Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oliko oikein miehen käytös minulla lapsen edessä?

Vierailija
12.08.2009 |

Leikin lapseni kanssa ja lapsen pää kolahti vahingossa lamppuun. Syy oli minun ja lohdutin itkevää lasta joka enemmänkin säikähti minun reaktiotani ("voi ei, anteeks anteeks rakas palapala..." syliin ja hali). Lapsen isä otti vuoden ikäisen lapsemme syliinsä ja sanoi minulle "MENE POIS!" ja antoi ilmeen, että olen huono äiti.

Sydän murtui, meillä oli vielä vieras kylässä. Lapsi halusi takas syliini. Katsoin miestäni vain kysyvästi että mitä vittua suoraansanottuna?

Ylireagoinko vai onko oikeesti törkeää mieheltä? Ymmärrän että itse leikin liian rajusti mutta rapatessa roiskuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvaa suomea toi otsikko ;)

-ap

Vierailija
2/4 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vanhemman syyllistäminen tällaisessa tilanteessa on vihon viimeistä. Vahinkoja sattuu, vaikka kuinka yritämme olla varovaisia.

Oma mieheni tekee myös tätä. Olen kerran sulkenut oven niin, että lapsen sormet jäivät väliin. Vieläkin tuntuu pahalta! No, joka tapauksessa mies kahmaisi lapsen syliinsä ja komensi minut pois. En saanut edes katsoa kuinka kävi. Lapselle voisi jäädä sellainen kuva, että äiti teki tahallaan.

Itse en ole miestä ajanut matkoihinsa, kun hän sulki oven niin että lapsen varpaat jäivät väliin. Olisin kyllä toiminut toisin, jos olisin tiennyt miten hän vastaavassa tilanteessa käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko teillä mies komentelee sinua, ja käskee milloin sinun pitää mennä pois?

Onko hän muuten päällepäsmäri tai peräti väkivaltainen?

Vierailija
4/4 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunhan se pitäsi lastasi halia ja puhaltaa pipi pois. isän ei pitäisi ottaa lasta sun sylistä pois. ja varmasti hieman noloa kun oli vieraskin kylässä... mutta puhu asiasta miehesi kanssa.