytää itselleen sopivampi kumppani. Arvostan näitä naisia/miehiä huomattavasti enemmän kuin niitä "mukakunnollisia" aviopuolisoita, jotka "lasten takia" leikkivät kelpo aviopuolisoita ja vehtaavat silti muiden naisten/miesten kanssa.

Onnea siis sinulle ja miehellesi. Uskon, että olette joutuneet kuulemaan monia kitkeriä kommentteja, mutta minä en niihin yhdy. Eikä kukaan, joka ajattelee vähän syvällisemmin.

Vierailija
18/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin naimissa, kun aloitin suhteen nykyisen mieheni, joka oli varattu, kanssa. Tuomitkaa vaan, ei kiinnosta. Ja vaihtamalla tosiaan parane!

Vierailija
19/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi hyväksyä sitä, että näinkin voi käydä ja että he voivat elää onnellisena elämänsä loppuun asti, ilman kolmansia osapuolia kummankaan puolelta!? Tsemppiä vaan ap!

Vierailija
20/69 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi aika pippuriseksi. Tarkoitin toisinsanoen vaan kysyä, että mikä on pointti tässä keskustelussa? Se mikä on tapahtunut, on tapahtunut. Mietin vaan että saatko tästä voittaja-fiiliksen itsellesi vai mikä motivoi kirjoitukseesi?

Itsekin olin toinen nainen ja nyt tämän miehen kanssa naimisissa, mutten sillä mitenkään repostele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän